Reg Skrevet 10. november 2013 #41 Del Skrevet 10. november 2013 Har bare hatt én sengepartner som har svelget, men hun var egentlig ikke glad i smaken og gjorde det bare én eller to ganger i løpet av to år for å glede meg litt ekstra. Ved oralsex har jeg alltid passet på å gi tegn rett før jeg jeg kommer, slik at damen kan unngå å få satsen i munnen. Jeg elsker å slikke, men har hittil ikke gjort det dersom jeg har fått utløsning før henne. Har noen hemninger mot å smake min egen sæd. Men kanskje jeg burde gjøre et forsøk. Kjæresten min har iallfall ikke noe imot at jeg kysser henne med lepper og tunge dyvåte av kjønnssaftene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #42 Del Skrevet 10. november 2013 Mannen liker ikke tanken på å komme i munnen min, så det har aldri vært aktuelt. Anonymous poster hash: 60fd4...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #43 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg svelger ikke nei, hender jeg lar han komme i munnen men da spytter jeg det ut! Har hendt at jeg har begynt å brekke meg når jeg har fått det i munnen, for når du tenker over det er det ganske ekkelt.. Den konsistensen, å fyf**.. Men i øyeblikket er man liksom kåt og da er det pirrende å suge han helt til han kommer Anonymous poster hash: 758b8...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 10. november 2013 #44 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg svelger av og til. Liker det virkelig ikke, men han elsker det, så da gjør jeg det noen ganger likevel. Er ikke verdens undergang, et par sekunder med gugge i munnen tåler jeg i bytte mot en partner i intens nytelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 11. november 2013 #45 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg ELSKER å suge og svelge. Spruter han på magen sin eller andre steder på kroppen, slikker jeg det opp. Har elsket det siden jeg som 15 åring sugde for første gang. Liker både smaken og konsistensen, kan ikke skjønne at noen synes det er ekkelt. Bare digger sæd, dess mer dess bedre. Gjerne masse sprut og hvit og tykk! Nam!! Ikke noe tenner meg mer enn lange satser og masse smak. Deler gjerne med kjæresten, eller at han slikker det opp når han har sprutet meg full. Opplever at mange menn også liker å smake på seg selv. Sæd er digg og jeg får ofte kjæresten til å filme eller ta bilder av sæden, etter han har sprutet på meg eller seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 11. november 2013 #46 Del Skrevet 11. november 2013 Det eeeer så digg å suge og svelge! Spesielt når man ser at mannen virkelig nyter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #47 Del Skrevet 11. november 2013 Varierer veldig hva jeg gjør. Noen ganger svelger jeg, andre ganger så suger jeg, for så å runke han til det går for han, noen ganger så så bare lar jeg ladningen komme, men jeg svelger ikke, men lar det renne ut av munnen min igjenn. Jeg gir ofte oralsex. og mottar ofte oralsex også. Digger å gi og få Anonymous poster hash: 63c69...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. november 2013 #48 Del Skrevet 11. november 2013 Foretrekker å gi fellatio og irrumatio istedenfor å få. ^^, Og svelge kan jeg og- så lenge det ikke har blitt spist asparges først. Det er faktisk det mest >_< ! Fysj! Fæle smaken! >_< Ananas derimot... ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 12. november 2013 #49 Del Skrevet 12. november 2013 Svelger med glede Kommer han i ansiktet mitt eller på kroppen min, slikker jeg det i meg etterpå også. La meg bare få si at du er en flink, flink jente... Håper typen din behandler deg som en gudinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #50 Del Skrevet 12. november 2013 La meg bare få si at du er en flink, flink jente... Håper typen din behandler deg som en gudinne Ja, for det er sikkert det hun ønsker å være - "en flink jente". Det er noe man sier til dattera si når hun har kommet hjem fra ungdomsskolen med en femmer på norsktentamen... Anonymous poster hash: eba29...ca6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilcch Skrevet 12. november 2013 #51 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Takk for statistikk! Inntrykket mitt er at folk på KG er mer "dirty" (i positiv forstand) enn resten. Derfor er svar som dette fra menn bra. Jeg lurer fordi jeg flere ganger har fått ekstremt positiv respons på ting jeg gjør, selv om jeg selv ikke føler jeg gjør så mye spesielt. Dette med å suge til han kommer og så svelge spesielt. Jeg liker det.Anonymous poster hash: 239ba...ca4 Jeg tror man ofte må ta med i beregningen at folk som er på nettsider hvor man diskuterer, og snakker om sex er mer seksuelt åpne og ofte mindre dømmende enn andre. Derfor tror jeg også at jenter på KG er mer dirty i positiv forstand, som AB du svarte på innlegget til så fint formulerte det. Endret 12. november 2013 av Aprilcch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 13. november 2013 #52 Del Skrevet 13. november 2013 La meg bare få si at du er en flink, flink jente... Håper typen din behandler deg som en gudinne Handler da ikke om å være flink, jeg gjør det jo like mye fordi jeg liker det som fordi han liker det. Og ja, det gjør han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 13. november 2013 #53 Del Skrevet 13. november 2013 Handler da ikke om å være flink, jeg gjør det jo like mye fordi jeg liker det som fordi han liker det. Og ja, det gjør han Bra å høre at du også liker det da. Vet om noen jenter som svelger mest fordi han liker det, og det er selvsagt greit. Men det er noe spesielt å blir sugd av jenter som du vet gleder seg til å så spruten din i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 13. november 2013 #54 Del Skrevet 13. november 2013 Bra å høre at du også liker det da. Vet om noen jenter som svelger mest fordi han liker det, og det er selvsagt greit. Men det er noe spesielt å blir sugd av jenter som du vet gleder seg til å så spruten din i munnen Har skjønt det En av grunnene til at jeg liker det så godt, er reaksjonen hans når jeg tigger om å få spruten i halsen. Win win for alle parter når det ikke er et offer for noen, eller noe man gjør bare for å glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå