Gjest Wei Wei Skrevet 27. desember 2013 #21 Del Skrevet 27. desember 2013 Vi har vært sammen i 1 år. Vi prater hver dag når vi ikke kan møtes. Vannligvis etter jobb/før leggetid. 20-40 min på Skype eller telefon, også når en av oss er i utlandet. Det har vel vært 5 dager i løpet av året når vi ikke snakket sammen. Han ringer meg i 80% av tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. desember 2013 #22 Del Skrevet 27. desember 2013 Tråden er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 27. desember 2013 #23 Del Skrevet 27. desember 2013 Stort sett hver dag. Har vært sammen i 23 år og sørger for å opprettholde forbindelsen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #24 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvor lenge har dere vært sammen ? hos oss utviklet seg eter hvert, men jeg stå på kravet mitt om kontakt hver eneste dag. skulle bare mangle når man er i fast forhold mener jeg.. han foretrekker å ringes for å høre stenmmen min og jeg liker det også. hvorfor ikke bare ringe han å fortelle dette til han ? spør han om jula og alt mulig hverdagslig ting.. det er nå du setter standaren for forholdet, dette handler om kommunikasjon.. hvorfor tror du du mister han fordi om du vil ha ordentlig kontakt med han ? Går han fra deg eller mener at du er klengete , så verken elsker eller respekterer han deg og ditt ønske og er videre ikke noe å satse på... Jeg er så enig i dette, og så lei meg for at det ikke er slik i mitt forhold akkurat nå... Vil gjerne ha flere innspill på denne problemstillingen. Har tydelig sagt til han at jeg ønsker meg mer kommunikasjon, og noen ganger har det tatt han et par timer å svare på en melding.. Det er jeg som har tatt mest initiativ nå, så jeg tror jeg må la det ligge foreløpig... Får vel gå for denne gangen, siden vi har vært sammen såpass kort. Men det kan jo ikke være sånn i lengden, at man ikke ringer hverandre på en hel uke? I et langvarig forhold mener jeg. Mulig gutter har et helt annet syn på sånne ting, enn oss jenter?Hva sier gutta her inne på KG? Anonymous poster hash: d0c96...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #25 Del Skrevet 28. desember 2013 Vi bor ikke sammen, har vært sammen i 3 år, er i slutten av tjueåra. Snakker sammen hver eneste dag og sender gjerne litt meldinger via nett eller telefon også i løpet av dagen de gangene vi ikke skal møtes. Pleier å ringes hver kveld før vi legger oss og si natta, synes det er en koselig vane. Anonymous poster hash: 211f4...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #26 Del Skrevet 28. desember 2013 Vi bor ikke sammen, har vært sammen i 3 år, er i slutten av tjueåra. Snakker sammen hver eneste dag og sender gjerne litt meldinger via nett eller telefon også i løpet av dagen de gangene vi ikke skal møtes. Pleier å ringes hver kveld før vi legger oss og si natta, synes det er en koselig vane. Anonymous poster hash: 211f4...4b0 Det høres veldig bra, og veldig ideelt ut! Skulle ønske jeg også hadde det sånn Anonymous poster hash: d0c96...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå