AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Mang menn drømmer om å bli sugd og drømmer vel også om at kvinnen tar satsen i munnen og svelger. Hvor mange menn har smakt sin egen sæd og synes det er OK å svelge den? Jeg har prøvd og synes det smakte greit nok, men er ikke noe gourmetmåltid. Anonymous poster hash: 70b99...e97
MrSmith Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 (endret) Min smaker veldig lite, kun en veldig mild fruktsmak, litt mer søtt enn syrlig. Selv om søtlig kan høres kvalmt ut, smaker det faktisk mellom ok og godt. Endret 9. november 2013 av MrSmith
utinaturen Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Jeg har også smakt min egen sæd flere ganger. Helt grei konsistens, farge og smak. Så jenter, ta i mot med glede.
Gjest Malanthor Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Min smaker veldig lite, kun en veldig mild fruktsmak, litt mer søtt enn syrlig. Selv om søtlig kan høres kvalmt ut, smaker det faktisk mellom ok og godt. Hahaha.. yeah right. "veldig mild fruktsmak" my ass. Prøver du og lokke til deg noen eller? Hvis det smaker mellom ok og godt så kan du jo ta deg en støyt hver morgen istedefor et glass apelsinjuice. 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Er det virkelig normalt på menn å smake sæden sin, jeg ville selv aldri ha gjort noe sånt.Anonymous poster hash: 5bfa2...489
Gjest Mupsi Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 fruktsmak faktisk. Hvis det hadde smakt som smurfedrops hadde det vært ganske fristende.
Yme Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Min smaker smurfedrops, helt uavhengig av posten rett over meg. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Kjæresten min smaker egentlig ganske godt, har alltid tent meg å svelge. Men så får jeg en ikke alt for tennende reaksjon (Ekstremt dårlig mage), så jeg har sluttet med inntak av sæd Men dere menn som har "smakt" på dere selv, det er ganske forskjellig å svelge en he ladning på en gang og å ta litt på fingeren å smake. Så dere kan ikke si dere har smakt før dere har svelget hele ladningen Anonymous poster hash: 4d0c3...e52 3
brunsaus123 Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Trenger ikke si mere enn at det er jeg som leverer vaniljemilkshaken til mcdonalds. 1
missuvillig Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 Kjæresten min smaker egentlig ganske godt, har alltid tent meg å svelge. Men så får jeg en ikke alt for tennende reaksjon (Ekstremt dårlig mage), så jeg har sluttet med inntak av sæd Men dere menn som har "smakt" på dere selv, det er ganske forskjellig å svelge en he ladning på en gang og å ta litt på fingeren å smake. Så dere kan ikke si dere har smakt før dere har svelget hele ladningen Enig, ta en hel ladning før dere sier noe!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #14 Skrevet 11. november 2013 Min smaker smurfedrops, helt uavhengig av posten rett over meg. Må bare poengtere at det gjør den IKKE! Mer som sånne gomp-pastiller Anonymous poster hash: 65db2...e5f
Yme Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 Nå veit alle at jeg har sex med anonyme brukere.. Hele imaget mitt er ødelagt :cry: 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #16 Skrevet 11. november 2013 Nå veit alle at jeg har sex med anonyme brukere.. Hele imaget mitt er ødelagt :cry: Men det er god sex, så da burde det være greit!Anonymous poster hash: 65db2...e5f
Gjest Mupsi Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Må bare poengtere at det gjør den IKKE! Mer som sånne gomp-pastiller Anonymous poster hash: 65db2...e5f Søren klype, jeg som trodde jeg hadde funnet min sjelevenn.
Vasilisa Skrevet 12. november 2013 #19 Skrevet 12. november 2013 Er jeg virkelig den eneste som syns sæd smaker helt jævlig..? 1
Gjest Mupsi Skrevet 12. november 2013 #20 Skrevet 12. november 2013 Er jeg virkelig den eneste som syns sæd smaker helt jævlig..? Spørsmålet TS stilte var jo om menn hadde smakt sin egen sæd og hva de syntes det smakte..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå