Gå til innhold

Hvordan får jeg skikkelig respekt blant damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skal bare plumpe ut å si det!! jeg liker IKKE kvinner. Ikke i det heletatt!! sånn personlighetsmessig mener jeg, tenner jo på noen av dem. så jeg hater når det kommer en ny jente inn i venneflokken når en av dem har fått dame. jeg hater at det kommer damer inn og blander seg inn hangoutsene mine. så jeg prøver å dominere å sette dem på plass og gjør det klart at de har åomstille seg til oss og ikke omvendt. det funka lenge, men nå har noen nye kommet inn som ikke lar seg rikke. og nå har for eksempel lan-kveld blitt omgjort til jævla wii karaokekveld pga dem. og når vi først kan game litt cod så ødelegger de for temet siden de er nubz. hvordan kan jeg gjenvinne respekten og få tilbake kontrollen over hobbyene mine? Vi er 18-21 hele gjengen. Anonymous poster hash: fc4b4...c1a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eller bedre sakt. hvordan oppfører men nseg så dere ikke tør å motsi dem? begynner å miste respekten i v ennegjengen og siden jeg ikke klarer å sette på plass de to nye jentene. Anonymous poster hash: fc4b4...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Si det som det er. Vær ærlig, og si at du ikke liker å henge med jenter. Ikke prøv å ha makt over de. Da får du respekt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du henger bare med menn og unngår møter når kvinner er involvert. Hvis du hater halve befolkningen finnes det ikke noen metode for å sette seg i respekt hos dem.

Anonymous poster hash: ffdfc...95e
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg kompiser uten draget på damer, sånn type som deg.

Anonymous poster hash: 7aebc...7df
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du henger bare med menn og unngår møter når kvinner er involvert. Hvis du hater halve befolkningen finnes det ikke noen metode for å sette seg i respekt hos dem.

Anonymous poster hash: ffdfc...95e

hæ? respekt handler jo om makt.

Anonymous poster hash: fc4b4...c1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaff deg kompiser uten draget på damer, sånn type som deg.

Anonymous poster hash: 7aebc...7df

ok, her er egentlig et bra eksempel. se hun er frekk. hun hadde sikkert ikke turt det irl, men disse jentene jeg sliter med nå tør det og kan sikekrt finne på å svare akkurat sånn. så hvordan håndterer jeg det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, her er egentlig et bra eksempel. se hun er frekk. hun hadde sikkert ikke turt det irl, men disse jentene jeg sliter med nå tør det og kan sikekrt finne på å svare akkurat sånn. så hvordan håndterer jeg det?

You don't.

Så lenge du ikke har respekt for andre, så fortjener du ikke respekt tilbake. Disse nye damene har nok skjønt at du ikke eier respekt, og dermed er løpet kjørt. Du kommer aldri, aldri til å få det, og de kommer aldri, aldri til å bøye seg for kravene fra deg.

Du må nok bare akseptere de forandringene som er, og velge å forholde deg til dem eller gå bananas. Eventuelt unngå gjengen når de er med.

Huff. Når jeg treffer sånne som deg, så har jeg et stort, digert problem med å unngå å erte de. Jeg greier bare ikke, å motstå fristelsen, til å se dem gå i krøll i frustrasjon.

Så er det jenter som meg du har fått inn i gjengen er nok løpet kjørt. Det neste blir nok pyjamasparty med diskusjon av lavkarbo-oppskrifter og Fotballfrue, og laging av julekort til inntekt for brystkreft-saken i salongen til Jan-Tomas. Guuuud, så gøy!! :fnise:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mora di har latt deg vokse opp med en følelse av at du er omnipotent, så er det ikke slik den virkelige verden funker :) Her må du faktisk tilpasse deg og slippe til andre, og legge gudekomplekset på hylla. For resten av livet.

Anonymous poster hash: fdc3e...be1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer som i dette tilfellet fordummer!

Respekt handler ikke om makt!

Du får respekt ved å vise andre respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skal du med respekt? Respekt er noe man får tilbake når man gir det selv.

Anonymous poster hash: 422fc...f1b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil. Dessverre er det mange toskete guttunger som innbiller seg det fordi de har forsett seg på gangstakultur hvor respektbegrepet misbrukes og egentlig betyr frykt. Så oppfører de seg som yppete, uoppdragne valper og forsøker å "dominere" andre, det er omtrent like patetisk som når faktiske hundevalper driver med det samme.

Respekt er noe du gjør deg fortjent til gjennom dine handlinger. Noen eksempler:

Hvis du gir av tiden din til å hjelpe andre som er dårligere stilt enn deg selv fortjener du respekt.

Hvis du jobber hardt for å oppnå det du ønsker i livet fortjener du respekt.

Hvis du behandler andre med høflighet og hensyn oppfattes det som at du respekterer dem, og du vil fortjene respekt tilbake.

Hvis du behandler jenter/kvinner som mennesker og ikke som en annen art fortjener du ikke noen spesiell respekt, for det er en selvfølge at du skal gjøre det.

Hvis du driver med den der idiotien med å forsøke å "dominere" andre fortjener du bare å bli sett ned på.

Hvis du troller KG fortjener du å bli ignorert. Jeg har ikke helt troen på at en wannabe wollagangsta kommer hit for å søker råd, as.

Anonymous poster hash: f57c4...f8e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. kanskje jeg ordla meg feil. jeg vil ha makt på en måte. jeg vil at de skal skjønne at jeg bestemmer. Anonymous poster hash: fc4b4...c1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok. kanskje jeg ordla meg feil. jeg vil ha makt på en måte. jeg vil at de skal skjønne at jeg bestemmer.

Du bestemmer ikke over andre.

Anonymous poster hash: 4be34...933

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

ok. kanskje jeg ordla meg feil. jeg vil ha makt på en måte. jeg vil at de skal skjønne at jeg bestemmer.

Men kvifor skal du bestemme? Viss ein er ein gjeng som er saman så må ein jo bli einige. Det kan ikkje vere slik at ein skal bestemme. Og viss damene får vennane dine til å bli einige med seg er det faktisk ikkje noko du kan gjere med det. (Og du framstår som ein usosial dust, om eg får vere så fri.)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bestemmer ikke over andre.

Anonymous poster hash: 4be34...933

men de ØDELEGGER JO omgangskretsen min. De tar over!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kvifor skal du bestemme? Viss ein er ein gjeng som er saman så må ein jo bli einige. Det kan ikkje vere slik at ein skal bestemme. Og viss damene får vennane dine til å bli einige med seg er det faktisk ikkje noko du kan gjere med det. (Og du framstår som ein usosial dust, om eg får vere så fri.)

nei de er ikke enige. de gjør som damene vil fordi de tror de må være gentlemen. de oppfører seg egentlig bare som bitchene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo helt tydelig at det ikkje er du som bestemmer:P

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg deg a. wannabe wolla gangster? vi er en lan-gjeng og jeg er tilfeldigvis bare den mest maskuline av oss og er vant til å bestemme. men disse jentene eier ikke respekt. det er ikke at de er så tøffe, mer at de er helt bortreiste og blåste som ikke helt ser at det er en verden rundt dem, mens guttene bare gjør det de vil fordi de er fine. Anonymous poster hash: fc4b4...c1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...