Gå til innhold

Hvordan får jeg skikkelig respekt blant damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

legg deg a. wannabe wolla gangster? vi er en lan-gjeng og jeg er tilfeldigvis bare den mest maskuline av oss og er vant til å bestemme. men disse jentene eier ikke respekt. det er ikke at de er så tøffe, mer at de er helt bortreiste og blåste som ikke helt ser at det er en verden rundt dem, mens guttene bare gjør det de vil fordi de er fine.

Anonymous poster hash: fc4b4...c1a

Nei, for det er du så flink på

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

legg deg a. wannabe wolla gangster? vi er en lan-gjeng og jeg er tilfeldigvis bare den mest maskuline av oss og er vant til å bestemme. men disse jentene eier ikke respekt. det er ikke at de er så tøffe, mer at de er helt bortreiste og blåste som ikke helt ser at det er en verden rundt dem, mens guttene bare gjør det de vil fordi de er fine.

No lo eg høgt då det plutseleg gjekk opp for meg at dette ikkje var ironisk meint, men det faktisk var ts sitt innlegg. du treng verkeleg litt sosial trening, og ikkje minst opplæring i evna til å tilpasse deg andre. Og så blir eg utruleg nysgjerrig på korleis far din er. Er det han som har lært deg å oppføre deg så utruleg dustete?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

nei de er ikke enige. de gjør som damene vil fordi de tror de må være gentlemen. de oppfører seg egentlig bare som bitchene deres.

Dei lærer seg samhandling og det å tilpasse seg andre. Det må du og gjere snart, elles så får du eit utruleg trist liv heilt for deg sjølv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et stort problem, men problemet er ikke jentene. Problemet er deg. Du har tydeligvis et mannsdominans kompleks. Menn som tviler på sin egen maskulinitet har dette trekket. De tror de må være "høyere oppe på rangstigen" enn jenter. Nettopp fordi de innerst inne føler seg truet av den feminine kraft. Vi ser flere menneskegrupper som representerer et slikt forvrengt kvinnesyn, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Du respekterer tydeligvis ikke jenter. Dermed kan du overhode ikke få noe respekt tilbake. Jeg vet ikke hva slags bakgrunn og historie du bærer på siden du har så store personlige problemer med dette. Det har nok sine årsaker. Det er likestilling som gjelderi et sivilisert samfunn. Ingen av kjønnene skal ha mer makt over den andre. Derimot, menn som er trygge i sin maskulinitet opphøyer sine kvinner og behandler dem med respekt.

Anonymous poster hash: ca57e...7b8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, en gjeng viljeløse noksagter altså?

Er de klar over at det er slik du ser på dem? Ikke sikkert du hadde fått være med i gjengen da vet du! Kanskje de hadde støtt deg ut i kulda så du ble helt alene, og så hadde du blitt sittende å gråte og gjenta for deg selv:

"Ååååååååååhhh, hvorfor skjønte de ikke at jeg ville jo bare beSTEMMEEEEE!!!" :grine:

Du, de jentene hadde ikke kommet inn i gjengen hvis ikke gutta ville det. Så her er det nok kameratene dine som har bestemt. De ville vel ha litt mer feminine innslag inn i gjengen, med alt det koselige det fører med seg. Tydeligvis ikke musklene som bestemmer når det kommer til stykket likevel??

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok. kanskje jeg ordla meg feil. jeg vil ha makt på en måte. jeg vil at de skal skjønne at jeg bestemmer.

Du kan bare bestemme over deg selv og ingen andre enn bare deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, en gjeng viljeløse noksagter altså?

Er de klar over at det er slik du ser på dem? Ikke sikkert du hadde fått være med i gjengen da vet du! Kanskje de hadde støtt deg ut i kulda så du ble helt alene, og så hadde du blitt sittende å gråte og gjenta for deg selv:

"Ååååååååååhhh, hvorfor skjønte de ikke at jeg ville jo bare beSTEMMEEEEE!!!" :grine:

Du, de jentene hadde ikke kommet inn i gjengen hvis ikke gutta ville det. Så her er det nok kameratene dine som har bestemt. De ville vel ha litt mer feminine innslag inn i gjengen, med alt det koselige det fører med seg. Tydeligvis ikke musklene som bestemmer når det kommer til stykket likevel??

nei, nettopp. så hvordan kan det ha seg at kvinner innbiller seg at det i hele tatt går an å undertrykke dem, når dere kan manipulere menns vilje på en helt annen måte enn det menn kan? dere er frekke som få.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare bestemme over deg selv og ingen andre enn bare deg selv!

hvorfor kan DE bestemme over alle andre da? jeg kan ikke engang bestemme over meg selv når det betyr at jeg blir skvist ut av inntrengerne. faens ass var jeg som har skaffa oss alt utstyr billig også, og nå blir alt overtatt av kjærringene. det er som dem ydmyker meg bevist når de setter en jævla bamse i armlene på stolen min.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan DE bestemme over alle andre da? jeg kan ikke engang bestemme over meg selv når det betyr at jeg blir skvist ut av inntrengerne. faens ass var jeg som har skaffa oss alt utstyr billig også, og nå blir alt overtatt av kjærringene. det er som dem ydmyker meg bevist når de setter en jævla bamse i armlene på stolen min.

Makan til sutring da!

Gi beskjed om du ikke liker å få en bamse plassert i armlene på stolen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jentene være med hele tiden?? Si til kompisene at du vil ha litt tid med de alene også? Verre er det ikke. Men du er vel for "mann" til å si noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er på villspor TS. Jeg skjønner ikke engang hva du mener med ordet "respekt" i denne settingen..

Respekt er noe som fortjenes og du høres jo ganske så umoden ut.

Kanskje du ikke gjør noe i jenters øye som oppmuntrer til respekt? Kanskje du har feil forventninger til hvordan jenter skal reagere på deg?

Jeg tror dette er mer ditt problem, en jentene du omgås med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cytosin

You don't.

Så lenge du ikke har respekt for andre, så fortjener du ikke respekt tilbake. Disse nye damene har nok skjønt at du ikke eier respekt, og dermed er løpet kjørt. Du kommer aldri, aldri til å få det, og de kommer aldri, aldri til å bøye seg for kravene fra deg.

Du må nok bare akseptere de forandringene som er, og velge å forholde deg til dem eller gå bananas. Eventuelt unngå gjengen når de er med.

Huff. Når jeg treffer sånne som deg, så har jeg et stort, digert problem med å unngå å erte de. Jeg greier bare ikke, å motstå fristelsen, til å se dem gå i krøll i frustrasjon.

Så er det jenter som meg du har fått inn i gjengen er nok løpet kjørt. Det neste blir nok pyjamasparty med diskusjon av lavkarbo-oppskrifter og Fotballfrue, og laging av julekort til inntekt for brystkreft-saken i salongen til Jan-Tomas. Guuuud, så gøy!! :fnise:

:ler:

Det morsomte med slike menn som TS - som har dårlige holdninger overfor damer - ja, det det er erte dem. Kan være temmelig underholdende når jeg er så uheldig at jeg møter på dem. Nå er mange av disse mennene.. Hva skal jeg si... ikke så temmelig kunnskapsrike på flere områder, spesielt områder de liker å tro er "mannsområder" og det gir meg stoooor glede å korrigere dem og servere dem fakta! Det blikket jeg får en priceless!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at jeg kunne most deg med warlocken min i PVP, ikke alle jenter er noobs i slike spill. Faktisk så er sånne menn som deg TS jævla morsomme å ganke eller å knuse i duell:)

MVH Gamer woman aka Da Silver Arrow

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

lol.

Hvorfor i all verden mener du at de burde ha respekt for deg? Som alle andre har sagt respekt går to veier og det virker åpenbart som som om du ikke har noen respekt for dem. Bare fordi du er vant til og bestemme betyr det ikke at du har noen rett til og bestemme.

Du mener at jentene ikke er noe tøffe og at de er bortreiste og blåste mens du vil spille call of duty og skyte folk fra godstolen din..? Ehrrr. Du virker som en megatøff fyr altså! Har et team i COD og alt!

Jeg vil bli som deg når jeg blir voksen assa!

Nå er vel det for sent siden jeg allerede er voksen men men. Jeg får bare godta at jeg aldri blir så tøff som deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du kan få kontroll over dette. Synes heller du burde forstå at det finnes viktigere ting i livet enn å spille cod og ha lanparty. Det å være inkludere og åpen for nye som kommer inn i gjengen synes jeg er mye viktigere enn å være furten fordi skillsene deres ikke er gode nok i cod. Av og til får man ikke gjort akkurat det man vil, det må man bare finne seg i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare begynnelsen, TS :)

Du har et langt liv foran deg, og den typen oppførsel kommer aldri til å bli akseptert når du blir eldre og ikke lenger har en liten klan rundt deg som lar deg sjefe.

Det er virkelig synd at foreldrene dine ikke har gitt deg det du har trengt.

Løsningen ligger i deg selv. Du kan fortsette i det sporet hele livet, kanskje bli virkelig fucka i hodet og aggressiv til slutt, eller du kan begynne å gå i deg selv allerede nå. Hvorfor tror du det gjelder spesielle regler for deg? Hvorfor føler du at du har rett til å bestemme over andre? Du er bare en liten drittunge :) Hva har du lyst til å bli når du blir stor, forresten? Gutter som deg har ofte store planer, og så blir de jævlig skuffa når de er ferdige med utdannelsen sin og finner ut at de må begynne på bunn - selv om pappa har skaffet dem jobben, og det innebærer Å BLI SJEFT OVER. Av kvinnelige sjefer til og med. Hvordan går det, tror du? :)

Anonymous poster hash: fdc3e...be1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt er ikke noe du får automatisk, det er noe du må opparbeide deg. Det kreves skikkelig og dannet oppførsel. Og ikke minst, du må respektere andre. Bare de to første setningene du skrev, sier mye om deg.

Tror du skal gå i deg elv litt. Se deg i speilet, g spør deg selv om du er bra, oppfører du deg bra, er du hyggelig, aksepterer du og respekterer andre. ??

Anonymous poster hash: 812bb...7f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hørtes enten ut som en ondskapsfull homse eller en jente som ikke klarer å glede seg på andres vegne. Gjør nå plass til andre da, dramaqueen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...