Gå til innhold

Hvor attraktiv er du?


  

110 stemmer

  1. 1. Hvor attraktiv oppfatter du deg selv på en skala fra 1-10? ( hvor 10 er best og 1 er dårligst)

    • 1-2
      10
    • 3-4
      10
    • 5-4
      8
    • 5-6
      17
    • 6-7
      20
    • 7-8
      23
    • 8-9
      6
    • 9
      9
    • 10
      7


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ikke så rart. Ikke all den tid 5 er gjennomsnittlig og mange er langt penere enn det. Ergo vil det, når det kommer til utseende, være flere på 6 og 7, enn 5, etter min mening iallfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen dager er jeg 2-3, andre dager er jeg 6



Anonymous poster hash: 323aa...15f
Skrevet

jeg er så lite attraktiv at når jeg har sex så må jeg late som jeg er en annen.

Skrevet

Stemte på meg selv som en 7-8`er. Men akkurat nå føltes jeg som en... firer. Bestemorknute og sliten sminke xD Men til hverdags når jeg har ordna meg litt og sånt, så føler jeg meg stort sett som en 7er.



Anonymous poster hash: 06696...a3b
Skrevet

PEOPLE. Det er en gedigen misforståelse at man kan sminke seg opp flere hakk. Er du 7 med sminke, men 5 uten - ja, da er du en 5-er. Sånn er det. Det er sånn du ser ut....

Og seriøst. "Forandrer" du deg så mye med sminke på, så bruker du altfor mye stakkars.

  • Liker 1
Skrevet

PEOPLE. Det er en gedigen misforståelse at man kan sminke seg opp flere hakk. Er du 7 med sminke, men 5 uten - ja, da er du en 5-er. Sånn er det. Det er sånn du ser ut....

Og seriøst. "Forandrer" du deg så mye med sminke på, så bruker du altfor mye stakkars.

Okei, hvis vi skal snakke meg UTEN å ha ordna meg et gram, så er jeg nok en firer. -.-

Anonymous poster hash: 06696...a3b

Skrevet

rene sugekoppen :nigo:

Skrevet

Er nok en 2-3-4 uten sminke. Kroppen varierer.

Møtte ei dame da jeg stod og prøvde klær i NYC, som mente jeg kunne være veldig interessant for Victorias Secret. Tror hun jobbet for Elite. Jeg hadde vært på et parfymeri og blitt sminket profft like før, så det kan ha noe med det å gjøre. Tror interessen hennes forsvant litt da hun fant ut hvor gammel jeg var. Er uansett alt for sjenert til å kunne bli objektifisert på den måten.

Morsomt, fordi jeg har blitt avvist av mange menn grunnet utseende.



Anonymous poster hash: 7c3b8...78e
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Hver gang noen jeg ikke har et romantisk forhold til har "evaluert" meg, så har jeg fått 8-9, men de har ikke sett meg uten sminke da, tror jeg. hm...

Edit; kan hende de som har sagt det til meg har gitt meg noen pitypoeng, såklart

Endret av Awzm me
Gjest Snoken-
Skrevet

15 selvsagt :laugh:

Vi må nok trekke 5 poeng siden det er du som dømmer deg selv. Du er nok bare 10 av 10 lol.gif

Gjest avocadoen
Skrevet

Vi må nok trekke 5 poeng siden det er du som dømmer deg selv. Du er nok bare 10 av 10 lol.gif

:trist:

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Skrevet (endret)

Hører bare høye "tall", er fornøyd med at de snille menneskene gir meg høye tall og sikkert litt pity poeng, og at resten lar meg leve i troa :P

Jeg tror det kommer an på øyet som ser, og når vi faktisk er emosjonelt bundet, stiger vi på attraktivitetsnivået hos partneren :) Så jeg ser faktisk bedre ut for han fordi han er in luv, enn det jeg gjør i virkeligheten. Det er nok grunnen til at jeg lyser opp rommet hans, mens jeg mister 10`ern over hodet når jeg går inn på Rema og går forbi mennesker som er mer opptatt av å handle matvarene sine enn hottingen som akkurat gikk forbi.

Og som kvinne, legger jeg ofte merke til kvinner og menn som ikke er 10`ere, men som er smashing.

Endret av AnneBonny
Skrevet (endret)

PEOPLE. Det er en gedigen misforståelse at man kan sminke seg opp flere hakk. Er du 7 med sminke, men 5 uten - ja, da er du en 5-er. Sånn er det. Det er sånn du ser ut....

Og seriøst. "Forandrer" du deg så mye med sminke på, så bruker du altfor mye stakkars.

Nå er det jo ikke ukjent at sminke (og lys samt andre faktorer) kan si mye for ansiktet ditt. Ta f.eks. en titt på Mila Kunis - ville du rangert henne som en 3er eller en 9er?

Kommer litt an på skalaen. Hvis man rangerer 5 som et helt normalt gjennomsnittlig utseende er jeg 2-3. Går man etter den bildeskalaen som er lagt ut på kg i en tidligere tråd hvor alt under 5 er mennesker som hører hjemme på en side som 1000uglypeople.com, er jeg en 5er. 6.

Edit: Måtte forandre etter å ha tatt en ny titt på bildet.

Endret av melly666
  • Liker 1
Skrevet

Nå er det jo ikke ukjent at sminke (og lys samt andre faktorer) kan si mye for ansiktet ditt. Ta f.eks. en titt på Mila Kunis - ville du rangert henne som en 3er eller en 9er?

Kommer litt an på skalaen. Hvis man rangerer 5 som et helt normalt gjennomsnittlig utseende er jeg 2-3. Går man etter den bildeskalaen som er lagt ut på kg i en tidligere tråd hvor alt under 5 er mennesker som hører hjemme på en side som 1000uglypeople.com, er jeg en 5er.

Nå representerer jo de to bildene der ytterkantene. Jeg mener man bør ta utgangspunkt i hvordan man normalt ser ut - og ikke når du er gøtt forkjølet, eller har stylet deg for den røde løperen. Men når man ser hvordan HUN ser ut uten sminke, så kan man jo undres hvor jævlig resten av den kvinnelige befolkningen må se ut. Hjelpes.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...