Gå til innhold

Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du nevner prat om hverdagslig ting. Menn ser vel etter en kone som har husmor egenskaper. ...noen de har felles interesse med og bli gamle med. De såkalte kjedelige tingene er en del av hverdagen. ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje mange "attraktive" og "spennende" jenter kan være for kresne eller for selvopptatte av seg selv til å kunne gi gutten det han trenger. Altså ikke alle, men mange? Men sannheten er jo alltid individuel

Anonymous poster hash: 1fc87...b13
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er veldig typisk med jenter som får seg kjærester er at vi blir late, gidder ikke sminke oss eller kle oss pent for å få oppmerksomhet, nå har vi jo drømmegutten og driter rett og slett litt i hva andre synes. Så kanskje de du ser med kjæreste var en "fantastisk, spennende, digg" jente en gang, men nå har sittet så lenge med kjæresten og bare spist potetgull siden de er lykkelige sammen;) Med en gang venninner slår opp ser de alltid vakrere ut enn de noen gang har gjort før!

Anonymous poster hash: 99832...c29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at hvis jeg var gutt, hadde jeg mistet tissen min og begravd den. "Spennende gutter vs ikke-spennende gutter, skrevet av spennende fyr". Huff, dette hadde irritert meg om det var andre veien.

Spennende mennesker (som du kaller det) ser ut til å leve ut fantasien til dama som sitter smilende til meg med kaffelattekoppen sin over gule cupcakes med frukskåla i bakgrunnen med nyfønet hår, "straks på vei til 3T kl 0700 på morgenen og etterpå skal travle avgårde til venninnegjengen på 7 stykker og skravle over salat-lunsjen ved siden av starbucks" i ukemagasinet. Spennende mennesker som heldigvis snakker om noe mer spennende enn IKEA hylla si.

Jeg anser meg som normalt urban i den forstand at jeg lever livet i storbyen og får med meg det meste som er "in" og "kewlt" og "vellykket" og spennende. Men jeg trodde det var tull og vås, for når du står der og opplever det urbane selv og sitter på starbucks, er det lite "flatterende". Den single venninnegjengen spennende? Nja... de er de samme som de alltid har vært der, og historien er alltid det samme. Her om dagen måtte jeg hjelpe venninna mi med å sette opp en jævla IKEA kommode, og gjett om den var snakkis. Er ikke like spennende å se sminken og god stil og nyfønet hår hver eneste dag. Hiv gjerne inn en kjedelig småbarnsmor med bukser fra 90-tallet for min del. Ting? hva skal hun snakke om? Fitness? Nei, slike spennende ting har jeg da hørt på av de spennende folka rundt meg i det siste vel? Sleng inn litt ting! 2. Lite sminke, to unger og bedriten klesstil? Ja, hvorfor ikke. Jeg ser tonnevis av power-walking-fitness

-rumper med hestehale så det går fint an å se ms.90`s også.

Kan gjerne ha mer kontakt med kjedelige jenter som faktisk får seg kjærester. Det kunne den spennende venninnegjengen virkelig hatt godt av. Heldigvis har jeg flere av dem :)

Hvorfor menn vil ha dem aner jeg ikke. Vi forelsker oss vel på kryss og tvers over kjemi. Jeg har ikke mer kjemi med noen fordi de har spennende interesser. Interesser gjør deg ikke mer spennende, det skal liksom være en del av personen på si. Jeg har møtt mange menn som er så interessante og såååå sporty med hvite tenner og opplevelsene i boks. Men han gir meg ikke mer sommerfugler i magen enn han fyren som jeg falt for da jeg var yngre som jobbet på rema og slengte meg ned i gresset og ga meg en blomst. Jeg tror "kjedelig" har en helt annen betydning og mening for meg enn det du har, ts.

Endret av AnneBonny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er veldig typisk med jenter som får seg kjærester er at vi blir late, gidder ikke sminke oss eller kle oss pent for å få oppmerksomhet, nå har vi jo drømmegutten og driter rett og slett litt i hva andre synes. Så kanskje de du ser med kjæreste var en "fantastisk, spennende, digg" jente en gang, men nå har sittet så lenge med kjæresten og bare spist potetgull siden de er lykkelige sammen;) Med en gang venninner slår opp ser de alltid vakrere ut enn de noen gang har gjort før!

Anonymous poster hash: 99832...c29

Kvinnfolk flest ække bedre enn bestefaren min, tenker jeg ;)

"Legger ikke ut agn etter den fisken man har fanget" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

AnonymBruker
På 5.11.2013 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg.

Anonymous poster hash: 16fb7...2d0

Jeg vil bare si at de kjedeligste jentene jeg vet om er de som er så språk-, interesse- og fantasifattige at de kun bruker et adjektiv når de snakker/skriver og at det de er mest opptatte av å snakke/skrive om er andres klesstil. 

Anonymkode: aad8a...ee6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De jeg kjenner er som regel like. Kjedelige jenter er med kejdelige gutter?

Anonymkode: b5608...e31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svar til trådtittel:

Fordi de har mus.

Anonymkode: d1675...b7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎05‎.‎11‎.‎2013 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Fordi det er så forbaskede mange menn der ute som slår seg til

ro med det første og beste de greier å kapre.

Anonymous poster hash: af05a...91f

Og sånn er det jaggu med mange damer og.

Anonymkode: 8ba67...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjedelige jenter er spennende, fordi det tar lang tid å bli kjent med dem, i tillegg er de enkle og ukompliserte å være sammen med. Spennende jenter derimot, er forutsigbare og slitsomme.

Hilsen en av de mennene som liker kjedelige jenter

Anonymkode: 2c66e...189

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Nå er denne tråden gammel, men om du fremdeles tenker sånn burde du skaffe deg boken «omgitt av idioter». Kanskje du da vil lære deg at mennesker er forskjellig og bare for DU ikke forstår dem, betyr det ikke at de er kjedelige.

Anonymkode: 263c7...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte

Kan vel hende det er du som oppfatter de som kjedelige, mulig de kjeder seg i ditt selskap? Mens andre som de liker å være sammen med, får fram det beste i jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5.11.2013 at 10:07 PM, AnonymBruker said:

prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik.

Hva er det du prater om, da – folk? DET er likegyldig pisspreik, det!

Anonymkode: 694e6...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det handler om kjemi. Jeg for min del undres over hvorfor jenter skal rakke ned på hverandre. Disse jentene som er i forhold konkurrerer da ikke med dine venner. 

Anonymkode: c21b7...e0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Må visst begynne å sjekke datoene på trådene. Hvorfor legger noen ut gamle tråder? Noen som kjeder seg? Da er iallfall denne bortkastet.

Anonymkode: c21b7...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje de skjuler sitt sanne jeg for deg og andre de ikke liker? Ergo får du aldri sett hvem de egentlig er.

Anonymkode: efdfa...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...