Gå til innhold

Vil ha venner i Drammensområdet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 22 år, som ønsker å utvide vennekretsen min! Er det egentlig noe her inne rundt den alderen som tenker det samme? Synes det er så forferdelig vanskelig å finne seg nye venner i en alder som det her, spesielt når man ikke går på skole! Hadde dette vært noe, kanskje? :) Ønsker meg venninner som jeg kan dra på kino med, kafe, ta en pils ute osv! Jeg har kjæreste, og har gode venner. Men jeg ønsker å få utvidet vennekretsen min litt som sagt :)

Anonymous poster hash: a1d34...09a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i Drammen bor du? :)

Anonymous poster hash: 62a2a...d60

Åssiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg er en jente på 18 år som bor i Drammen. Ønsker også nye venner :)

Endret av ms.mini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en jente på 22 år, som ønsker å utvide vennekretsen min! Er det egentlig noe her inne rundt den alderen som tenker det samme? Synes det er så forferdelig vanskelig å finne seg nye venner i en alder som det her, spesielt når man ikke går på skole! Hadde dette vært noe, kanskje? :) Ønsker meg venninner som jeg kan dra på kino med, kafe, ta en pils ute osv! Jeg har kjæreste, og har gode venner. Men jeg ønsker å få utvidet vennekretsen min litt som sagt :)

Ta gjerne kontakt med meg! Jente på 23, bor samme sted som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest MissTajS

Hei!

Jeg flyttet med samboeren til Drammen i fjor sommer. Bor på Åssiden,er 26 år gammel og kjenner absolutt ingen her. Så langt har det gått fint fordi jeg har hatt mye fokus på jobb,men den siste tiden har jeg virkelig savnet å dra ut,danse,ta et par pils og tilbringe tid med venninner. Så hvis du fortsatt har kapasitet til å bli kjent med flere damer på Åssiden så ønsker jeg gjerne at du tar kontakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Blir gjerne kjent med nye fjes her i Drammen, er her mye fordi kjæresten bor her. Flytter etterhvert hit selv og. Kjekt om jeg kunne bli kjent med noen her, å finne på ting med!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vi kanskje laget en gruppe på facebook og holde kontakten der? :)

Jeg kan gjerne ta initiativ til det, send meg gjerne navnet ditt på PM, så legger jeg deg til i gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...