Gå til innhold

Forelska i medisinstudent...what to do?

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Tror ikke det er så veldig mange som tenker som ts, og iallfall ikke om medisinSTUDENTER. Don´t worry :)

Anonymous poster hash: 1db5b...f70

Har merket at min er ganske populær blant jentene han også...heldigvis har han skylapper og skjønner det ikke selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som om dere går på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 20655...0e3
  • Liker 1
Skrevet

Sykepleiere go andre statusjegere? Mener du at sykepleiere er statusjegere? Sykepleierne blir vel like mye kjent med legene som privatpersoner gjennom jobb som deg?

Men nei jet tror ikke legene som har draget innerst inne føler det er falskt, tror de synes det er dritkult.

Kjæresten min har ofte opplevd at gamle klassevenninner etc begynte å sjekke han opp igjen da de fant ut hva han driver med. Mange av disse har ikke spesielt høy utdannelse og har ikke klart seg så bra selv. Tror i grunn at mange damer som er ambisiøse ikke jakter på menn på samme måte. Fint at kjæresten har god lønn og stabil jobb, klager ikke, men jeg hadde ikke brydd meg om han ikke hadde det. Jeg tjener like bra som ham.

Hilsen hun som hadde jusskjæreste.

Skrevet

Har merket at min er ganske populær blant jentene han også...heldigvis har han skylapper og skjønner det ikke selv!

Mulig det, men neppe utelukkende pga utdanning og penger som TS er, det er vel ganske allmennkjent at legeyrket ikke har veldig høy status lenger, og leger tjener ganske dårlig sammenlignet med ingeniører, finansfolk, advokater etc. Både jeg og mine venninner har datet medisinstudenter, men ingen av oss trivdes spesielt godt med det. Har dessuten folk i familien som er leger og vet åssen hverdagen er, nei takk. :)

• Liker 1
Skrevet

Var på medisinfest, hvor 90 prosent var jenter. Da så jeg jenter som prøvde å sjenke gutter for å få dem med hjem!

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Var på medisinfest, hvor 90 prosent var jenter. Da så jeg jenter som prøvde å sjenke gutter for å få dem med hjem!

For å si det sånn, jeg kjenner det er bra jeg stoler på ham. Men nå mener han at han har "gått opp" ved å være sammen med meg (snål fyr), så jeg er ikke bekymra enda jeg vet han blir sjekka opp.

Hørt mye rart om blålysfester, og vet ikke om jeg vil vite mer heller :P

Skrevet

For å si det sånn, jeg kjenner det er bra jeg stoler på ham.

Nei, det var ikke ment som at du ikke burde stole på han, var mer for å vise at jeg ikke tror det er legestatusen som avgjorde, for det hadde jo alle jentene på festen også, jeg tror det er fordi de omgås så mange jenter.

Skrevet

Sykepleiere go andre statusjegere? Mener du at sykepleiere er statusjegere? Sykepleierne blir vel like mye kjent med legene som privatpersoner gjennom jobb som deg?

Men nei jet tror ikke legene som har draget innerst inne føler det er falskt, tror de synes det er dritkult.

Mange synes det er dritkult til en viss grad, men samtidig føler de seg ikke sett for den de er. Det er derfor en god del av de ligger rundt med fanskaren sin og lar det bygge opp egoet deres, men heller finner en likesinnet å være sammen med. En del opplever etter hvert all oppmerksomheten som tom lykke. Særlig de som ikke var særlig populære i oppveksten kan bli veldig kyniske i forhold til kvinner som nå plutselig vil ha dem bare på grunn av statusen.

Jeg sier selvfølgelig ikke at alle sykepleiere er statusjegere, men en betydelig andel har et veldig beundrende forhold til legene på sykehuset, og det blir i visse sykepleierkretser sett på som veldig stort hvis man får napp hos en lege. Altså er utgangspunktet oftere et beundrer / egooppbyggende -forhold heller enn forståelse, likhet og alt det der.

Anonymous poster hash: 78807...1eb

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Nei, det var ikke ment som at du ikke burde stole på han, var mer for å vise at jeg ikke tror det er legestatusen som avgjorde, for det hadde jo alle jentene på festen også, jeg tror det er fordi de omgås så mange jenter.

Ok, da skjønner jeg :) Og jeg er enig, jeg er så glad mannfolket mitt ikke er så glad i å dra på fest :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...