AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Del Skrevet 8. november 2013 Hvor stor andel kvinner svelger når de suger? Er det helt vanlig eller litt mer sjelden? Hva tror dere menn (og kvinner)? Finnes vel ikke statistikk fra SSB... Mye rart man skal lure på altså! :-DAnonymous poster hash: 239ba...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke opplevd det med de kvinnene jeg har vært med. Ingen av dem ville utføre oralsex engang.Anonymous poster hash: 6ebee...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Del Skrevet 8. november 2013 Samboeren er ikke i nærheten av å svelge eller å ta meg i munnen i det jeg viser antydning til å være nær utløsning. Hun utfører såvidt oralsex men hun tar gjerne i mot selv.. Svelging er ikke et savn oss meg, men det å bli sugd "hele veien" er det, om hun så spytter ut ladningen så er det mer det som skjer før som betyr noe for min del. Anonymous poster hash: 071f5...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Subtessa Skrevet 8. november 2013 #4 Del Skrevet 8. november 2013 Tar satsen i munnen, men svelger ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg svelger med glede, og har inntrykk av at mange av venninnene mine også gjør det.. Anonymous poster hash: 9fbe5...e4e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilerynker Skrevet 9. november 2013 #6 Del Skrevet 9. november 2013 Som mann må jeg si SKUFFENDE LITE, en av 16. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kuda Skrevet 9. november 2013 #7 Del Skrevet 9. november 2013 Hadde faktisk inntrykk av at det var ganske normalt? Svelger som oftest, men det er ikke alltid jeg får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Del Skrevet 9. november 2013 Som mann må jeg si SKUFFENDE LITE, en av 16. Takk for statistikk! Inntrykket mitt er at folk på KG er mer "dirty" (i positiv forstand) enn resten. Derfor er svar som dette fra menn bra. Jeg lurer fordi jeg flere ganger har fått ekstremt positiv respons på ting jeg gjør, selv om jeg selv ikke føler jeg gjør så mye spesielt. Dette med å suge til han kommer og så svelge spesielt. Jeg liker det.Anonymous poster hash: 239ba...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 9. november 2013 #9 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg svelger. Sparer mye papir på den måten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Del Skrevet 9. november 2013 Kunne aldri svelget.. Fytti. Anonymous poster hash: a544b...4c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #11 Del Skrevet 9. november 2013 Takk for statistikk! Inntrykket mitt er at folk på KG er mer "dirty" (i positiv forstand) enn resten. Derfor er svar som dette fra menn bra.Anonymous poster hash: 239ba...ca4 Det er nok fordi de som er litt mer "dirty" er de som svarer i tråder som er litt mer "dirty" og som henger på seksualitet. Anonymous poster hash: 699d7...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #12 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg svelger gjerne og elsker å suge. Har derimot aldri møtt en mann som slikker frivillig etter 3. samleie (riktignok bare testet 5 partnere, hvorav kun 2 gjorde det 1-3 ganger hver og de 3 andre ikke nærmet seg området engang) - å slikke dama ser ut til å være noe menn bare gjør for å imponere, helt i starten av forholdet. Anonymous poster hash: 7c53c...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #13 Del Skrevet 9. november 2013 Her har vi omvendt problem. Jeg svelger gjerne, men mannen klarer ikke å komme når jeg suger ham. Ergo ingenting å svelge på snart 18 år for meg... Jeg gidder (gadd...) i alle fall ikke spytte ut. Har man først fått ladningen i munnen, kan man jo like godt svelge det ned. Hvis det er smaken man ikke liker, har man jo allerede fått smaken i munnen, og tjener ingenting på å spytte det ut igjen. Anonymous poster hash: 0de98...e6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. november 2013 #14 Del Skrevet 9. november 2013 Det er smaksvariasjoner ute og går. En mann som smaker godt suges hele veien frem til siste dråpe. Så skal det innrømmes at jeg innledningsvis er frekk nok til å tillate meg å prøvesmake uten at jeg har munnen full... slik at jeg vet om jeg har lyst på smaken hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 9. november 2013 #15 Del Skrevet 9. november 2013 Svelger med glede Kommer han i ansiktet mitt eller på kroppen min, slikker jeg det i meg etterpå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #16 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg suger gjerne typen min, men han får ikke komme i munnen min, så nei, jeg svelger ikke Har prøvd å la han komme i munnen, men brekker meg bare. De få gangene jeg har prøvd, så har jeg selvfølgelig svelget det som har havnet i munnen, uten engang å tenke over det:P Anonymous poster hash: 3ca09...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 9. november 2013 #17 Del Skrevet 9. november 2013 Det er smaksvariasjoner ute og går. En mann som smaker godt suges hele veien frem til siste dråpe. Så skal det innrømmes at jeg innledningsvis er frekk nok til å tillate meg å prøvesmake uten at jeg har munnen full... slik at jeg vet om jeg har lyst på smaken hans. Hell yeah gf! Med mannen min som smaker himmelsk går det hele ned hver eneste gang. Er faktsik mye godsaker i spermen som virker inn på hormonsystemet og sånt Bare se her: http://www.yourtango.com/experts/professor-kimberly-resnick-anderson/10-health-benefits-semen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #18 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg har alltid svelget uten en gang å tenke over det. Må jo være fryktelig upraktisk å spytte ut etterpå! Anonymous poster hash: c3aa8...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #19 Del Skrevet 9. november 2013 Vil heller suge typen enn å bli slikket. Synes suging hører med, tar det i munnen og svelger med glede Anonymous poster hash: 8e241...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #20 Del Skrevet 9. november 2013 Bestandig svelget, og liker det Anonymous poster hash: c6035...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå