Diva Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Nå har jeg en god idè her, som jeg ikke helt blir kvitt. Jeg har nemlig lyst til å stille ut pus og jeg må melde meg på innen et par dager nå, + at jeg må vaksinere pus innen fredag. Noen som har vært på katteutstilling før og har erfaringer med det ? Er litt redd for at pus kan bli urolig i buret,- ellers er hun meget "veloppdragen" og har et kjempegodt lynne! Vet noen om det er mulig å få "hastetime" hos en veterinær til vaksinering ? Super-duper-takknemlig for all hjelp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Uæh! Ingen ? :cry: Jaja, skal sove på det og så bestemme meg i morgen.... (tar fremdeles imot tips og råd asså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 Det kommer sikkert an på hvor du bor, men om det er mange veterinærer i området, bør det da være mulig å få en time på kort varsel. En vaksine tar jo ikke lang tid å sette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2004 Takk :D Har fikset vaksine i dag, og tenker så det knaker på om vi skal melde oss på utstilling eller ikke..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå