Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2013 #341 Skrevet 17. november 2013 Får ikke sove. Kan ha noe med at jeg var våken til kl.07.00 på morgenen idag og dermed sov til klokka 16.00. Så nå sitter jeg her da og funderer på om jeg skal strikke vidre eller ikke. Holder nemlig på med julegaver, og har bare en igjen nå! :D Jeg sov også til fire Hva strikker du?
Libertas Skrevet 17. november 2013 #344 Skrevet 17. november 2013 (endret) Jeg sov også til fire Hva strikker du? Nå holder jeg på med hundegenser nr 2 av denne typen http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=834&lang=no Er vanskelig å sove når man ikke har så "mye" igjen Endret 17. november 2013 av Takr91
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2013 #345 Skrevet 17. november 2013 Nå holder jeg på med hundegenser nr 2 av denne typen http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=834&lang=no Er vanskelig å sove når man ikke har så "mye" igjen Det der er det søteste jeg har sett Kunne tenkt meg den genseren jeg også
Cuddlegirl Skrevet 17. november 2013 #346 Skrevet 17. november 2013 Nå holder jeg på med hundegenser nr 2 av denne typen http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=834&lang=no Er vanskelig å sove når man ikke har så "mye" igjen Oi, du er flink. Sist jeg jeg strikka skulle jeg prøve meg på en vott. Endte opp med en julesokk-lignende greie.
Libertas Skrevet 17. november 2013 #347 Skrevet 17. november 2013 (endret) Mortem: Ja, falt pladask for denne genseren Nå har jeg laget en brun og grønn, og snart ferdig med en brun og lilla Hvilken hund har du? (Regner med du har hund om du ønsker deg en slik genser ) Cuddlegirl: Takk Skal ikke si noe. Prøvde meg på en liten babyvott med mønster på her for to år siden, de ble så små at jeg såvidt fikk tommelen inn Så jeg ga opp. Så prøvde jeg meg på nytt her i fjor på noe annet med mønster. Da fant jeg jo ut at det var kjempeartig (Etter mye prøving og feiling ) Endret 17. november 2013 av Takr91
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2013 #348 Skrevet 17. november 2013 Mortem: Ja, falt pladask for denne genseren Nå har jeg laget en brun og grønn, og snart ferdig med en brun og lilla Hvilken hund har du? (Regner med du har hund om du ønsker deg en slik genser ) Cuddlegirl: Takk Skal ikke si noe. Prøvde meg på en liten babyvott med mønster på her for to år siden, de ble så små at jeg såvidt fikk tommelen inn Så jeg ga opp. Så prøvde jeg meg på nytt her i fjor på noe annet med mønster. Da fant jeg jo ut at det var kjempeartig (Etter mye prøving og feiling ) Jeg ville faktisk ha den til meg selv
Libertas Skrevet 17. november 2013 #349 Skrevet 17. november 2013 Aaaha Hva bedriver dere da i de sene nattetimer? Her sitter jeg og hører typen som murrer i søvne, mens jeg spiser snop.
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2013 #350 Skrevet 17. november 2013 Jeg skal snart spille skyrim <3 Scroller gjennom tumblr nå og hører på en stream.
Libertas Skrevet 17. november 2013 #351 Skrevet 17. november 2013 Skyrim? Bare hørt om, aldri spilt. Men så er ikke jeg heller en person som spiller annet enn Sims
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2013 #352 Skrevet 17. november 2013 Jeg spilte sims 3 for rundt et år siden. Lagde en kirurg som tjente jævlig bra :o Tror det var 6000 per dag elns. Hadde et ektepar og hadde full skill på begge to
FrøkenBaker Skrevet 17. november 2013 #353 Skrevet 17. november 2013 Hvorfor har jeg ikke skrevet oppgaven min?
Libertas Skrevet 17. november 2013 #354 Skrevet 17. november 2013 Er en stund siden jeg har spilt Sims, da det ikke funker så jævlig bra på Mac, og den andre PC'n dævva. Men jeg har alltid hatt en forkjærlighet for å lage egne kirkegårder på Sims Har selvfølgelig hatt noen ordentlige folk også da, lagde en gang en skuespiller som tjente fett, og som var lykkelig hele tiden, men når det ble mann og barn inn i det bildet så var hun deprimert hele tiden
Libertas Skrevet 17. november 2013 #355 Skrevet 17. november 2013 Hvorfor har jeg ikke skrevet oppgaven min? Hmmmm, kan være fordi du er på KG? Neida, hvilken oppgave?
FrøkenBaker Skrevet 17. november 2013 #356 Skrevet 17. november 2013 Hmmmm, kan være fordi du er på KG? Neida, hvilken oppgave? KG sin skyld! Steng, KG, steng! Fem sider oppgave i litteratur... Æsj og fysj og neiiiii... Nei, KG, tv, neineinei, gjør oppgave! Hvorfor kan jeg ikke utvikle en skoleflink personlighet som kan gjøre alt det?
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. november 2013 #357 Skrevet 17. november 2013 er for full til å lese alt her inne siden sist jeg var på tråden got it? xD maaaat, melk og seng er høyt prioritert akkurat nå, i den rekkefølgen får heller bable i vei i morra kveld håer det er flere her som har hatt en aldeles strååålende kveld
Cordelia Skrevet 17. november 2013 #358 Skrevet 17. november 2013 er for full til å lese alt her inne siden sist jeg var på tråden got it? xD maaaat, melk og seng er høyt prioritert akkurat nå, i den rekkefølgen får heller bable i vei i morra kveld håer det er flere her som har hatt en aldeles strååålende kveld
Libertas Skrevet 17. november 2013 #359 Skrevet 17. november 2013 KG sin skyld! Steng, KG, steng! Fem sider oppgave i litteratur... Æsj og fysj og neiiiii... Nei, KG, tv, neineinei, gjør oppgave! Hvorfor kan jeg ikke utvikle en skoleflink personlighet som kan gjøre alt det? Æsj, hørtes kjedlig ut! KG tenker jeg vi sier da. Jeg og skulle ønske jeg var skoleflink. Da jeg begynte på VGS bestemte jeg meg for at "nå, NÅ skal jeg bli flink og ha alt på stell og fullføre alle leksene mine" slik ble det bare i en uke. Etter da så har det gått til H hver gang. Begynner så fint med system og alt er i orden, så finner jeg ut at det er morsommere å gjøre andre ting
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. november 2013 #360 Skrevet 17. november 2013 kommer til å takke alle gudene som finnes for at jeg ikke ble med på nach!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå