Gå til innhold

Catsuit og appelsinhud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Floppy? :)

Anonymous poster hash: da940...21f

Hehe Floppy ja, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det :fnise:

Anonymous poster hash: 61ba3...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg bare spørre hvordan dere går frem når dere bruker en slik til sengekosen? Kunne tenkt meg å kjøpt en selv, men jeg vet ikke... Er det bare å trappe opp i den? Man kan jo ikke ha sex mens den er på!! :P Og er den lett å få av? Trenger litt inspo da typen tidligere har sagt at han syns catsuit er sexy. :)

Anonymous poster hash: c83bc...9fb

Jeg synes ikke det er lett å ta av. Og iallefall er det første jeg gjør, Etter den er tatt av, å hoppe i dusjen :P Du får kjøpt varianter som har 'dobbel glidelås' sånn at du bare kan åpne den nedentil :) Du bruker nok gjerne Latex med noen som har fetish for det. Og liker de det, blir det nok kjempebra :)

• Liker 1
Skrevet

Okei! :) såpass rått å ha på ja... :)

Hvordan er det når noen beføler drakta/stoffet? Kjenner man noe, eller blir det litt ufølsomt?

Ta en ballong å tre den på hånda, og kjenn på det :P sånn kjennes det ut, hehe. Vel, latexen er nok litt tykkere, om det er god kvalitet da ;)

Skrevet

Under/før bruk
Skarpe kanter kan ripe opp latexen, så det er viktig at du tar av deg smykker og ringer før du tar på deg et plagg. Noen metaller har også den eganskapen at den kan misfarge latex. Det er viktig at du sørger for å ha en fullstendig tørr kropp. Strø gjerne litt talkum på deg først. Det kan også være lurt å ha på seg myke hansker/vanter under påføringen da skarpe negler kan skrape opp og lage rifter i plagget. Vær ikke skitten på hendene eller ellers på kroppen når du bruker latex klær. Mye svette kan i noen tilfeller også misfarge latex. Oljer, kremer, kosmetikk og gildemidler kan virke nedbrytende.
Vask
Følger du disse enkle rådene vil du til en hver tid ha rene og fine latexplagg hver gang de skal brukes. Har du tilgang til en stor balje kan det lønne seg å fylle den opp et godt stykke med lunket vann, ca kroppstemperatur. Ha gjerne en litt mild håndsåpe eller Milo i vannet. Vask plagget på innsiden og utsiden, om mulig vreng det forsiktig i vannet. Skyll så i rent lunket vann. Tørk gjerne av overflødig vann forsiktig med et mykt håndkle eller lofritt tøystykke. Heng plagget til tørk et sted med dempet belysning og ikke i sollys eller sterkt halogenlys(spotlights o.l). Ikke bruk tørketrommel eller føner til å framskynne tørkingen. Vær forsiktig med bruk av klesklyper og kleshengere - bruk hengere av tre eller plast.
Oppbevaring
Sørg for at plagget er helt tørt. Dryss litt talkum på. Legg eller om mulig heng plagget i en sort plastpose/sekk eller klespose . Heng det i et skap eller legg det i en skuff. Sørg for at stedet ikke er veldig fuktig eller varmt. Hold plagget unna sterke varmekilder. Latex brenner godt! Latex kan få stygge brune flekker ved nærkontakt med metaller som for eksempel kobber, bronse eller messing. Vær forsiktig med smykker, mynter o.l.
God Latexpleie:

** Bruk vannbasert gildemiddel med latex.

** Vask latexplaggene dine etter hver bruk.

** Tørk deg godt og bruk talcum på plaggene før de pakkes ned for lagring.

** Ikke bruk oljebaserte produkter sammen med latex.

** Ikke utsett plagget for sollys over lang tid

** Ikke utsett plagget for sterk varme eller åpen flamme.

** Ikke vask plagget i vaskemaskin

** Ikke bruk tørketrommel eller føner for tørking

** Ikke bruk sterke og etsende vaskemidler

** Vær forsiktig med skarpe kanter

Husk på dette!!! :)

• Liker 2
Skrevet

Under/før bruk

Skarpe kanter kan ripe opp latexen, så det er viktig at du tar av deg smykker og ringer før du tar på deg et plagg. Noen metaller har også den eganskapen at den kan misfarge latex. Det er viktig at du sørger for å ha en fullstendig tørr kropp. Strø gjerne litt talkum på deg først. Det kan også være lurt å ha på seg myke hansker/vanter under påføringen da skarpe negler kan skrape opp og lage rifter i plagget. Vær ikke skitten på hendene eller ellers på kroppen når du bruker latex klær. Mye svette kan i noen tilfeller også misfarge latex. Oljer, kremer, kosmetikk og gildemidler kan virke nedbrytende.

Vask

Følger du disse enkle rådene vil du til en hver tid ha rene og fine latexplagg hver gang de skal brukes. Har du tilgang til en stor balje kan det lønne seg å fylle den opp et godt stykke med lunket vann, ca kroppstemperatur. Ha gjerne en litt mild håndsåpe eller Milo i vannet. Vask plagget på innsiden og utsiden, om mulig vreng det forsiktig i vannet. Skyll så i rent lunket vann. Tørk gjerne av overflødig vann forsiktig med et mykt håndkle eller lofritt tøystykke. Heng plagget til tørk et sted med dempet belysning og ikke i sollys eller sterkt halogenlys(spotlights o.l). Ikke bruk tørketrommel eller føner til å framskynne tørkingen. Vær forsiktig med bruk av klesklyper og kleshengere - bruk hengere av tre eller plast.

Oppbevaring

Sørg for at plagget er helt tørt. Dryss litt talkum på. Legg eller om mulig heng plagget i en sort plastpose/sekk eller klespose . Heng det i et skap eller legg det i en skuff. Sørg for at stedet ikke er veldig fuktig eller varmt. Hold plagget unna sterke varmekilder. Latex brenner godt! Latex kan få stygge brune flekker ved nærkontakt med metaller som for eksempel kobber, bronse eller messing. Vær forsiktig med smykker, mynter o.l.

God Latexpleie:

Wow! Kompliserte greier... men fortsatt litt fristende! ;)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ekke barebare, ta deg gjerne en tur innom en erotisk butikk å hør med de, det pleier jeg å gjøre :D

Skrevet

Under/før bruk

Vask

Oppbevaring

God Latexpleie:

God huskeliste ja. Har ikke selv så mye erfaring med Latex, fordi det er altfor mye å huske på...

Skrevet

neida, er ikke komplisert, bare tidkrevende :laugh:

Skrevet

neida, er ikke komplisert, bare tidkrevende :laugh:

Hehe! Ja, skjønner det! :) men vil tippe man føler seg sykt sexy i det!

Gjest Coolaid
Skrevet

Er det noen her som har prøvd sånn heldekkende catsuit i latex? Ser utrolig spennende ut, og jeg har lyst til å prøve... samtidig er jeg litt skeptisk til hvordan det er å ha på seg...

Spent på å høre deres erfaringer! :)

... og spent på om TS har kjøpt noe...

Den eneste faren ved å ha noe sånt på seg er at du blir sinnsykt kåt på deg selv.... og kjæresten din tilsvarende på deg. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke sjans i havet for at en eneste cellulitt synes i en slik catsuit.

Ikke problematisk å bære en av disse, men vær oppmerksom på at du bør pudre den innvendig slik at du får den både på og av.

Og de puster ikke... så det kan bli litt 'småvarmt' etter en stund... (pun intended)

$(KGrHqQOKkQE0,97I1w0BN(FwUI4sQ~~0_1.JPG

Skrevet

Ikke problematisk å bære en av disse, men vær oppmerksom på at du bør pudre den innvendig slik at du får den både på og av.

Og de puster ikke... så det kan bli litt 'småvarmt' etter en stund... (pun intended)

Så du har prøvd? Og anbefaler det?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Så du har prøvd? Og anbefaler det?

Intet uvanlig i å ha prøvd/hatt/har.

Om det kan anbefales er opp til deg og din partner, det er det kun dere som kan vite noe om.

Om det trigger noe hos dere som par så kan det være verd å kjøpe en.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes ikke det er lett å ta av. Og iallefall er det første jeg gjør, Etter den er tatt av, å hoppe i dusjen :P Du får kjøpt varianter som har 'dobbel glidelås' sånn at du bare kan åpne den nedentil :) Du bruker nok gjerne Latex med noen som har fetish for det. Og liker de det, blir det nok kjempebra :)

Siden du skal i dusjen uansett, ta den av der, da går det som en lek og du kan vaske den i samme slengen.

Funker utmerket for oss.

Skrevet

Hehe, i en het setting blir det veeeldig varmt altså. Men som sagt, definitivt verdt det.

Jeg har brukt den oftest når jeg skulle tenne min eks! Det føles fantastisk, jeg føler meg aldri så sexy som i en tettsittende catsuit. :biggrin: Den var litt vriden å få på om jeg var klam i huden, men ellers var det ikke noe stress å kle den på seg!

Vi bruker både PVC og latex + noe lycra.

Jo da latex er varmt, men vi merker ikke noe spesielt til dette, selv om det er varmt i været og man svetter under latexen så merker man ikke så mye til det, den former seg bare bedre til kroppen.

Vi bruker ikke talkum men heller Pjur Cult Dressing fra Honour, mye enklere.

PVC derimot det kan føles virkelig svett og klamt, men nå liker jeg den følelsen da.

De fleste plaggene laget av Lycra puster og er kalde når det er kaldt og er varme når det er varmt.

Ja det er litt jobb å ta på seg latex, men gud så deilig å ha på når du først har ålet deg inni en catsuit av latex, alle våres latex plagg slipper vi å ta av når vi skal ha sex, åpner bare noen glidelåser så er det bare å nyte.

Har også sovnet med latex catsuit på, går greit det også.

Tenner du, motparten eller begge på klær av lakk, latex, lær eller lycra så måååå dere bare prøve!

Det er en opplevelse.

Det ble spurt om man kjente noe ved berøring når man har slike klær på, hos oss er erfaringen at følelsen bare blir sterkere.

Den som ikke har hatt en skikkelig omgang med sex iført noen av de ovenfornevnte plagg går glipp av noe mener nå jeg.

Jeg er en vaskeekte fetish av shiny clothes og ikke mer enn det, dame i skinnbukse, wetlook tights eller annet skinnende materiale, ja da er jeg solgt.

Dere lever bare denne ene gangen og la ikke noe være uprøvd.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Fikk en laget "Made-to-Measure". Sitter helt fabelaktig. Alt av cellulitter forsvinner. -- Litt pinlig å sette i gang første gangen, men pirrende å måle opp, og å gjøre det skikkelig. Men OBS: Husk glidelåsen nedentil, eller hva er vitsen uten? Og føtter. Selvfølgelig kjører vi stil.
Talkum er noe søl. Legg suiten på et stort håndklede på badet, og bruk Pjur Cult Dressing på innsiden, og Ultra Shine på utsiden. Slipper at talkum flyr over alt og bare søler. Bruker en liten hyssingstump for å trekke glidelåsen opp ryggen, fungerer fint. Og Libidex har jo salg noen ganger i året.
http://libidex.com/made-to-measure/made-to-measure-womens2/princess-catsuit.html

Men har lyst å prøve en slik en neste gang. Og de opererer ikke med standardstørrelser i hele tatt. Kun made-to-measure. Men har noen prøvd en uten glidelås? Er det helt forferdelig grusomt, og umulig å få dem på? Noen som har prøvd?
https://www.fantasticrubber.de/en/products/catsuits/standard-women

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet

PS: Libidex har sluttet med Made-to-Measure.

Nå er det Fantastic Rubber og Simon-O som leverer. Og de siste kan levere den klorinert. Helt fabelaktig: Glir på som silke, uten talkum. (Brukte Pjur Dressing Aid første gangene, men er ikke sikker på om det var nødvendig.) Så da er det bare å polere utsiden... https://www.simon-o.com/en/women/latex-catsuits/latex-catsuit-with-anatomically-shaped-breast-cups

Skrevet
8 timer siden, Camilla_hysj skrev:

PS: Libidex har sluttet med Made-to-Measure.

Nå er det Fantastic Rubber og Simon-O som leverer. Og de siste kan levere den klorinert. Helt fabelaktig: Glir på som silke, uten talkum. (Brukte Pjur Dressing Aid første gangene, men er ikke sikker på om det var nødvendig.) Så da er det bare å polere utsiden... https://www.simon-o.com/en/women/latex-catsuits/latex-catsuit-with-anatomically-shaped-breast-cups

Hva polerer du med?

Anonymkode: 3aa37...1a2

Skrevet

Er egentlig litt usikker på om menn legger merke til appelsinhud.... sikker hvis appelsinhuden bli pekt på og kvinnen krever svar ang huden. 

Anonymkode: 6a8a1...bc9

Skrevet
På ‎11‎.‎02‎.‎2014 den 20.18, Gjest Lille-pus skrev:

Helt fantastisk med dama i sort trang latex. Det oser sex. Jeg har en sterk fetish her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...