Gå til innhold

Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan jo spørre deg selv, vil du ha en mann som lager bråk og drama?

Jeg har ikke noe i mot at andre vil ha damen, men det jeg ikke liker, er om hun søker og trenger oppmerksomheten hun får fra andre menn.

Jeg tror forresten de fleste heller ikke har noe krav om å få sex når de ønsker, mat osv :P Og jeg ser heller ikke hvorfor noen er enkle dersom de passer beskrivelsen du listet over? De kan da ha dybde selv om de gjør ting for parteren sin nå og da.

Nei, det han mener er at hvis du er flørtende med menn så vil de gjerne begynne å like deg. Ergo, så har måten du oppfører deg noe å si når det kommer til om andre menn liker deg eller ikke.

For all del, jeg vet hvor lett menn kan tro damer er interessert i dem bare fordi litt oppmerksomhet ble vist dem, og at menn kan være interessert og innpåslitende uten at man har sagt noe engang, men jeg håper du er enig i at det går et skille mellom normal oppførsel og flørting. Mange av oss vil reagere på den flørtende oppførselen rundt andre menn.

Det var ikke det jeg mente med "bråk".

Jeg snakker om damer som står på sitt og ikke lar noen herske med dem. Hvorfor det skal være negativt forstår jeg ikke,men noen velge vel det andre alternativet bare for å få en lettere hverdag. Trist liv igrunn,når man hele veien skal ta trygge valg å aldri satse på noe som enten kan være rene himmelen eller helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor føler alle seg så truffet?

Jeg er da heller verken en drama queen eller en kjedelig jente. Det finnes da en mellomting mellom dødspen ,løs partyprinsesse og de som er mindre heldige med utseende og personlighet som har sex i misjonær 2 min en gang i mnd.

Jeg har bare merket meg samme ting som TS, den eneste forklaringen jeg både har sett og hørt er at de rett og slett vil legge minimalt innsats i forholdet. De vil ha en dame som går under radaren. En snill pike som er lett å styre med og bestemme over fordi de tror hun ikke har så mange andre valg: "De" er da altså disse som velger slike damer pga, mest sannsynlig,lav selvtillit/selvfølelse

Eller så kan det være noe så utrolig enkelt som at du vet nada om forholdet deres sånn egentlig og at andres preferanser på hva som er tiltrekkende ikke nødvendigvis er det samme som du finner tiltrekkende.

Anonymous poster hash: 6d78f...202

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det _L_ skrev. Det er helt fair at alle synes kjæresten min er fin, men om hun har en flørtende personlighet eller ikke ser problemene ved at hun blir massert i bikini av kompisene så hadde ikke jeg orket å være sammen med henne. Og det må vel være det beste, hun slipper en sjalu kjæreste og jeg slipper å være sjalu.

Det skjønner jeg,syns bare det er veldig rart at med en gang jeg nevner "pen jente" så tenker du flørtende personlighet. Ergo bekrefter du litt av det TS ville frem til.

Pen dame=en tøs som flørter med alle mine kompiser

Mindre pen dame=en snill kjæreste som jeg ikke trenger å bekymre meg for eller være sjalu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg mente med "bråk".

Jeg snakker om damer som står på sitt og ikke lar noen herske med dem. Hvorfor det skal være negativt forstår jeg ikke,men noen velge vel det andre alternativet bare for å få en lettere hverdag. Trist liv igrunn,når man hele veien skal ta trygge valg å aldri satse på noe som enten kan være rene himmelen eller helvete

Men det er da ikke negativt :) Jeg ønsker en jente med ryggrad, og som ikke latt seg feie over. Dog, jeg ønsker ikke en jente som alltid må si i fra hvis hun er uenig med meg, det blir veldig slitsomt. Er et uttrykk som heter pick your battles, og jeg følger selvfølgelig det samme prinsippet selv.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare fordi at jeg bruker NULL sminke, og går i godbukse og hettegenser/hettejakke så og si hver dag, så betyr det at jeg er kjedelig?

Kan jo umulig være såå kjedlig med tanke på at kjæresten har holdt ut med meg sånn ca hver eneste dag i over 2 år:)

Anonymous poster hash: cea32...e26

Haha ja du er vel et skikkelig ''catch''. Jeg er ikke TS, men utseendet ditt høres utrolig kjedelig ut. Bare slaskeklær er ikke attraktivt. Og jeg tviler heller ikke på at kjæresten din også synes du bør stelle deg litt bedre noen dager. Hvis han ikke vil at du skal se bra ut, så er det mest sannsynlig fordi han vil ha deg for seg selv.

Anonymous poster hash: f59f3...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg,syns bare det er veldig rart at med en gang jeg nevner "pen jente" så tenker du flørtende personlighet. Ergo bekrefter du litt av det TS ville frem til.

Pen dame=en tøs som flørter med alle mine kompiser

Mindre pen dame=en snill kjæreste som jeg ikke trenger å bekymre meg for eller være sjalu

Jeg føler det er en del ekstroverte jenter som ikke forstår at gutter faller for dem og blir forelsket i dem, pga av at de nettopp er ekstroverte. Jeg har ikke sett at pene jenter som er introverte har like manger gutter som er forelsket i dem, for eksempel.

Ekstroverte jenter har jo ofte en flørtende personlighet av natur, er sikkert derfor man tenker flørtende personlighet. Er forsåvidt enig i at dere kan få urettferdig tyn for å "flørte"..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg.

Anonymous poster hash: 16fb7...2d0

Har nå tenkt over saken, og kommet fram til at jeg egentlig er enig med du. Så nå er det bare å sende alle disse fantastiske, single jentene du kjenner i min generelle retning. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tja, hadde jeg sett på de damene jeg kjenner som snakker om slike ting så har jo disse vært i forhold i 40-70 år, så sånnsett er du jo inne på noe.

Det er viktig med gode sko når man er gammel og sikkert har vonde føtter, med liktorner, hallux valgus osv. Dessuten er det et must med tykke, gode grytekluter så man ikke brenner fingrene av seg når man skal ta ut varme stekeplater eller helle kokende vann ut av potetkjelen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tja, hadde jeg sett på de damene jeg kjenner som snakker om slike ting så har jo disse vært i forhold i 40-70 år, så sånnsett er du jo inne på noe.

Damer opp i 100-årsalder? Ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei da, men jeg foretrekker å ha de dypere samtalene med andre menn, andre velreflekterte menn, ikke med mer eller mindre hysteriske kvinner. Problemet ditt er åpenbart at du ikke kjenner din plass.

Kvinne, kjenn din plass! Kjøkkenet og sengen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, kjenn din plass! Kjøkkenet og sengen!

Nu vel, så firkanta er jeg da ikke. De må så klart få lov til å gå i syklubb også, så lenge det bare er andre kvinner (og evt. homofile menn) der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nu vel, så firkanta er jeg da ikke. De må så klart få lov til å gå i syklubb også, så lenge det bare er andre kvinner (og evt. homofile menn) der.

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker selv smarte og sterke kvinner - samt litt pynt & stil. Men alle har ulik smak, så da blir det heldigvis match for de fleste på sikt. Helt sikkert deg og dine venninner også!

Noen såkalte "kule" jenter tror kanskje de er kulere enn de er, og sikter høyere enn de selv klarer å levere.

En annen ting er at det er moro å feste med de kule/livlige, men det er ikke nødvendigvis de man ønsker å leve resten av livet med.

Revenge of the nerds?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første - menn liker forskjellige ting.
For det andre - kanskje du tror de er kjedelige. Du har vel ikke sett alle sidene dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kvinnfolk er uansett bare mas, så da er det om å gjøre å finne ei som maser minst mulig.

Hvem er det som har "bodd" her på KG så å si hele døgnet i over 4 år og siklet etter en gift dame like lenge, kanskje mer? Det er vel mye annet som er mer interessant.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har "bodd" her på KG så å si hele døgnet i over 4 år og siklet etter en gift dame like lenge, kanskje mer? Det er vel mye annet som er mer interessant.

Kanskje den gifte damen rett og slett var uimotståelig kjedelig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mannfolka skal vel ikke bare ha sex med de heller? Forstår ikke at menn orker høre på uinteressant pjatt om de nye skoene som naboen har kjøpt seg og at det er tilbud på grytekluter.. sånne totalt meningsløse samtaler er det disse jentene jeg nevner har!

Men hvordan vet du at det er slike samtaler de har med mannfolka sine?

Anonymous poster hash: dd211...bf6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Som regel finnes det en fin mellomting

Jo, det er så, men du må jo også se at andre kan ha preferanser som ikke samsvarer med dine ønsker. Det er mange som ikke nødvendigvis trives med å feste og fly på byen, men det betyr da ikke at de er kjedelige av den grunn. Interesser og personlighet er to vidt forskjellige ting...

Dessuten, folk som kan oppfattes som kjedelige når man først treffer dem kan da være spennende så snart man blir kjent med dem. Er jo en del som er sjenerte og ikke klarer å vise sitt sanne jeg før de er blitt bedre kjent og føler seg trygge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger med disse damene hver dag og har gjort det i flere år pga jobb/kurs så jo jeg føler jeg kjenner de. Men har ingenting til felles med de. Så ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på.

Og flere menn jeg kjenner har sagt det samme, at de forstår ikke at disse damene har kjærester.

Jeg oppfører meg jo ikke litt som meg selv på jobb, og det gjorde jeg heller ikke på skolen. Var mye mer sky enn det jeg var med familien, venner og kjæresten. Og snakker mye mer ''ubetydelig'' småprat på jobb enn hva jeg gjør ellers. Noen har forskjellige personligheter utifra hvem de er med. Så poenget er; du kjenner ikke disse damene, bare fordi du jobber sammen med dem ;) Du har ingen anelse om hvordan de er i privaten.

Anonymous poster hash: c569d...d08

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt på at disse ''kjedelige'' kvinnene er artigere i privaten, og disse ''spennende'' mennene er kanskje enda kjedeligere i privaten, slik at de ligger noenlunde likt?

Anonymous poster hash: c569d...d08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...