AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Del Skrevet 8. november 2013 Har av ulike grunner bestemt at det ikke skal brukes all verden av kr på presanger i år. Har fått unna alle gavene, og det på en butikk. Det var opptil 80 prosent avslag der. Godt merke og noe som alle vil få bruk for. 10 gaver for 860 kr. Kjipt? Vile du reagert når du åpnet,og viste at det var kjempebillig en stund før jul? Anonymous poster hash: d030f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster K Skrevet 8. november 2013 #2 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg ville blitt glad. Hvertfall hvis det, som du sier, at det er noe jeg vil få bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Del Skrevet 8. november 2013 Nei. Dessuten så kan vel ikke de du kjøpte gaver til vite når du kjøpte gavene? De kan jo ikke vite om du kjøpte tingene til fullpris eller ikke. Er jo ikke sikkert alle har fått meg seg at det har vært på tilbud heller. Anonymous poster hash: 5eea8...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Del Skrevet 8. november 2013 Når jeg får en gave, er det meg revnende likegyldig hva den har kostet. Det som er interessant for meg er om jeg har bruk for den, liker den og om giveren har lagt litt omtanke bak å finne noe som jeg vil bli glad for. Anonymous poster hash: 71acf...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå