Gå til innhold

Dager som kroppen sier stopp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Be om å få tatt vitaminstatus og sjekk stoffskiftet. Finner man ikke noe der vil jeg anbefale en vurderingssamtale med psykolog.

Ser du noe mønster? Hva har du gjort før disse symptomene oppstår? Hva har du spist?

Anonymous poster hash: 25422...f60

Tviler sterkt på at det er noe psykisk egentlig. Jeg merket det i kroppen før hodet har våkna til enda. Og det er ikke på noen spesielt stressende dager det skjer og jeg føler meg heller ikke "nede". Idag er en slik dag. Beina er kjempetunge og jeg klarer så vidt å stå.

Jeg klarer dessverre ikke å se noe forskjell på disse dagene mht hva som kan forårsake det. Får vel bare håpe at det er noe som går over med tiden:) Tusen takk for at du tok deg tid til å svare!

Anonymous poster hash: 5f827...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+ Hvis du er åpen for mer alternative behandlingsmetoder, vil jeg på det sterkeste anbefale kinesologi/refleksologi. Kanskje det ser litt søkt ut, og jeg er absolutt ikke noen new age-tilhenger selv. Det er heller ingenting mystisk i behandlingen. Alt jeg vet er at hun jeg har gått til har funnet ut ting på 45 min som leger ikke har funnet ut av på flere år.

Er det lov å spørre hvem du gikk til? Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo?

Det kommer stadig tilbake og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Skrevet

Er det lov å spørre hvem du gikk til? Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo?

Det kommer stadig tilbake og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Huff av meg. Nei, jeg gjør ikke det, dessverre. I Oslo ville jeg kanskje kontaktet hun her: http://www.agape-helhet.no/,

Skrevet

Huff av meg. Nei, jeg gjør ikke det, dessverre. I Oslo ville jeg kanskje kontaktet hun her: http://www.agape-helhet.no/,

Tusen takk for svar i hvert fall! Det setter jeg stor pris på! Jeg håper dette kan ta slutt snart...

Skrevet

Tusen takk for svar i hvert fall! Det setter jeg stor pris på! Jeg håper dette kan ta slutt snart...

Ja, det høres ikke noe greit ut. Du må ha masse lykke til, jeg syns i hvert fall kinesiologi er verdt et forsøk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, det høres ikke noe greit ut. Du må ha masse lykke til, jeg syns i hvert fall kinesiologi er verdt et forsøk.

Tusen takk! :)

Skrevet

Kan være stress. Å være litt ekstra sliten en gang i blant er HELT normalt uansett. Jeg sliter heller ikke psykisk, har helt fine blodprøver, men likevel har jeg visse dager hvor jeg bare må slappe av.

Anonymous poster hash: 1a206...ff2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...