Gå til innhold

Presse boner'n mot jenta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts burde anmeldt dette til politiet. Hva om man tenker hypotetisk her og gutten trykket den steinharde penisen mot underlivet hennes uten klær? Bare fordi man har et stykke tøy som skiller bonern og underlivet til damen betyr ikke det at man går fri et overgrep.

Anonymous poster hash: c8128...369

Kan sammenlignes med at en jente setter seg på fanget til en gutt å presser underlivet hennes mot mannens? Skal det og meldes til politiet?

Uansett; det er uakseptabel oppførsel av mannen på denne festen og jeg skjønner det er ubehagelig å ekkelt, men er nok bare å forlate dansegolvet og/eller si klart ifra hva du mener om sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er kleint, og gjør det ikke med mindre jeg holder på med jenten, eller om det er en jeg er i ferd med å ha sex med..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kleint, og gjør det ikke med mindre jeg holder på med jenten, eller om det er en jeg er i ferd med å ha sex med..

Det er vel slik disse gutta tenker, selv om de er på dansegulvet i et folksomt lokale.

Anonymous poster hash: 8c1df...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sammenlignes med at en jente setter seg på fanget til en gutt å presser underlivet hennes mot mannens? Skal det og meldes til politiet?

Uansett; det er uakseptabel oppførsel av mannen på denne festen og jeg skjønner det er ubehagelig å ekkelt, men er nok bare å forlate dansegolvet og/eller si klart ifra hva du mener om sånt.

Mye mulig at det går ut på ett. Jeg satt på fanget hans ved et par anledninger, og da var jeg bevisst på å sette meg ytterst på låret/kneet hans, men han løftet meg jo innpå allikevel. Da kom jeg meg fort av igjen. Han kunne vel ha tatt seg en kjapp en hvis han virkelig hadde slikt behov?!

Huff...

Anonymous poster hash: 4ab05...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel slik disse gutta tenker, selv om de er på dansegulvet i et folksomt lokale.

Anonymous poster hash: 8c1df...2b7

Tror ikke de guttene tenker i det hele tatt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are you suffering

Tror ikke de guttene tenker i det hele tatt..

Joda! Bare med feil hode :)

Kommer an på hele fyren, men i 95% av tilfellene så er det ikke kult.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at dette ikke er der mer populært blandt KGB egentlig... Disse dager hvor penisstørrelse er så i vinden og av de helt avgjørende faktorne for hvorvidt sexen er bra eller ei.. Det må jo være veldig allright å ha et circus mål på varene, slik at man ikke blir slukøret når man om man skulle få sett den :D

Er dette liksom noe damer opplever ute?

Isf. hva slags menn er det dere omgåes med eller hva slags "utesteder" er det dere ramler inn på egentlig??? http://youtu.be/JFRI7i9IHnc?t=0s ? ? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Pussig at dette ikke er der mer populært blandt KGB egentlig... Disse dager hvor penisstørrelse er så i vinden og av de helt avgjørende faktorne for hvorvidt sexen er bra eller ei.. Det må jo være veldig allright å ha et circus mål på varene, slik at man ikke blir slukøret når man om man skulle få sett den :D

Er dette liksom noe damer opplever ute?

Isf. hva slags menn er det dere omgåes med eller hva slags "utesteder" er det dere ramler inn på egentlig??? http://youtu.be/JFRI7i9IHnc?t=0s ? ? ?

utesteder med trange fullspekka dansegulv. Noen menn vet å utnytte at det er sild i tønne tilstander fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig at det går ut på ett. Jeg satt på fanget hans ved et par anledninger, og da var jeg bevisst på å sette meg ytterst på låret/kneet hans, men han løftet meg jo innpå allikevel. Da kom jeg meg fort av igjen. Han kunne vel ha tatt seg en kjapp en hvis han virkelig hadde slikt behov?!

Huff...

Anonymous poster hash: 4ab05...76f

Nei altså jeg mente ikke at du i dette tilfellet hadde gjort noe galt ved å sitte på fanget hans, var mer ment som en tilbakemelding til den person jeg siterte som mente dette burde anmeldes og at det var et overgrep. Det synes jeg var å ta i litt.

Å sitte på fanget til noen å gnikker skrittet ditt mot underlivet hans er noe helt annet å kun sitte på fanget til en person. Beklager om det ikke kom helt klart fram i mitt tidligere innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at dette ikke er der mer populært blandt KGB egentlig... Disse dager hvor penisstørrelse er så i vinden og av de helt avgjørende faktorne for hvorvidt sexen er bra eller ei.. Det må jo være veldig allright å ha et circus mål på varene, slik at man ikke blir slukøret når man om man skulle få sett den :D

Er dette liksom noe damer opplever ute?

Isf. hva slags menn er det dere omgåes med eller hva slags "utesteder" er det dere ramler inn på egentlig??? http://youtu.be/JFRI7i9IHnc?t=0s ? ? ?

Etter min erfaring: Helt normalt utseende og tilsynelatende respektable menn, på helt ordinære utesteder. Når klokka blir mange og promillen høy nok er det deprimerende mange som mister alle begrep om folkeskikk og intimsoner. (Men det gjelder heldigvis ikke alle menn, det finnes veldig mange bra der ute også.)

Anonymous poster hash: 893b5...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE KULT!
Blir så fly forbanna hver gang en fyr prøver å presse bonern sin på meg og ser såå stolt ut. Unnskyld meg, sir, men jeg vill ikke kjenne mandommen din på kroppen min men mindre du er blitt dratt med hjem og vi er på tur mot senga.
Det er som et barn som prøver å vise fram kunstprosjektet sitt. "SE, SE, SE, SE ALLESAMMEN"



Anonymous poster hash: 6f4f6...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det er så ille, så lenge det ikke kommer fra den kanten av sosialt tilbakestående gutter (de er virkelig ikke menn), som overhodet ikke forstår når noen IKKE er interessert. Å kjenne at noen er litt hard når man står tett sammen er bare koselig syntes jeg, når jeg også er interessert tilbake. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det er så ille, så lenge det ikke kommer fra den kanten av sosialt tilbakestående gutter (de er virkelig ikke menn), som overhodet ikke forstår når noen IKKE er interessert. Å kjenne at noen er litt hard når man står tett sammen er bare koselig syntes jeg, når jeg også er interessert tilbake. :P

Ja, er det en jeg har flørtet litt med/har noe på gang med, så kan det bare være koselig å kjenne at han er hard når vi klemmer. Men det er noe helt annet når det er en totalt fremmed som det bare er noen timer siden jeg så for første gang og som egler seg inn på meg på dansegulvet.

Anonymous poster hash: 13208...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er digg hvis det er en man vil pule. Hvis ikke er det bare kjedelig. Hold kuken deres for deres selv, ekle tapere! :D



Anonymous poster hash: 88f89...5c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...