Gå til innhold

Hvor attraktiv er du?


  

110 stemmer

  1. 1. Hvor attraktiv oppfatter du deg selv på en skala fra 1-10? ( hvor 10 er best og 1 er dårligst)

    • 1-2
      10
    • 3-4
      10
    • 5-4
      8
    • 5-6
      17
    • 6-7
      20
    • 7-8
      23
    • 8-9
      6
    • 9
      9
    • 10
      7


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Men noen som har bilder av hva de forskjellige tallene omtrent tilsvarer?

  • Liker 1
Skrevet

PEOPLE. Det er en gedigen misforståelse at man kan sminke seg opp flere hakk. Er du 7 med sminke, men 5 uten - ja, da er du en 5-er. Sånn er det. Det er sånn du ser ut....

Og seriøst. "Forandrer" du deg så mye med sminke på, så bruker du altfor mye stakkars.

Selv om du har jentenavn får jeg følelsen av at du er mann?

Det handler ikke bare om sminke, men stil, frisyre og alt. ALLE som gjør tingene riktig, ser mye bedre ut. Det er milevis mellom en stylet og ustylet Scarlett Johansson - det betyr ikke at hun bruker "for mye" - bare at stylingen er gjort riktig.

Kvinnelige attraktivtet avhenger såpass mye av hår, veltrent kropp, klær, hæler og alt.

Grunnen til at kvinner nevner tallforskjellen ift. attraktivtet er nettopp at ingen kvinne som en mann vurderer som en 10-er er i sin naturlige tilstand (med mindre det er en kvinne han allerede er forelsket i). Derfor er det naturlig å ta med forandringen som skjer ved styling. Hvis ikke måtte man endret hele målestokken.

Anonymous poster hash: d4b58...68d

  • Liker 1
Skrevet

Men noen som har bilder av hva de forskjellige tallene omtrent tilsvarer?

Her er skalaen jeg refererte til i mitt innlegg:

14abx8j.jpg

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Tja, 7-8.

Edit: Etter å ha sett innlegget over.

Endret av Cerasus
Skrevet

Kan dere legge ut noen bilder, av kjendiser eller ukjente, som viser HVA dere egentlig assosierer med de forskjellige trinnene på skalaen?

For meg er 9 Brad Pitt, Devin Paisley, og Adriana Lima med sminke.

Miranda Kerr er tilsammenligning en 7'er

Leonardo DiCaprio og Oprah Winfrey: 5.

Kate Moss og Blake Lively er 3'ere.

Så for meg blir det rart når såpass mange betegner seg selv som over 5 på skalaen :)



Anonymous poster hash: 7c3b8...78e
Skrevet

Sjekk innlegget til Melly666 på denne siden.



Anonymous poster hash: 47b56...fe7
Skrevet

Jeg er nok helt gjennomsnittlig tenker jeg, et sted mellom 1 og 2.

  • Liker 1
Skrevet

Rett under gjennomsnittet, men ikke håpløst langt under. 5-4.

Skrevet

Selv om du har jentenavn får jeg følelsen av at du er mann?

Det handler ikke bare om sminke, men stil, frisyre og alt. ALLE som gjør tingene riktig, ser mye bedre ut. Det er milevis mellom en stylet og ustylet Scarlett Johansson - det betyr ikke at hun bruker "for mye" - bare at stylingen er gjort riktig.

Kvinnelige attraktivtet avhenger såpass mye av hår, veltrent kropp, klær, hæler og alt.

Grunnen til at kvinner nevner tallforskjellen ift. attraktivtet er nettopp at ingen kvinne som en mann vurderer som en 10-er er i sin naturlige tilstand (med mindre det er en kvinne han allerede er forelsket i). Derfor er det naturlig å ta med forandringen som skjer ved styling. Hvis ikke måtte man endret hele målestokken.

Anonymous poster hash: d4b58...68d

Jeg er absolutt ingen mann.

Skrevet

vil nå si at jeg er på gjennomsnittet.........

hehehe........

Neida!

Dere tok vel ikke meg for en gjennomsnittsdame? Jeg er objektivt sett superdeilig med en god håndfull deilige pupper, bølgete mykt hår, fast rumpe (fitta er likeså) og bein de fleste damer misunner meg. Tennene er nesten perfekte, og munnen akkurat passelig til å få plass til en deilig og hard kuk. Øynene mine gnistrer av grønnlig sjarme og vellyst og øyebrynene mine er ekte og velformete! Iallefall på en god dag!

Skrevet

Litt mindre fett og litt mer muskler så hadde jeg vært en helt grei 9-er.

Gjest Grapefrukt
Skrevet (endret)

Litt strammere kropp og en liten søt neseoperasjon så vil jeg si 9 på en god dag. Så i dag 5-7 kanskje :fnise: Men samtidig har jeg lest at de med veldig god symmetri havner på gjennomsnittet og jeg har veldig bra symmetri i ansikt og kropp (bortsett fra en litt for høy neserygg), så kanskje bare 5??

Men jeg har jo aldri sett meg selv som andre ser meg så who know. Så lenge jeg faktisk ligger innenfor skalen så er jeg fornøyd.

Edit: skrivefeil..

Endret av Grapefrukt
Skrevet

Hver gang noen jeg ikke har et romantisk forhold til har "evaluert" meg, så har jeg fått 8-9, men de har ikke sett meg uten sminke da, tror jeg. hm...

Edit; kan hende de som har sagt det til meg har gitt meg noen pitypoeng, såklart

Tro meg, du er pen. Lett 9'er(minst!) ;)

Anonymous poster hash: 4a53d...725

Skrevet

Tro meg, du er pen. Lett 9'er(minst!) ;)

Anonymous poster hash: 4a53d...725

Ææ. er det deg, djengis? :sikle: Men takker og bukker uansett :takke::rodmer:

Skrevet

Jeg vurderte meg selv til 10, for det er slik jeg føler meg i dag. Jeg er også mann og relativt fornøyd med mitt eget utseende, skjønt jeg er innforstått med at jeg er noe overvektig. Jeg bruker også briller og jeg er i ferd med å miste håret, men mitt tøy er jeg svært fornøyd med. Så i dag er jeg en 10-er.

Jeg vil tro andre mennesker, både kvinner og menn vil vurdere mitt utseende til 3-6. På sånne områder som skjønnhet og seksuell attraktivitet stiller jeg nok ikke så veldig sterkt, men jeg får ofte komplimenter for at jeg ser snill eller intelligent ut, og for min garderobe.

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Her er skalaen jeg refererte til i mitt innlegg:

14abx8j.jpg

Jøss, etter den der skalaen har jeg aldri besudlet noen under 8. Tulledebatt.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt pen, men men, man kan ikke være alt heller.

Skrevet

Jøss, etter den der skalaen har jeg aldri besudlet noen under 8. Tulledebatt.

Det er fordelen med å være mann og bo i Norge. Du ville nok vært mer enig i den hvis du bodde i utvalgte steder i USA, eller England for eksempel.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...