Yme Skrevet 12. november 2013 #21 Skrevet 12. november 2013 Søren klype, jeg som trodde jeg hadde funnet min sjelevenn. Slapp helt av! Vi kan jo sette istand en sånn annenhver helg ordning :D
Vasilisa Skrevet 12. november 2013 #22 Skrevet 12. november 2013 Spørsmålet TS stilte var jo om menn hadde smakt sin egen sæd og hva de syntes det smakte.. So? Alle kommenterte hva de syns om det, derfor spurte jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #23 Skrevet 12. november 2013 Er jeg virkelig den eneste som syns sæd smaker helt jævlig..? Neida, jeg brekker meg når jeg får munnen er full, jeg.. Kjempe sexyAnonymous poster hash: f2599...eda
siwhel Skrevet 13. november 2013 #24 Skrevet 13. november 2013 Er jeg virkelig den eneste som syns sæd smaker helt jævlig..? Neida du er ikke alene om det. Enig med deg.
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. november 2013 #25 Skrevet 14. november 2013 Jeg er veldig myk å tynn og hender jeg slenger beina over hodet å suger meg selv, til jeg får orgasme å svelger hele ladningen. Det gir et sykt kick, å får vanligvis voldsom orgasme med mye sprut! Men blir litt spes etter orgasmen er over! Smaker lite, men litt salt og litt spes lukt og litt sær og seig konsistens!
MrSmith Skrevet 14. november 2013 #26 Skrevet 14. november 2013 Hahaha.. yeah right. "veldig mild fruktsmak" my ass. Prøver du og lokke til deg noen eller? Hvis det smaker mellom ok og godt så kan du jo ta deg en støyt hver morgen istedefor et glass apelsinjuice. Hahaha.. yeah right. "veldig mild fruktsmak" my ass. Prøver du og lokke til deg noen eller? Hvis det smaker mellom ok og godt så kan du jo ta deg en støyt hver morgen istedefor et glass apelsinjuice. Yeah right, busted!! Det smaker helt rævva, la det bli mellom oss, mate Sædgugge til frokost!? Jizez..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå