Gjest MestGjest Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Min elskede og jeg har hatt noen svært tøffe måneder bak oss, og nå trenger vi en uke for oss selv. Hvor i Europa vil dere anbefale oss å reise hvis romantikken skal blomstre. Alt er av interesse bortsett fra Barcelona og Roma. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OgsåMestGjest Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Av storbyferie er Paris, Praha, Wien og Firenze alle romantiske byer, syns jeg... Hvis dere er ute etter mer avslappende ferie med sol og bading så liker jeg Hellas (en av øyene). God Tur!! (*misunnelig på alle som skal ut å reise*) Lena :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 Av storbyferie er Paris, Praha, Wien og Firenze alle romantiske byer, syns jeg... Hvis dere er ute etter mer avslappende ferie med sol og bading så liker jeg Hellas (en av øyene). God Tur!! (*misunnelig på alle som skal ut å reise*) Lena :-) Hvilken øy er det du vil si er den "beste"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #4 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei igjen! Nå har ikke jeg vært på alle øyene, men der jeg har vært var det i alle fall veldig fint. Jeg har vært på Santorini og Naxos, og en øy som heter Zakynthos. Santorini var litt mer "turistaktig" og dyrere enn de to andre, synes jeg. Naxos var kjempefint og kan anbefales! Men Zakynthos var også veldig fin! Jeg bodde i en by som het Laganas. Kjempefin natur, og der var en nydelig 9 km badestrand. En del som kommer dit for å feste, men det er det vel overalt (?) Spør i tilfelle på reisebyrået om å få overnatting i et rolig område. Her er sikkert mange som har andre Hellas-tips å komme med. Turene jeg hadde dit, gav i alle fall mersmak! Lena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg var i Hellas i fjor på Samos og likte meg utrolig godt der. Det var overhode ikke fyll og bråk, så faktisk ikke en eneste full person på 14 dager, og det sier jo sitt. Det var flest familier og par der, i tillegg til at jeg ikke syns stedet var et typisk "turistghetto" sted. Øya ligger også tett inntil Tyrkia, så det er mulig å ta turen over dit. Hvis det skulle være av intyresse, så vil jeg anbefale å dra til Ephesus, en gammel romersk by. Stedet vi var på heter Pythagorien, kjempekoselig med mange spisesteder langs havna i en bue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 11. mai 2004 #6 Del Skrevet 11. mai 2004 Venezia er bare en kjempekoselig og romantisk by! Små trange gater, vannkanaler, ikke en eneste bil i sentrum, stille og rolig. Folk som henger opp klesvasken sin mellom husene, elvebåter og gondoler, Markusplassen... Sukk.. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. mai 2004 #7 Del Skrevet 11. mai 2004 PRAHA!!! Der er det kjempe deilig!! Gå i trange gater og på artige mardeder. Virkelig å anbefalle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. mai 2004 #8 Del Skrevet 11. mai 2004 Er SÅ forelsket i Antiparos, jeg . Det er øy i de greske Kykladene og jeg gleder meg til å ta med samoer dit. Nydelig liten øy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #9 Del Skrevet 12. mai 2004 Amalfikysten i Italia!! SUKK!!! Fly til Roma, ta tog til Napoli og videre til Sorrento og nyt noen dager nedover kysten der. Positano, Ravello, Amalfi, Montepertuso... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå