Gå til innhold

ledlys ute

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ok med ledlys ute? Har to store busker ved inngangen,men dårlig med kontakter i nærheten. Så naboen hadde kjøpt ledlys til innebruk for dekorering. Det gikk på batteri,så tenkte det kunne være noe på buskene mine?Eller vil batteriene tømmes med en gang ved kulde?

Anonymous poster hash: 60bb8...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ok med ledlys ute? Har to store busker ved inngangen,men dårlig med kontakter i nærheten. Så naboen hadde kjøpt ledlys til innebruk for dekorering. Det gikk på batteri,så tenkte det kunne være noe på buskene mine?Eller vil batteriene tømmes med en gang ved kulde?

En ting er at batteriene tømmes fortere når det er kaldt. Men om lysene bare er beregnet for innbruk, tåler de å være ute i det hele tatt? Batteriboksen er vel spesielt utsatt, bør nok være en solid pakning på den for å tåle regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklarte vel litt rart her i sta. Jeg tenkte om det var ledlys beregnet for utebruk?

En nevnte skjøteledning,men da må jeg ha den igjennom døren i gangen,og det går ikke. Kan buke vinduet,men da blir det stående oppe hele julen.

Har ikke hatt ledlys før,så jeg aner ikke noe om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Led i seg selv spiller ingen rolle. Det som er viktig er om innpakningen er tett nok til å tåle regn og snø som smelter samt at batteripakken takler kulde godt nok. Det må man nesten bare prøve ut for å se om det virker.

Men, ser for meg at det kan bli litt lite lys av noe som går på et batteri. Fungerer kanskje bra inne, men blir fort i snaueste laget ute. Igjen avhenger det at plassering etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...