Gå til innhold

Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også en kollega/venn som alle guttene er forelsket i. Vel, alle som har blitt kjent med henne har blitt forelska i henne. Hun er ufattelig pen. En blanding av hmm...Angelina Jolie og Kim Kardashian? Førsteinntrykket jeg fikk var at hun var ei bitch og tøs, siden hun var pen og singel ( jeg vet, utrolig stygt av meg). Jeg ble kjent med henne og merket jo først at dama har humor, har ben i nesa, og har en flott personlighet. Hun har vært singel i mange mange år.

Kanskje folk velger selv å være single? Ikke alle hopper på det første og beste. Ikke alle er desperate etter å være i forhold. Hun har sagt til meg at hun er singel fordi hun ikke har funnet noen hun har blitt forelsket i, og hun trives i eget selskap, derfor er det ikke noe hast for henne. Hun håper hun møter noen en gang, men hun streser ikke over det.

Jeg skulle ønske jeg var slik som henne. Jeg hatet å være singel. Etter en viss alder blir mange gjerne mer desperate , for de vil ikke være "singel i 30åra". De får barn for fort og gifter seg fort fort.

Anonymous poster hash: 73889...a48
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Men mannfolka skal vel ikke bare ha sex med de heller? Forstår ikke at menn orker høre på uinteressant pjatt om de nye skoene som naboen har kjøpt seg og at det er tilbud på grytekluter.. sånne totalt meningsløse samtaler er det disse jentene jeg nevner har!

Anonymous poster hash: 16fb7...2d0

Menn gjør det meste for god, rå sex :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det også være at pene jenter ( med bra humor og flott personlighet) er alt for kresen? Det er jo ikke bare bare å finne noen heller da. I butikkkøa på Rimi? Neppe. Så hvis man er lite på byen da, så er det kanskje ikke så lett å finne noen? Det skal ikke være lett :)

Ei på jobben min har vært singel i 8-9 år og er i slutten av 20årene. Hun er fantastisk vakker! Ligner på en rødløper-kjendis i hollywood. Sånn WOW faktor, I mine øyne iallefall .Hun er tvers gjennom god og snill, og har en kjempeflott personlighet! Hun henger med gutta hele tiden og har etter som jeg har forstått mange guttevenner. Hvorfor i all verden er hun singel er det flere som tenker.

Og når jeg tenker over det, så er alle de pene jeg vet om single, mens de som er mer "gråmus" er i et fast forhold, er gift, har barn osv.

Tar de jentene det de får ? Blir de fort forelska? Gjør de noe de pene jentene ikke gjør? Det er egentlig litt interessant

Anonymous poster hash: 73889...a48

De tar som regel det de får,nå sier jeg ikke at alle jenter som har kjæreste gjør det, jeg har da hatt kjæreste selv.Jeg vet ikke om de føler at de ikke fortjener bedre eller hva det er. Felles for mange er også at de nærmest er redde for å si at de er single,det er jo krise. Da må man også være med på typisk single ting. Disse jentene hater som regel å gå på byen, antagelig fordi de ikke får nok oppmerksomhet.

Jeg er hvertfall ikke en wow-pen jente,ei heller stygg,men har vært sammen med to gutter. Jeg kan gjerne være betatt, men det skal utrolig mye til for at jeg faller for noen såpass mye at jeg vil være sammen med dem. Jeg har i flere år fått etter meg "hvorfor er du ikke sammen med han? Han liker deg jo, å han er så snill og grei!" Dette kommer som oftest av disse som har vært sammen med 20 stk iløpet av 5 år, som igjen er ganske kjedelige og ukompliserte personer. Ikke at det er noe galt i det,for all del. Men de mangler nok en vesentlig ting, å ha selvtilitt nok til å være alene til den rette dukker opp.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor det er så innmari viktig å være pen. Det sier absolutt ingen ting om et menneske. Små jenter får til stadighet høre hvor pene, søte og yndige de er. På tide å tenke over hva man forer disse små pikeørene med. Det er ikke rart man blir usikker som voksen. Man burde faktisk slippe å undres over om man er bra nok som menneske bare fordi man ikke er en 8, 9 eller 10.

Endret av Lúthien Tinúviel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor det er så innmari viktig å være pen. Det sier absolutt ingen ting om et menneske.

Det sier at vedkommede har gode gener. :)

Anonymous poster hash: 6c31a...5de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke forstår poenget med det jeg skrev, gidder jeg i hvert fall ikke å diskutere det noe videre. Beauty fades, then what?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vell, jeg klarer ikke forstå hvorfor dama som står bak kassa på kiosken har mann.
Eller hvorfor venninna mi i det hele tatt orket å bli forlovet med mannen sin. Jo, vent litt.. Kjemi var det? Eller kanskje felles interesser?

Kan du forresten beskrive en ''pen'' jente for meg?

Anonymous poster hash: deac2...452
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme mange ganger! Har i grunn kommet frem til at disse kjedelige jentene får seg akkurat like kjedelige mannfolk, så det går opp i opp.

Det som slår meg i akkurat denne diskusjonen er hvor ufattelig mange kjedelige kvinnfolk det må være her på KG, siden så mange blir fornærmet av utsagnet til TS :plystre:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja... Der tok du meg knirke. Jeg ble så fornærmet... Nei vent.... Oppgitt var det ja, over at folk er så grunne at de går og bryr seg med så innmari uviktige spørsmål. Jeg takler ikke flate mennesker, mens andre undres over hvorfor pene mennesker ikke har kjærester...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo noen for alle. Å det er jo kjempe flott :) Mine venninner har funnet seg flotte menn, og fått barn, er gravide eller jobber med saken. Å de er pene jenter alle sammen i midten og slutten av 20årene :)

Selv er jeg ikke wow pen, men får ofte høre at jeg er pen. Å har vært heldig med hvor formene havnet.

Men blir lei meg da noen kommer med komentarer som: Å han prater eller ser bare på deg pga puppene dine. Eller: Ingen flørter med oss sånn, det er bare pga puppene dine.

Vel man får smil litt til folk da vetu, og ikke se ut som ei sur kjerring. Så kanskje noen vil flørte, og se på dem også. Man kommer langt med å smile litt.

Å menn sier ofte at de ikke forstår hvorfor jeg er singel, fordi jeg er ei topp jente på alle måter.

Men jeg er kresen, og tar ikke hva som helst.

De kjekke er som regel overfladiske duster, og de som ikke er det takler ikke å være sammen med ei som ser bedre ut enn de selv. Trist men sant.

Anonymous poster hash: 1810a...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forresten beskrive en ''pen'' jente for meg?

Anonymous poster hash: deac2...452

Det er en universiell / objektiv standard for hva som er pent eller ikke. Med mindre hjernen er koblet som Picasso sin - da blir det vanskelig å forstå :)

Har du hørt om det gylne snitt? Dette er veletablert vitenskap.

http://facialbeauty.org/article/FacialBeauty.pdf

Anonymous poster hash: 6c31a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg i akkurat denne diskusjonen er hvor ufattelig mange kjedelige kvinnfolk det må være her på KG, siden så mange blir fornærmet av utsagnet til TS :plystre:

Det som slår meg i denne diskusjonen er at Ts, og de som er enig med henne, virker som om hun/de nærmest tar det som en personlig fornærmelse at "kjedelige" jenter får kjærester og at jenter de selv mener er så mye bedre, i deres øyne, ikke får kjærester.

Hva innbiller disse "kjedelige" jentene seg at de er, liksom. :dry:

Ts vet tydeligvis bedre hvem folk passer sammen med enn de vet selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS:

Hvorfor ikke tenke på hva DU gjør feil, siden du ikke får deg en kjæreste, kontra å være bitter på alle de som gjør de rette tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg i denne diskusjonen er at Ts, og de som er enig med henne, virker som om hun/de nærmest tar det som en personlig fornærmelse at "kjedelige" jenter får kjærester og at jenter de selv mener er så mye bedre, i deres øyne, ikke får kjærester.

Hva innbiller disse "kjedelige" jentene seg at de er, liksom. :dry:

Ts vet tydeligvis bedre hvem folk passer sammen med enn de vet selv.

Ja og hvem bestemmer hva som er kjedelig og hva som ikke er det, tenker jeg.

Vi er jo alle forskjellige og vi har bare oss selv som sammenligningsgrunnlag. Det betyr ikke at vi sitter med fasiten! TS synes hun er fantastisk, pen, morsom, smart, sexy, men det er fortsatt TS sin mening. Vi andre kan synes TS er umoden, stygg, kjedelig, dum, usexy.

Vi må slutte å se på alle andre og konsentrere oss om oss selv. Vil man ha seg kjæreste kan man få seg kjæreste. Det handler bare om å jobbe litt med seg selv, og være bevisst på hva man faktisk kan få/passer sammen med!

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er så forbaskede mange menn der ute som slår seg til

ro med det første og beste de greier å kapre.

Anonymous poster hash: af05a...91f

Kanskje det er mange menn som ikke har nok selvtillit til at dem tror dem har sjangs på de fantastiske jentene.

Anonymous poster hash: 9d3f3...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fantastisk fordom mot single, her kommer den:

Jo lenger man er singel jo mer sær og lite tilpasningsdyktig blir man(vanskelig å leve med) og jo høyere krav stiller man til partneren. Altså dobbeltfeil.

Jeg er kjedelig dame i forhold på 10 året, elsker å tilbringe tid med familien. Synes det er kjedelig å gå på byen. Kler meg for å ikke stikke meg ut og bruker lite sminke. Aner ikke hvorfor jeg alltid har hatt lett for å finne beilere :)

Anonymous poster hash: 5daf6...7e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme mange ganger! Har i grunn kommet frem til at disse kjedelige jentene får seg akkurat like kjedelige mannfolk, så det går opp i opp.

Jeg er etter utsagnene her inne både kjedelig og stygg, men fornærmet blir jeg ikke av trådstarters utsagn.

Jeg blir bare oppgitt over at det blir framstilt som at "grå mus" tar til takke med hvem som helst, fordi de er redde for å ende opp alene, og at mennene som er sammen med dem, kun er sammen med dem for å få sex, og slippe konkurranse med andre menn.

For ikke å snakke om gjennomgangstemaet: stakkars pene jenter som ikke finner seg noen, fordi mange menn foretrekker et rolig liv med en "grå mus", for da er sjansen større for at de får et liv uten stort drama, der de slipper å være sjalu for at andre menn legger seg etter kjæresten deres.

Anonymous poster hash: 3e54c...a7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kjedelige kvinner? :)

Anonymous poster hash: 6051a...14d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg.

Anonymous poster hash: 16fb7...2d0

Nå ser du det bare fra guttas perspektiv. Det kan jo være at "de fantastiske single jentene" også er litt mer kresne på hva de vil ha som kjæreste også. De nøyer seg med hva som helst som kjæreste, derfor tar det lenger tid før de finner seg noen.

Ja, menn liker selvstendige jenter med stil og egne interesser, men da må de ha noe interessant å komme med selv også, for å få ei slik jente.

Anonymous poster hash: 1f379...202

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...