AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Del Skrevet 8. november 2013 Hei alle sammen! Har kjøpt en topp/genser med åpen rygg som jeg har planer om å bruke på Lørdag. Fikk endelig en slik bh man klistrer på i posten i dag, men det så jo helt fantastisk dumt ut på meg. Bomkjøp! Så hva kan jeg gjøre nå? Har ingen klesbutikker i nærheten, så må ta i bruk noe jeg allerede har. Forslag? Er uaktuelt å gå uten noenting, da puppene mine nok ikke er så faste. kremt.. Setter pris på all hjelp jeg kan få, hadde gledet meg sånn til å bruke denne toppen! Anonymous poster hash: 01e97...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartjente Skrevet 8. november 2013 #2 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Eventuelt ha på en hudfarget bh, og kanskje dropp stroppene. Ha håret bak om du har langt hår? Endret 8. november 2013 av smartjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulsaft Skrevet 8. november 2013 #3 Del Skrevet 8. november 2013 Ts her!Jeg har langt hår, men ingen hudfarget bh. Takk for hjelp uansett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Del Skrevet 8. november 2013 Hva med å teipe de? Anonymous poster hash: ec8df...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulsaft Skrevet 8. november 2013 #5 Del Skrevet 8. november 2013 Hva med å teipe de? Anonymous poster hash: ec8df...6cb Haha med "ducktape"? Vil ikke det være utrolig vondt å ta av igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 9. november 2013 #6 Del Skrevet 9. november 2013 Ikke meg som foreslo tape over her, men det pleier jeg å gjøre når jeg skal ha bar rygg! Med sportstape da, ikke duct tape.... Det er jo ikke godt å ta det av igjen, men ikke veldig vondt heller (gjør andre ting for skjønnheten som er betraktelig vondere, nappe øyenbryn eller gå en hel kveld på høye heler f.eks.) De selger sportstape på apotek eller sportsbutikk, om du ikke har det liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Del Skrevet 9. november 2013 Hvordan teiper dere de egentlig? Anonymous poster hash: 80114...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 9. november 2013 #8 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 9. november 2013 #9 Del Skrevet 9. november 2013 Sportstape er veldig fast og kan være smertefullt å fjerne, så jeg ville heller gått for plastertape av denne typen. Det er jeg ikke enig i.... tapen må jo være "fast" nok til å faktisk holde en hel kveld, ellers er det jo ikke noe vits! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 9. november 2013 #10 Del Skrevet 9. november 2013 Hvor dypt ned går åpningen? Kan du prøve noe slikt som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 9. november 2013 #11 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 11. november 2013 #12 Del Skrevet 11. november 2013 Hva med å teipe de? Anonymous poster hash: ec8df...6cb De gangene jeg taper, så er det utelukkende en kvadratisk liten bit for å hindre at stive brystvorter evt. skal kunne synes gjennom kjolen. Jeg tror det blir litt styrete å tapen puppene på plass eller? Klarer ikke helt se det for meg egentlig. Og man kan jo ikke komme i følge med en date eller hooke opp med noen. Skal fyren liksom dra av tapen...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 11. november 2013 #13 Del Skrevet 11. november 2013 Man får kjøpt puppeteip på ymse undertøysforretninger. Er formet som typ en halv bh-cup. Enkelt å feste, enkelt å ta av. Og holder overraskende bra på puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå