AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #141 Del Skrevet 7. november 2013 Ville heller hatt denne "kjedelige" jenta enn deg som sier "pisspreik" og virker usedvanlig Sjalu! Anonymous poster hash: 65dc9...925 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #142 Del Skrevet 7. november 2013 Disse kjedelige jentene er jo sannsynligvis ikke like kravstore som de mer interessante jentene som går single. De har valgt noen som er på deres eget nivå. Trodde du at single mennesker er single fordi ingen vil ha dem? Anonymous poster hash: 03729...844 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. november 2013 #143 Del Skrevet 7. november 2013 Tråden er ryddet for hets og avsporinger. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #144 Del Skrevet 7. november 2013 Det med sminke var bare et eksempel, da. Hun har bare en kjedelig stil og snakker om kjedelige ting.. 0 humor. Begrenset hvor spennende det er å snakke om gardiner og bakeoppskrifter. Trodde menn likte damer som kunne prate om forskjellige ting? Må jo være like kjedelig for de å høre om skoene til naboen som det er for meg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Det kan jo hende disse kvinnene snakker om andre temaer med sine nærmeste, enn de gjør med deg. Det kan være mye du ikke vet om dem. Stillest vann har dypest grunn Anonymous poster hash: 9cc05...314 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 7. november 2013 #145 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg føler det er en del ekstroverte jenter som ikke forstår at gutter faller for dem og blir forelsket i dem, pga av at de er nettopp ekstrovert. Jeg har ikke erfart at pene introverte jenter har like mange gutter som er forelsket i dem. Ekstroverte jenter har jo ofte en flørtende personlighet av natur, er sikkert derfor man tenker flørtende personlighet. Er forsåvidt enig i at dere kan få urettferdig tyn for å flørte..alle ekstroverte er ikke pene da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #146 Del Skrevet 7. november 2013 Mann finner kjedelig dame for å få seg ett hjem og avkom, mann finner seg spennede elskerinne for å ikke bli gal av kjedsomhet. Sorry, slik er det desverre. Anonymous poster hash: 71f3b...6b9 Merkelig at kvinner er oftere utro enn menn da. Anonymous poster hash: c2752...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nawuraM Skrevet 7. november 2013 #147 Del Skrevet 7. november 2013 Merkelig at kvinner er oftere utro enn menn da. Anonymous poster hash: c2752...898 Litt forskjell da, siden når menn er utro er det fordi de er noen uforbedrelige, kåte svin, mens når kvinner er utro er det fordi de ikke har fått nok kjærlighet og oppmerksomhet. Begge deler er med andre ord mannens feil, så det går ikke an å sette disse to situasjonene opp mot hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 7. november 2013 #148 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har ikke kjæreste og jeg er gørr kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hedhed Skrevet 7. november 2013 #149 Del Skrevet 7. november 2013 Hjelpes hvorfor må alle henge seg opp i akkurat den delen med sminke? Skjønner såååå godt hva TS mener!! Kjenner en god del jenter som ikke bare er kjedelige, men som faktisk ikke sier en dritt... Bare er uhøflig rett og slett. Blir rett og slett kvalm av at med en gang det kommer en gutt så skrur de på sjarmen. Forandrer ikke det faktum at de aldri sier noe som får NOEN til å rykke på smilebåndet engang.. Tror i allefall yngre gutter legger mye vekt på utseende, så er det vel en del gutter som liker å bli likt, om du skjønner, og derfor blir sammen med dem idk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #150 Del Skrevet 7. november 2013 Saken er tredelt: 1) Mange får seg "kjedelige" jenter, fordi de er for late til å stimulere de "ukjedelige" bertene intellektuelt. De er interessert i å ha noen "som er greie å ha", som lager mat og holder kjeft. Husdyr, om du vil. 2) Mange av de ukjedelige jentene vil kanskje ikke forplikte seg, og er kresne på hvilke de blir sammen med. Sett deg i hennes sko. Er guttene veldig interessante alltid? Mange snakker kun om jakt og fotball. Gjesp! 3) Flertallet er kanskje kjedelige. Se om fyren som blir sammen med den "kjedelige" jenta er noe spesielt interessant. Kanskje de bare kler hverandre? Anonymous poster hash: 6c31a...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. november 2013 #151 Del Skrevet 7. november 2013 Hvorfor blander du inn mitt privatliv i dette? Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på, vennen Kanskje DU er singel og sjalu? Greit nok, men hold det for deg selv! Jeg har vært på masse reiser og privatfester med disse folka og.. like givende som å se maling tørke. Noen folk har man kjemi med, og andre ikke. Men nå var jeg mest ute etter mannfolk sitt syn på saken så dere som skal være ondskapsfulle psykopater og slenge dritt kan la vær å svare Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Synes kjæresten din også at disse damene er lite spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #152 Del Skrevet 7. november 2013 Synes kjæresten din også at disse damene er lite spennende? Ja, han syns faktisk det, før jeg hadde sagt noenting om de. Det er som sagt mye fester etc via min jobb og da har vi ofte med kjærester/venner etc. Disse jentene er sånn privat, tro meg! Og i helgen skal jeg på tur med de. Jaja. De er som sagt hyggelige, og jeg oppfører meg vanlig mot de, men henger mest med de andre som er mer lik meg. Mener ikke at man må feste masse og gå med et tonn sminke for å ikke være kjedelig (fælt så mange som hengte seg opp i dette med sminke, det var bare et eksempel), men noen folk er det vanskelig å komme overens med. Bra det fins noen for alle! TS Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 7. november 2013 #153 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) *snip* går ikke an å diskutere dette as Endret 7. november 2013 av vestia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2013 #154 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, jeg er ikke singel, men det er du eller? Hvorfor kommer du her og slenger dritt til meg? Har du ikke no konstruktivt å si så IKKE svar. Eller er det for vanskelig for deg? Minner om reglene til KG ang HETS , SPEKULASJON OG MOBBING. Tydeligvis mange som ikke skjønner sånt her. Med kjedelig mener jeg de som ikke har noe særlig å komme med, og har 0 humor. Greit at folk har forskjellig interesser/personlighet/humor,men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor gutter orker damer som kun snakker om materialistisk piss. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Hva er det for noe fantastisk spennende du snakker om da? Hvor dritings du var ute på byen i helga kanskje? hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. november 2013 #155 Del Skrevet 7. november 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, hets og svar til dette. Irrlys, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #156 Del Skrevet 7. november 2013 Nei da, men jeg foretrekker å ha de dypere samtalene med andre menn, andre velreflekterte menn, ikke med mer eller mindre hysteriske kvinner. Problemet ditt er åpenbart at du ikke kjenner din plass. Jada, du prøver å provosere og klarer det ikke. Til saken, jeg går stort sett uten sminke. Og jeg er vel ganske kjedelig. Jeg går i normale klær, og oppfører meg så sosialt som jeg vil på jobb, men tema er kjedelige, overfladiske temaer. Og det er sånn jeg liker det. Jeg er på jobb for å gjøre jobben min, ikke for å skape spennende sosiale relasjoner. Det er å være profesjonell.. Så nei, du hadde ikke kjent meg spesielt godt etter å ha jobbet sammen med meg i flere år. Det er bare en illusjon. Anonymous poster hash: 0ab0d...8cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. november 2013 #157 Del Skrevet 7. november 2013 Jada, du prøver å provosere og klarer det ikke. Til saken, jeg går stort sett uten sminke. Og jeg er vel ganske kjedelig. Jeg går i normale klær, og oppfører meg så sosialt som jeg vil på jobb, men tema er kjedelige, overfladiske temaer. Og det er sånn jeg liker det. Jeg er på jobb for å gjøre jobben min, ikke for å skape spennende sosiale relasjoner. Det er å være profesjonell.. Så nei, du hadde ikke kjent meg spesielt godt etter å ha jobbet sammen med meg i flere år. Det er bare en illusjon. Anonymous poster hash: 0ab0d...8cc Jeg er enig i dette, jeg fremstår sikkert dødskjedelig på jobb da jeg kun ser på kollegaene mine som kollegaer og ikke orker engasjere meg sosialt. Jeg treffer venner på fritiden og på jobb er jeg kun profesjonell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøydokke Anna Skrevet 7. november 2013 #158 Del Skrevet 7. november 2013 Hvorfor får stygge gutter kjærester? Hoho.. smaken er som baken, og takk og lov for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 7. november 2013 #159 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) alle ekstroverte er ikke pene da Jeg følger egentlig at ekstroverte klarer seg veldig bra selv om de ikke ser ut som Brad pit eller Angelina Jolie. Endret 9. november 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. november 2013 #160 Del Skrevet 8. november 2013 Tråden er ryddet for brudd på kopirett. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå