Gå til innhold

crinone

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sofie

Vi har vært til prøverørs behandling og det er 14 dager imorgen siden jeg fikk satt inn to egg. Har brukt crinone hver dag siden dette og har ennå ikke fått mensen. De siste dagene har jeg hatt en forferdelig kløe, er det noen som har opplevd det samme?? :o Når kan jeg forvente å få mensen etter innsettingen og når kan jeg eventuelt teste?? er redd for å teste for tidlig!! det romler også noe forferdelig i magen hva kan dette skyldes?? Håper noen kan svare meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test på den 11 dagen etter innsetting av 1 IVF-egg, så jeg tviler på at det er for tidlig å teste for deg nå....

Egget/-ene skal ha festet seg "for lenge siden" nå, dersom det har festet seg i det hele tatt....

Crinone vil jo ikke gi noe falsk positivt utslag på noen test, så om du tar en test nå, og den er positiv, så er du gravid.

Derimot can jo croninen "utsette" mensen litt - slik at tiden mellom eggløsning og mens hos deg blir litt lengre enn hva det normalt er for deg...

Jeg vet ikke.

Slik jeg ser det har du to alternativer:

1. Vent og se det ann i noen dager til

2. Ta en test :wink:

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Crinone kan utsette mensen noen dager. MEN når det gjelder testing så bør du vente til 14 dager etter EL-sprøyte. Dette da sprøyten inneholder hcg som kan slå positivt ut på en test.

Lykke til! Håper det har klaffet for dere. For oss klaffet det 5 gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sofie

Takk for svar. Jeg kjører ned på apoteket i kveld og kjøper en test!! tar den imorgen tidlig så får vi se :-? Gruer meg, er så engstlig for negativt resultat.. Hadde dere noen form for syntomer?? hva skyldes "romlingen" i magen(jeg er ikke sulten..) sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere noen form for syntomer??

Jeg har absolutt ingen symptomer (tror jeg)

Brystene er jo ømme, men det skyldes jo crinone'n, og ellers så har jeg det helt fint.

HAr noen "stikninger" i magen innimellom - det er kanskje det eneste tegnet jeg har....

(Men det er tidlig enda da)

Lykke til med testen i mrogen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sofie

Etter 14 dager med venting etter innsetting av to egg tok jeg en test nå!! det var et + men det var svakt. Det er 14 dager imorgen siden jeg fikk satt tilbake eggene et + er vel et + selv om det var svakt?? spørs om jeg får sove inatt nå, vil bare ha denne dagen overstått slik at jeg får tatt en ny test imorgen. Å, jeg håper at det gikk denne gangen etter tre år med prøving.. sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et + er et + - samme hvordan det ser ut....

Og når du tok testen "nå", så har du jo ikke den mest konsentrerte urinen heller - om du tar en på morgenen i morgen, så skal du se at du får et fint kryss...

GRATULERER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...