Gå til innhold

Presse boner'n mot jenta

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på fest igår. Danset med en gutt. Etter hvert kom han stadig nærmere, trykket underlivet tydelig mot meg. Han var steinhard. Maset om å dra til meg. Jeg avslo. Foreslo å dra til ham. Jeg avslo. Han fortsatte å trykke seg inntil meg. Jeg bare lurer, når en gutt trykker seg inntil deg (uansett om det er under en klem som edru, eller under dans på fest), erd et fordi han vil at jenta skal kjenne han er hard, eller er det en nytelse for ham å bare presse bonern på jenta?

Jeg synes bare det er ubehagelig og ukomfortabelt.

Anonymous poster hash: 92721...90f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er seriøst uvelkomment og det bør menn bare lære seg.

• Liker 13
Skrevet

det er en styggedom å alle gutter burde lære seg at DET er ikke et bra sjekketriks.

Anonymous poster hash: 27c97...1ac
  • Liker 4
Skrevet

En av de få situasjonene der jeg som mann syntes det hadde vert greit knea han rett i ballene.

Det er ikke greit i slåsskamp, krangel eller noe som helst annet. Men når han selv legger dem på bordet, ja da får han jaggu i meg tåle litt.

Anonymous poster hash: 97d87...24e
  • Liker 5
Skrevet

Var på fest igår. Danset med en gutt. Etter hvert kom han stadig nærmere, trykket underlivet tydelig mot meg. Han var steinhard. Maset om å dra til meg. Jeg avslo. Foreslo å dra til ham. Jeg avslo. Han fortsatte å trykke seg inntil meg. Jeg bare lurer, når en gutt trykker seg inntil deg (uansett om det er under en klem som edru, eller under dans på fest), erd et fordi han vil at jenta skal kjenne han er hard, eller er det en nytelse for ham å bare presse bonern på jenta?

Jeg tror han gjør det av akkurat de grunnene du spør om. At han ville du skulle merke det og at han likte følelsen av det.

Men jeg syns han oppførte seg som et sagflishode.

Javel.Han gjorde oppmerksom på at han ville ha deg og viste interesse for å dra hjem og hoppe til sengs(på en måte som ellers ikke er spesielt gagnbar når man er edru...) Du avviste det helt og sa nei.

Da pakker man sammen og slutter med den typen adferd. Uansett hvor full man måtte være.

Noe annet er uoppdragent, intenst selvopptatt og ekstremt umodent.

Så jeg tror han trenger å sosialiseres litt bedre.

• Liker 4
Skrevet

En av de få situasjonene der jeg som mann syntes det hadde vert greit knea han rett i ballene.

Det er ikke greit i slåsskamp, krangel eller noe som helst annet. Men når han selv legger dem på bordet, ja da får han jaggu i meg tåle litt.

Anonymous poster hash: 97d87...24e

Excuse me?!

Nei vettu hva. Dra til en viss plass med å informere damer om hva som er "god grunn" for å bruke vold mot en mann.

• Liker 8
Skrevet

Syns det er turn-on hvis vi faktisk skal til å ha sex, hvis det skjer med en random på et offentlig sted, ser jeg faktisk på det som et kompliment, men er selvfølgelig litt ubehagelig om han virkelig gnukker og gnir seg inntil..

Anonymous poster hash: 58636...a3b

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

æsj for en ekkel creep
Skrevet

Uansett, til deg som sier det ville vært ok å sette et hardt kne i balla på en sånn fyr.

I mine øyne er det ekvivalent med om en mann gjør noe sånt som dette:

Noe alle vet ikke er akseptabelt og derfor blir han også arrestert.

Så nei, det begynner man ikke med.

• Liker 3
Skrevet

Det er kun greit om dere skal ha sex. I ditt tilfelle er det ikke greit.

Anonymous poster hash: 100bd...f3d
Skrevet

Det er bare turn on om jeg ligger i senga og skal ha sex. Har opplevd det samme som deg en gang, og det er utrolig ekkelt!

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke deilig for dere damer å kjenne en har den mor rumpa? Blir dere ikke våte av det da?

Anonymous poster hash: f2da3...905
Skrevet

Ts burde anmeldt dette til politiet. Hva om man tenker hypotetisk her og gutten trykket den steinharde penisen mot underlivet hennes uten klær? Bare fordi man har et stykke tøy som skiller bonern og underlivet til damen betyr ikke det at man går fri et overgrep.

Anonymous poster hash: c8128...369
Skrevet

Ts burde anmeldt dette til politiet. Hva om man tenker hypotetisk her og gutten trykket den steinharde penisen mot underlivet hennes uten klær? Bare fordi man har et stykke tøy som skiller bonern og underlivet til damen betyr ikke det at man går fri et overgrep.

Anonymous poster hash: c8128...369

Nå må vi kanskje roe ned litt.

Misforstå meg rett: Det fyren drev på med var ekkelt og er så langt fra noe sjekketriks det er mulig å komme, men melde til politiet? De har uheldigvis viktigere ting å gjøre. Jeg vil heller at de hanker inn voldtektsmannen som venter i et portrom på veien min hjem fra byen, enn å bruke tiden sin på den slibrige dusten som er VEL ivrig med grindingen på utestedets dansegulv.

Hva eksempelet ditt angår: Vi må bli hypotetisk sett bli arrestert alle sammen, er jo bare noen stykker med tøy som gjør at vi ikke blotter oss hver gang vi er ute og rusler offentlig.

• Liker 14
Skrevet

Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger når jeg har presset en hard kuk på damene under dansing. Tydeligvis bare møtt jenter av den "skitne" typen på dansegulvet. Lucky me :laugh:

Anonymous poster hash: c6509...dc3
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke nødvendigvis noe å problem å presse en boner opp mot en jente, det fungerer faktisk veldig bra. Problemet er hvis jenta ikke ikke er kåt (eller/og ikke liker deg). Da kan det bli litt merkelig, for å si det sånn.

EDIT: Man må uansett ikke pushe på selv om jenta er kåt. Det beste er å begynne rolig og bygge seg opp, hvis hun gir positive signaler på det

Endret av lnx
  • Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det ikke deilig for dere damer å kjenne en har den mor rumpa? Blir dere ikke våte av det da?

nei vi blir ikke kåte av at fremmede pervoer presser bonern sin mot oss på dansegulvet nei.
  • Liker 2
Skrevet

det er en styggedom å alle gutter burde lære seg at DET er ikke et bra sjekketriks.

Kommer an på situasjonen. Hvis man allerede er på dealern kan det være ganske nice.

Skrevet

Nei, vi blir sinna (om det ikke er kjæresten vår.)

Anonymous poster hash: b0dac...80c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger når jeg har presset en hard kuk på damene under dansing. Tydeligvis bare møtt jenter av den "skitne" typen på dansegulvet. Lucky me :laugh:

Anonymous poster hash: c6509...dc3

Da har du hatt flaks. Mange damer som hadde gitt deg en strak høyre i stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...