Gå til innhold

Catsuit og appelsinhud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så lyst på catsuit til sengekosen, men er bekymret over hvordan det vil kle kroppen min da jeg har litt appelsinhud her og der. Har ikke så stort budsjett og regner med de billige stoffene er mindre tilgivende enn kvalitetsstoffer som lær og latex, ikke sant? Er det noen som vet hvilket materiale som er mest flatterende, eller om det er så stor forskjell? Hva er deres erfaringer?

Takk på forhånd :)

blakatfront.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Finnes ikke sjanse i havet for at så mye som ett eneste spor av appelsinhud skal så mye som engang anes.

En catsuit er ikke nødvendigvis så fryktelig dyr heller ;)

Denne (som går i Clubwear kategori) er leather look av PVC, og koster £17,99 + porto

$(KGrHqFHJEIE88cr2Pb+BPdZBzv4PQ~~60_12.J

Legger du på noen ganske få pund så får du en latex for £24,69 i str. S (men da kommer det litt avgifter på toppen før den når dine hender)

$T2eC16R,!w0E9szNYg-FBRQQSNzQsw~~60_12.J

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det noen her som har prøvd sånn heldekkende catsuit i latex? Ser utrolig spennende ut, og jeg har lyst til å prøve... samtidig er jeg litt skeptisk til hvordan det er å ha på seg...

Spent på å høre deres erfaringer! :)

... og spent på om TS har kjøpt noe...

Anonymous poster hash: da940...21f

Skrevet

Er det noen her som har prøvd sånn heldekkende catsuit i latex? Ser utrolig spennende ut, og jeg har lyst til å prøve... samtidig er jeg litt skeptisk til hvordan det er å ha på seg...

Spent på å høre deres erfaringer! :)

... og spent på om TS har kjøpt noe...

Ingen med erfaringer her? :-s

Skrevet

Latex blir jo iallefall veldig varmt! Liker best catsuits i Nylon osv :) PVC eller lakk er også greit, puster liksom mer. Og er mye billigere enn Latex! En pakke med Nylon catsuit finner du til rundt 100 lappen iallefall :)

Anonymous poster hash: 61ba3...02b
Skrevet

Latex blir jo iallefall veldig varmt! Liker best catsuits i Nylon osv :) PVC eller lakk er også greit, puster liksom mer. Og er mye billigere enn Latex! En pakke med Nylon catsuit finner du til rundt 100 lappen iallefall :)

Så det er helt forferdelig å ha på latex?

Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg har brukt heldekkende catsuit et par ganger! Den er i latex og er, som nevnt over, utrooolig varm! Men det er verdt det i mine øyne.

Skrevet

Jeg har brukt heldekkende catsuit et par ganger! Den er i latex og er, som nevnt over, utrooolig varm! Men det er verdt det i mine øyne.

Jeg er ganske frossen av meg, så det gjør neppe noe at det er varmt... :)

I hvilke anledninger har du hatt det på? Hvordan føles det? Vanskelig å komme seg inn i?

• Liker 1
Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg er ganske frossen av meg, så det gjør neppe noe at det er varmt... :)

I hvilke anledninger har du hatt det på? Hvordan føles det? Vanskelig å komme seg inn i?

Hehe, i en het setting blir det veeeldig varmt altså. Men som sagt, definitivt verdt det.

Jeg har brukt den oftest når jeg skulle tenne min eks! Det føles fantastisk, jeg føler meg aldri så sexy som i en tettsittende catsuit. :biggrin: Den var litt vriden å få på om jeg var klam i huden, men ellers var det ikke noe stress å kle den på seg!

Gjest Eurodice
Skrevet

Har så lyst på catsuit til sengekosen, men er bekymret over hvordan det vil kle kroppen min da jeg har litt appelsinhud her og der. Har ikke så stort budsjett og regner med de billige stoffene er mindre tilgivende enn kvalitetsstoffer som lær og latex, ikke sant? Er det noen som vet hvilket materiale som er mest flatterende, eller om det er så stor forskjell? Hva er deres erfaringer?

Takk på forhånd :)

Hva mener du med tilgivende stoff?

Skrevet

Hehe, i en het setting blir det veeeldig varmt altså. Men som sagt, definitivt verdt det.

Jeg har brukt den oftest når jeg skulle tenne min eks! Det føles fantastisk, jeg føler meg aldri så sexy som i en tettsittende catsuit. :biggrin: Den var litt vriden å få på om jeg var klam i huden, men ellers var det ikke noe stress å kle den på seg!

Takk for svar! :)

Brukt den oftest... i hvilke andre settinger har du brukt den? :) *nysgjerrig*

Gjest Lolita8
Skrevet

Takk for svar! :)

Brukt den oftest... i hvilke andre settinger har du brukt den? :) *nysgjerrig*

Ingen problem!

Den har nok blitt brukt et par ganger når jeg har vært alene hjemme, bare fordi jeg følte for å ha den på også! Å løpe rundt i catsuit og leke superhelt er virkelig noe helt eget :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Ingen problem!

Den har nok blitt brukt et par ganger når jeg har vært alene hjemme, bare fordi jeg følte for å ha den på også! Å løpe rundt i catsuit og leke superhelt er virkelig noe helt eget :jepp:

Okei! :) såpass rått å ha på ja... :)

Hvordan er det når noen beføler drakta/stoffet? Kjenner man noe, eller blir det litt ufølsomt?

Skrevet

Så det er helt forferdelig å ha på latex?

Personlig synes jeg det er helt grusomt! Haha, MEEEEEN det er jo en stor fetish og mange liker det. Kommer helt an på Personen! ;) Vil anbefale å prøve et annet latexplagg i første omgang for å se om du liker det :)

Skrevet

Personlig synes jeg det er helt grusomt! Haha, MEEEEEN det er jo en stor fetish og mange liker det. Kommer helt an på Personen! ;) Vil anbefale å prøve et annet latexplagg i første omgang for å se om du liker det :)

Hva er det som gjør det så grusomt? :)

Skrevet

Om du skal bruke Latex, må du huske på alt tilbehøret! Glansmiddel, til eksempel! Latexen er jo helt matt til du får smurt den inn. Mange bruker også Talkum på insiden, så den skal være lettere å få på seg og til behandling av latexen i ettertid. Talkum gjør at det blir mindre klamt. Og uansett hvor mye du fryser til vanlig, blir du svett. Huden får ikke puste noe særlig i latexen :P

• Liker 2
Skrevet

TEIT!

Anonymous poster hash: a6334...f67

Skrevet

Hva er det som gjør det så grusomt? :)

Jeg prøvde en langermet kjole i Latex. Når jeg stakk inn armene var den kald og 'floppy' og det var bare veldig ubehagelig, rett og slett. Fikk elektrisk hår også, hehe. Så blir du varm Etter en liten stund. Nei, liker nok bedre noe mykt og behagelig, jeg da :D men ser stilig ut, det gjør det.

Skrevet

Jeg prøvde en langermet kjole i Latex. Når jeg stakk inn armene var den kald og 'floppy' og det var bare veldig ubehagelig, rett og slett. Fikk elektrisk hår også, hehe. Så blir du varm Etter en liten stund. Nei, liker nok bedre noe mykt og behagelig, jeg da :D men ser stilig ut, det gjør det.

Floppy? :)

Skrevet

Kan jeg bare spørre hvordan dere går frem når dere bruker en slik til sengekosen? Kunne tenkt meg å kjøpt en selv, men jeg vet ikke... Er det bare å trappe opp i den? Man kan jo ikke ha sex mens den er på!! :P Og er den lett å få av? Trenger litt inspo da typen tidligere har sagt at han syns catsuit er sexy. :)

Anonymous poster hash: c83bc...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...