Gjest Chloè Skrevet 6. november 2013 #101 Del Skrevet 6. november 2013 Du kommer kanskje til svaret ved å lese innleggene her? Du sier høyt ting man kanskje ikke burde si,du er sikker på deg selv og litt frekk i kjeften. Dette,som du sikkert har opplevd,funker like dårlig på menn som på kvinner. Du går fra hu pene,spennende dama med personlighet til en frekk bitch. Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #102 Del Skrevet 6. november 2013 Du kommer kanskje til svaret ved å lese innleggene her? Du sier høyt ting man kanskje ikke burde si,du er sikker på deg selv og litt frekk i kjeften. Dette,som du sikkert har opplevd,funker like dårlig på menn som på kvinner. Du går fra hu pene,spennende dama med personlighet til en frekk bitch. Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Kjedelige damer over drama damer, any day. Anonymous poster hash: 6d78f...202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 6. november 2013 #103 Del Skrevet 6. november 2013 Sånn som du uttaler deg i noen av innleggene dine, ts, så synes jeg ikke det er rart at du ikke har kjæreste. Jeg vil tro menn foretrekker "kjedelige" kvinner fremfor kvinner som snakker stygt/nedsettende om andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 6. november 2013 #104 Del Skrevet 6. november 2013 Du kommer kanskje til svaret ved å lese innleggene her? Du sier høyt ting man kanskje ikke burde si,du er sikker på deg selv og litt frekk i kjeften. Dette,som du sikkert har opplevd,funker like dårlig på menn som på kvinner. Du går fra hu pene,spennende dama med personlighet til en frekk bitch. Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Det finnes da ikke noe kjedeligere enn "drama queens" som alltid må skape røre, intriger og tull. Ei spennende dame, for meg i hvert fall, er ei som har noe mellom øra og som kan holde en intelligent samtale i mer en 5 minutter av gangen. Det er lite som er mere spennende enn en god samtale om alt og ingenting eller en god diskusjon. Mye heller det enn ei dame som må være midtpunkt hele tida og danse på bordene, det blir bare kjedelig og slitsomt å forholde seg til... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 6. november 2013 #105 Del Skrevet 6. november 2013 Du får et problem i denne tråden siden du lager så få kategorier og har så få variabler som du dømmer etter. Interessant- kjedelig, med sminke- uten sminke, snakke om livsdebatter - snakke om Ikea og grytekluter osv. Bare ubrukelige dikotomier. Jeg tror du glemmer at det er utallige andre variabler som gjør at folk finner hverandre og er fornøyd med det. Kanskje du skal grave litt dypere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 6. november 2013 #106 Del Skrevet 6. november 2013 Kanskje de er så kjedelige at de ikke dømmer andre, og rakker ned på sånne som deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. november 2013 #107 Del Skrevet 6. november 2013 Det finnes da ikke noe kjedeligere enn "drama queens" som alltid må skape røre, intriger og tull. Ei spennende dame, for meg i hvert fall, er ei som har noe mellom øra og som kan holde en intelligent samtale i mer en 5 minutter av gangen. Det er lite som er mere spennende enn en god samtale om alt og ingenting eller en god diskusjon. Mye heller det enn ei dame som må være midtpunkt hele tida og danse på bordene, det blir bare kjedelig og slitsomt å forholde seg til... Det skjønner jeg. Som regel finnes det en fin mellomting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 6. november 2013 #108 Del Skrevet 6. november 2013 Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Spørsmålet er vel heller hva mennene som ikke ønsker slike kvinner tenker med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 6. november 2013 #109 Del Skrevet 6. november 2013 Kanskje rolige og trygge jenter er mer kjærestemateriale enn brautende og utagerende partyprinsesser. Noen mennesker kan kle seg som "grå mus" om det er det du vil kalle det, men likevel føle seg mer vel med seg selv enn de som føler de må pynte seg opp for å tørre å gå utendørs. Er heller ikke nødvendigvis de du syns er kjedelige blir sett på som det samme som menn. Merker en litt sjalu/misunnelig undertone her så jeg får en følelse av at innlegget ditt er litt preget av nettop det Håper du vokser på deg litt mer modenhet etterhvert. Og ser at folke er forskjellige. Noen trenger mer tid påseg og gidder ikke blomstre opp til alle og enhver. Og ingen mennesker er da vel KJEDELIGE ....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #110 Del Skrevet 6. november 2013 De får ikke kjærester like ofte siden de vil ha spesielle menn, altså ikke hvem som helst. Ikke si at noen er attraktiv på grunn av antall kjærester, når de fakisk bra jentene møter noen spesielle så kommer det garantert til å holde lengre (altså ikke bare et par måneder som andre pleier).Anonymous poster hash: a1988...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. november 2013 #111 Del Skrevet 6. november 2013 Spørsmålet er vel heller hva mennene som ikke ønsker slike kvinner tenker med. Du må huske på at det ikke er jenta sin skyld at andre menn har lyst på henne. Du synker ganske lavt hvis du har såpass lite selvtilitt at du tar en kjedelig dame som egentlig ikke passer sammen med deg,bare fordi ingen andre har lyst på henne og du slipper konkurransen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2013 #112 Del Skrevet 6. november 2013 Du kommer kanskje til svaret ved å lese innleggene her? Du sier høyt ting man kanskje ikke burde si,du er sikker på deg selv og litt frekk i kjeften. Dette,som du sikkert har opplevd,funker like dårlig på menn som på kvinner. Du går fra hu pene,spennende dama med personlighet til en frekk bitch. Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Ja, ja, noen ganger er det enkle, det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natural Skrevet 6. november 2013 #113 Del Skrevet 6. november 2013 liker Ikea kataloger eg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 6. november 2013 #114 Del Skrevet 6. november 2013 Du må huske på at det ikke er jenta sin skyld at andre menn har lyst på henne. Du synker ganske lavt hvis du har såpass lite selvtilitt at du tar en kjedelig dame som egentlig ikke passer sammen med deg,bare fordi ingen andre har lyst på henne og du slipper konkurransen. Jo, synes faktisk jenta har skyld, for det er ikke bare at jenta er pen, det er gjerne måten hun oppfører seg på også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. november 2013 #115 Del Skrevet 6. november 2013 Du kommer kanskje til svaret ved å lese innleggene her? Du sier høyt ting man kanskje ikke burde si,du er sikker på deg selv og litt frekk i kjeften. Dette,som du sikkert har opplevd,funker like dårlig på menn som på kvinner. Du går fra hu pene,spennende dama med personlighet til en frekk bitch. Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Okei, så damer som ikke er drama queens, og ikke alle menn vil knulle er kjedelige de da? Jeg lager ikke mye bråk, eller kan si ifra, er rolig og gidder ikke drama. Ingen menn prøver å stjele meg på byen heller. Vil heller være kjedelig enn å være drama queen. Kan jo også hende at den "kjedelige" har flere strenger å spille på enn det omverdenen tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. november 2013 #116 Del Skrevet 6. november 2013 Jo, synes faktisk jenta har skyld, for det er ikke bare at jenta er pen, det er gjerne måten hun oppfører seg på også. Så om kompisen din syns dama di er fin så er hun en tøs som i all hemmelig flørter med han? Den tanken tror jeg du bør legge vekk,for din egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. november 2013 #117 Del Skrevet 6. november 2013 Okei, så damer som ikke er drama queens, og ikke alle menn vil knulle er kjedelige de da? Jeg lager ikke mye bråk, eller kan si ifra, er rolig og gidder ikke drama. Ingen menn prøver å stjele meg på byen heller. Vil heller være kjedelig enn å være drama queen. Kan jo også hende at den "kjedelige" har flere strenger å spille på enn det omverdenen tror. Hvorfor føler alle seg så truffet? Jeg er da heller verken en drama queen eller en kjedelig jente. Det finnes da en mellomting mellom dødspen ,løs partyprinsesse og de som er mindre heldige med utseende og personlighet som har sex i misjonær 2 min en gang i mnd. Jeg har bare merket meg samme ting som TS, den eneste forklaringen jeg både har sett og hørt er at de rett og slett vil legge minimalt innsats i forholdet. De vil ha en dame som går under radaren. En snill pike som er lett å styre med og bestemme over fordi de tror hun ikke har så mange andre valg: "De" er da altså disse som velger slike damer pga, mest sannsynlig,lav selvtillit/selvfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 6. november 2013 #118 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Slettet Endret 6. november 2013 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 6. november 2013 #119 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Du kommer kanskje til svaret ved å lese innleggene her? Du sier høyt ting man kanskje ikke burde si,du er sikker på deg selv og litt frekk i kjeften. Dette,som du sikkert har opplevd,funker like dårlig på menn som på kvinner. Du går fra hu pene,spennende dama med personlighet til en frekk bitch.Mange menn liker disse som ikke lager så mye bråk. De får mat,sex ,ingen prøver å stjele dama deres på byen og hun har heller ingen kompiser som vil pule henne. Enkle vesen altså,men akk så kjedelig. Du kan jo spørre deg selv, vil du ha en mann som lager bråk og drama? Jeg har ikke noe i mot at andre vil ha damen, men det jeg ikke liker, er om hun søker og trenger oppmerksomheten hun får fra andre menn. Jeg tror forresten de fleste heller ikke har noe krav om å få sex når de ønsker, mat osv Og jeg ser heller ikke hvorfor noen er enkle dersom de passer beskrivelsen du listet over? De kan da ha dybde selv om de gjør ting for parteren sin nå og da. Så om kompisen din syns dama di er fin så er hun en tøs som i all hemmelig flørter med han? Den tanken tror jeg du bør legge vekk,for din egen del. Nei, det han mener er at hvis du er flørtende med menn så vil de gjerne begynne å like deg. Ergo, så har måten du oppfører deg noe å si når det kommer til om andre menn liker deg eller ikke. For all del, jeg vet hvor lett menn kan tro damer er interessert i dem bare fordi litt oppmerksomhet ble vist dem, og at menn kan være interessert og innpåslitende uten at man har sagt noe engang, men jeg håper du er enig i at det går et skille mellom normal oppførsel og flørting. Mange av oss vil reagere på den flørtende oppførselen rundt andre menn. Endret 6. november 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 6. november 2013 #120 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Så om kompisen din syns dama di er fin så er hun en tøs som i all hemmelig flørter med han? Den tanken tror jeg du bør legge vekk,for din egen del. Det _L_ skrev. Det er helt fair at alle synes kjæresten min er fin, men om hun har en flørtende personlighet eller ikke ser problemene ved at hun blir massert i bikini av kompisene så hadde ikke jeg orket å være sammen med henne. Og det må vel være det beste, hun slipper en sjalu kjæreste og jeg slipper å være sjalu. Endret 6. november 2013 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå