Arwen Skrevet 6. mai 2004 #1 Del Skrevet 6. mai 2004 Har tittet litt på Cruise. Skal etterhvert bestemme oss for hva vi skal spare til av ferie neste sommer. Sitter derfor og leser på www.royalcaribbean.no og kom over dette: 8. Hvor stor er tipsen/serviceavgiften ombord? Det er vanlig på alle våre skip å gi driks til personalet som har ytt god service og personlig oppmerksomhet. Ca. 90 kr per gjest per cruisedag dekker service i lugar og restaurant for voksne og barn. Driksen kan forhåndsbetales før cruiset. Hvis du ikke vil benytte denne tjenesten, må du gi beskjed om dette på bestillingstidspunktet. Tipsen betales da i amerikanske dollar ombord (ca. 9,75 UD$). I tillegg blir det automatisk lagt til et servicetillegg på 15 % på alle regninger på drikkevarer og skjønnhetspleie, som belastes Sea Pass-kontoen. Var ikke dette veldig mye? Synes også det var ett rart system. Noen som har reist med de her som kan forklare om det virkelig virker på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 Vi har bestilt cruise med dem og jeg reagerte egentlig ikke noe på det! Men jeg burde kanskje det...Følger med litt her jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå