Gå til innhold

Har alle bloggerne det vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker jo sånn! På få dager har det kommet syteinnlegg fra Fotballfrue, Kristina Andersen, TCMN, Lizbeth Osnes, Ida Martine og Rannveig Heitemamma. Sikkert flere også. Hva skjer? Er det noe de har planlagt sammen? Noe sponsorene forlanger? Er det en slags kollektiv rosablogg depresjon eller kommer i til å få servert reklame for en ny type lykkepille snart?



Anonymous poster hash: cac9d...5fa
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis EN skriver syteinnlegg, så får den personen mange klikk, da synker de andre ned på listen. Så da skriver de også syteinnlegg sånn at de ikke mister plassen sin på lista :) ellerno :P



Anonymous poster hash: 5a82c...e54
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosablogg depresjon tror jeg ja, smittsomt. Meget smittsomt. Men bare blant dem da, vi kan ta det helt med ro

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store rosabloggerne i Norge er ganske like. Når en blogger har konkurranse om å vinne gavekort på 5000 og får masse klikk, så følger de andre etter. Når en syter litt, og får en drøss med sympatiklikk, så er det klart at resten hiver seg på bølgen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du seriøst alle de bloggene siden du har så god kontroll på alle innleggene deres?

Jeg vet med meg selv jeg hadde hatt det ganske vondt med meg selv om jeg hadde begynt å blogge. Så forståelig nok.



Anonymous poster hash: 8b945...241
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosablogg depresjon tror jeg ja, smittsomt. Meget smittsomt. Men bare blant dem da, vi kan ta det helt med ro

Var litt usikker på om det var det eller om Pfizer skulle ha en ny lansering på en pille som gjør deg slank, lykkelig og superenergisk, men veldig godt å høre at det er ikke er smittsomt. Vurderte å bruke egenmeldingene mine, for det virker jo svært alvorlig!

Anonymous poster hash: cac9d...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du seriøst alle de bloggene siden du har så god kontroll på alle innleggene deres?

Jeg vet med meg selv jeg hadde hatt det ganske vondt med meg selv om jeg hadde begynt å blogge. Så forståelig nok.

Anonymous poster hash: 8b945...241

JA DET GJØR JEG :D :D :D :D

Anonymous poster hash: cac9d...5fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA DET GJØR JEG :D :D :D :D

Anonymous poster hash: cac9d...5fa

Ivrig!

Anonymous poster hash: 8b945...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivrig!

Anonymous poster hash: 8b945...241

Ja, og veldig positiv, må ha blitt inspirert av alle rosabloggene jeg tråler :) Får derimot følelsen av at du kanskje ikke leser i nærheten så mange som du burde?!?

Anonymous poster hash: cac9d...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivrig!

Anonymous poster hash: 8b945...241

Hun har fått en prøvesmak av lykkepillene bloggebertsa skal reklamere for når de har fått overbevist verden om at de har det fryktelig fælt! :DDD

Anonymous poster hash: f604f...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Interessant det der, men det er jo ikke bare på dette området de lar seg inspirere av hverandre. Jeg kan faktisk forstå enkelte av dem, men jeg tror at flere overdriver problematikken litt. Jeg har f.eks ikke sett at VillaPaprika blir diskutert spesielt ofte?



Anonymous poster hash: c832e...ca9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rannveig heitmann? hvor har hun skrevet et sippeinnlegg? og ida martine? hvor er det innlegger, har sjekket hos begge og fant ingen ting.



Anonymous poster hash: e38fb...727
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker har det vondt.

Før eller senere opplever alle smerter og vanskelig i livet,men nå har det blitt trend å snakke om det bland bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...