Gå til innhold

Hvor mange svelger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg suger gjerne, og pleide å svelge før, men i det siste har jeg slitt med å svelge andre ting også (shots, store slurker vann o.l) for da brekker jeg meg, og da klarer jeg hvertfall ikke svelge spermen (pga mengden, og klarer ikke gjøre det i flere omganger). Litt synd, men er jo bare å spytte det ut. Prøvde igjen nylig, men endte med å brekke meg. Sexy! :P

Anonymous poster hash: ec345...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ELSKER å både gi oralsex og å svelge. det er en ganske viktig del av samleiet mener nå jeg :) å jeg digger å se at mannen liker det å :)

Anonymous poster hash: c8f8b...864
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... suger veldig gjerne, men den klumpete,seige, beige gugga kan han ha for seg selv. Blitt proff på å fjerne munnen akkurat i det ladningen kommer ut. Blir ikke mer gris enn at han skulle runka sjøl, men ikke f... om jeg svelger.

Anonymous poster hash: 79035...f81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboer elsker oralsex, og nyter hverandres smak. For min del hjelper det såklart at vi har sex et par ganger daglig, så han rekker ikke å produsere store mengder sæd mellom hver gang.

Anonymous poster hash: c18e6...a4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av partnerne mine var det bare ei som ikke sugde, men hun var derimot en jævel til å ronke!

De resterende damene har vært glad i å suge samt svelge.

Husker spesielt ei... Å for ei dame :danse: Hun kunne finne på å vrenge av meg buksa mens vi så på TV, hun satt på kne i gangen når jeg kom hjem fra jobb, hun sugde meg tilogmed i gangen hos et vennepar!

Anonymous poster hash: 87865...674
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å svelge noen ganger, andre ganger ikke :) Under menstruasjon klarer jeg ikke få hele inn engang uten at jeg brekker meg :o hehe
Og ja, smaken er viktig, klarte ikke svelge min ex! Er det ananas mennene skal spise for å smake "godt"?
Noen som vet? :sikle:

Anonymous poster hash: 9a298...14c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å svelge noen ganger, andre ganger ikke :) Under menstruasjon klarer jeg ikke få hele inn engang uten at jeg brekker meg :o hehe

Og ja, smaken er viktig, klarte ikke svelge min ex! Er det ananas mennene skal spise for å smake "godt"?

Noen som vet? :sikle:

Anonymous poster hash: 9a298...14c

Det funker nok med både ananas, melon, og sikkert jordbær og slike ting også.

Det funker foresten på jenter også. Jeg smakte vist honningmelon nedentil en gang da jeg var hos eksen:P

Anonymous poster hash: 3ca09...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger ikke. Men jeg suger hele veien, og spytter så diskret ut etterpå. Slik får mannen det han ønsker, og jeg slipper å svelge hele lasten for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelget noen ganger tidligere .. men har ikke gjort det på flere år.

Det har ingenting med smaken å gjøre - det er konsistensen som er mildt sagt drittekkel.

Anonymous poster hash: b2e94...b14
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor andel kvinner svelger når de suger? Er det helt vanlig eller litt mer sjelden? Hva tror dere menn (og kvinner)?

Finnes vel ikke statistikk fra SSB... Mye rart man skal lure på altså! :-D

Anonymous poster hash: 239ba...ca4

Jeg tviler på om SSB fører statisitkk over slikt ;-). Jeg trodde alle kvinner hatet sæd i munnen. Den første kjæresten jeg hadde, likte veldig godt å suge meg, men jeg noen ganger kom jeg i munnen på henne før jeg rakk å trekke meg ut. Da ble hun ikke veldig blid. Har hørt at de fleste kvinner synes oralsex er ekkelt og at det er bare slikt som skjer i filmer.

For å skaffe meg litt egen erfaring har jeg svelget min egen sæd noen ganger og kan ikke forstå hvorfor det hos enkelte kan fremkalle brekningsfornemmelser. Men vi er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suge med glede, og svelger ofte:) får komme i ansiktet og på kroppen min også. Kommer han o munnen min svelger jeg alltid, spytter jeg det ut får jeg jo det over alt i munnen, så best å bare svelge med en gang.

Men når jeg er gravid blir ikke det så mye av slikt :)

Anonymous poster hash: 4f485...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger gjerne men jeg lar ham ikke komme i munnen min, jeg syntes bare at sæd ikke er særlig delikat. Jeg syntes det lukter helt forferdelig kvalmt, har sikkert noe med å gjøre at typen ikke har så bra kosthold, spiser nesten aldri frukt eller grønnsaker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som ønsker sterkt å bli sugd og at hun svelger..... Ananas juice funker faktisk! Om noen har hørt det med at når mannen spiser/drikker mye ananas og juice så får spremen en søt smak..? Det er som sakt sant. Har prøvd det, kan ta en dag/utløsning før effekten slår til da.. Prøv det, så kan det hende svelgingen gir en bedre opplevelse hos damen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... suger veldig gjerne, men den klumpete,seige, beige gugga kan han ha for seg selv. Blitt proff på å fjerne munnen akkurat i det ladningen kommer ut. Blir ikke mer gris enn at han skulle runka sjøl, men ikke f... om jeg svelger.

Anonymous poster hash: 79035...f81

Uten å være noen ekspert på akkurat dette med farger (spesielt sperm) er jeg ganske sikker på at "gugga" ikke skal være beige... Hadde sendt typen en tur til doktÆrn tror jeg....

Gesstimate i porsent ; ca.50 :vetikke: ....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som ønsker sterkt å bli sugd og at hun svelger..... Ananas juice funker faktisk! Om noen har hørt det med at når mannen spiser/drikker mye ananas og juice så får spremen en søt smak..? Det er som sakt sant. Har prøvd det, kan ta en dag/utløsning før effekten slår til da.. Prøv det, så kan det hende svelgingen gir en bedre opplevelse hos damen :danse:

Tror ikke det hjelper for meg iallefall:P Her er det nemlig ikke smaken som er problemet, men konsistensen:P

Anonymous poster hash: 3ca09...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svelger med glede, og har inntrykk av at mange av venninnene mine også gjør det.. :)

Anonymous poster hash: 9fbe5...e4e

Det gjør jeg og, har ikke noe imot det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri svelget tidligere, men det har hengt sammen med smaken på sakene... Min nye kjæreste smaker faktisk godt ( :nigo:), så nå er det plutselig ikke et stort problem lenger. Men med tanke på farta sakene leveres i, er det greit å være forberedt..!

Endret av Cerasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger. Sparer mye papir på den måten. ;)

hehe, det skal jeg ikke si neste gang i hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Hm? Slikke er jo deilig. Mener det er generell oppfatning blant vennene mine også. Kanskje du bare har vært uheldig på dette området?

Jeg svelger gjerne og elsker å suge. Har derimot aldri møtt en mann som slikker frivillig etter 3. samleie (riktignok bare testet 5 partnere, hvorav kun 2 gjorde det 1-3 ganger hver og de 3 andre ikke nærmet seg området engang) - å slikke dama ser ut til å være noe menn bare gjør for å imponere, helt i starten av forholdet.

Anonymous poster hash: 7c53c...ade

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...