AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Skal operere på en privatklinikk i Tromsø og betaler alt selv (ikke dekket av staten). Er det da vanligvis lang ventetid? Får høre når jeg ringer på mandag, men er sååå nysgjerrig og spent. Vil forberede meg på om jeg må vente til over nyttår eller kan få gjort det denne måneden, evt starten på neste måned. Hva tror dere? Er det vanligvis lang ventetid på slike steder? Står på siden at i og med at det er en privatklinikk skal private kunder vanligvis ikke ha særlig lang ventetid.. Hm.. Anonymous poster hash: 380a2...750
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Skal operere på en privatklinikk i Tromsø og betaler alt selv (ikke dekket av staten). Er det da vanligvis lang ventetid? Får høre når jeg ringer på mandag, men er sååå nysgjerrig og spent. Vil forberede meg på om jeg må vente til over nyttår eller kan få gjort det denne måneden, evt starten på neste måned. Hva tror dere? Er det vanligvis lang ventetid på slike steder? Står på siden at i og med at det er en privatklinikk skal private kunder vanligvis ikke ha særlig lang ventetid.. Hm.. Anonymous poster hash: 380a2...750 Hva skal du operere? Anonymous poster hash: 92de0...a38
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Skal ta brystforstørrelse Anonymous poster hash: 380a2...750
Gjest Blomst83 Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 (endret) Hvis det står på siden at det ikker er lang ventetid,så er det vel ikke det da. Endret 9. november 2013 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Der jeg skal operere er det 1-4 uker ventetid, og det synes jeg er kort ventetid. Men nå vet jeg ikke om det er sånn i Tromsø. Anonymous poster hash: 92de0...a38
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Jeg har operert på privatklinikk, skulle ta silikon. Fra jeg var på konsultasjon til jeg opererte tok det en uke Anonymous poster hash: 862e5...f46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå