Gå til innhold

Har alle bloggerne det vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosabloggere følger ikke med da, det å snakke ut om ting er jo noe flere mindre blogger har gjort i mer enn ett år egentlig? Det er ærligere innhold fra de mindre bloggene syns jeg.



Anonymous poster hash: 5d164...092
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hvem vet... Tror nok ikke det er helt lett å bli toppblogger, heller. Man ender liksom opp på et sånt merkelig sted mellom offentlig person og privat person. Man er liksom verken kjendis eller mannen i gata. Og med noen av dem som ikke bygger murer opp rundt seg selv - slik feks fotballfrue har gjort ved å stort sett være reklameplakat og å vise fram en veldig konstruert hverdag - så sitter de jo med strupen blottet hvis det er noen som har lyst til å slenge dritt.

På den andre siden, så tror jeg kanskje fint jeg kunne leve med å ha litt vondt i blant, i mot å få 50000 i måneden for å teste sminke og prøve klær foran peisen, liksom... :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Virker som om alle rosabloggerne sliter med kroniske sykdommer, depresjoner, spiseforstyrrelser eller ekstremt lavt selvbilde.

Send de prozac i posten hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo sånn! På få dager har det kommet syteinnlegg fra Fotballfrue, Kristina Andersen, TCMN, Lizbeth Osnes, Ida Martine og Rannveig Heitemamma. Sikkert flere også. Hva skjer? Er det noe de har planlagt sammen? Noe sponsorene forlanger? Er det en slags kollektiv rosablogg depresjon eller kommer i til å få servert reklame for en ny type lykkepille snart?

Anonymous poster hash: cac9d...5fa

Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo sånn! På få dager har det kommet syteinnlegg fra Fotballfrue, Kristina Andersen, TCMN, Lizbeth Osnes, Ida Martine og Rannveig Heitemamma. Sikkert flere også. Hva skjer? Er det noe de har planlagt sammen? Noe sponsorene forlanger? Er det en slags kollektiv rosablogg depresjon eller kommer i til å få servert reklame for en ny type lykkepille snart?

Anonymous poster hash: cac9d...5fa

Misery loves company, heter det. Jeg tror det er så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakar! Men nå er alle bloggerne lykkelige igjen!
KA og FF smiler som aldri før for i går var det MANDAG!
Rusa på livet, ler meg ihjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde mottatt flere hundre kommentarer om hvor stygg, ynkelig, patetisk og mislykket jeg var, hadde jeg også blitt lei meg



Anonymous poster hash: e3c1a...7f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde mottatt flere hundre kommentarer om hvor stygg, ynkelig, patetisk og mislykket jeg var, hadde jeg også blitt lei meg

Anonymous poster hash: e3c1a...7f1

Hm... Ville sletta bloggen, jeg, om det den medfører gav meg lavere livskvalitet.

Anonymous poster hash: 15325...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at de ikke kan ta seg en pause fra bloggen rett og slett slik enkelte andre bloggere gjør.



Anonymous poster hash: 18b61...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Man trenger ikke være deprimert for at man har en dårlig dag? Hadde sikkert vært fint og hatt en blogg å dele det på de dagene jeg sitter med vonde følelser.

Er vel ganske normalt og menneskelig å ha dårlige dager. Også for bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...