AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #21 Del Skrevet 18. november 2013 Generelt sett så er julemat ganske lett å lage. Finn film på nettet hvor en eller annen kokk viser deg. Så lager du til deg selv, og har mat de andre dagene. Det er gøy å lære å lage julemat selv. Få med deg nrk sin julekavalkade, Disney, tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen. Det bli man aldri for gammel til... Da er du på god vei til en fin julaften. Anonymous poster hash: d56eb...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 18. november 2013 #22 Del Skrevet 18. november 2013 Lille-pus : jeg blir varm om hjertet mitt av mennesker som deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sophia21 Skrevet 18. november 2013 #23 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg og kattene skal feire julen alene i år også. Det er veldig koselig Familien bor såpass langt unna at det blir veldig mye fly og tog og buss og alt for mye styr å reise tur/retur for en liten uke. Og det har vært så mye jobb nå at de fridagene vil jeg faktisk ha sammen med kattene... som, savner mor når hun jobber alt for mye... TS, du sier du bor i en stor by. Skulle det være slik at din by også er min by så er du herved invitert hjem til meg og mine 3 katter Hva vi da skal spise velger vi etter hva du er vant til (jeg er veldig fleksibel og kjenner på julestemningen med både ribbe, pinnekjøtt og juletorsk. Gjesterom med eget bad har jeg også, så dette ville vi fikse så lett som bare det Flink til å lage mat er jeg visst også, så dette ville gå helt supert, og jeg tror vi ville få det veldig hyggelig Invitasjonen er herved overlevert. edit: Rettet tyrkLeif Å, jeg ble litt rørt nå jeg Så flott at det finnes slike mennesker som tør å invitere fremmede! Ellers tror jeg så gjerne på at jul med tre katter er veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 18. november 2013 #24 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg og kattene skal feire julen alene i år også. Det er veldig koselig Familien bor såpass langt unna at det blir veldig mye fly og tog og buss og alt for mye styr å reise tur/retur for en liten uke. Og det har vært så mye jobb nå at de fridagene vil jeg faktisk ha sammen med kattene... som, savner mor når hun jobber alt for mye... TS, du sier du bor i en stor by. Skulle det være slik at din by også er min by så er du herved invitert hjem til meg og mine 3 katter Hva vi da skal spise velger vi etter hva du er vant til (jeg er veldig fleksibel og kjenner på julestemningen med både ribbe, pinnekjøtt og juletorsk. Gjesterom med eget bad har jeg også, så dette ville vi fikse så lett som bare det Flink til å lage mat er jeg visst også, så dette ville gå helt supert, og jeg tror vi ville få det veldig hyggelig Invitasjonen er herved overlevert. edit: Rettet tyrkLeif Åh, så utrolig flott gjort av deg! Det er nettopp dette jeg synes julen handler om. Ikke alt det julegave maset, slenge med et kort, og thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild H Skrevet 18. november 2013 #25 Del Skrevet 18. november 2013 Lille-pus : jeg blir varm om hjertet mitt av mennesker som deg! Enig! Så nobelt gjort av deg, Lille-pus :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå