Daisylove Skrevet 6. november 2013 #81 Del Skrevet 6. november 2013 Min kjære falt for smilet mitt. Og det er begrenset med egen stil man kan vise bak kassa på Rema ... Jeg blir forresten nysgjerrig på hvilke definisjoner du har av ordene kjedelig og null humor. Og vet du hva de snakker med sine kjære om når de er hjemme? Hvis disse damene syns interiør og matoppskrifter er rekreasjon og avslapning, har de ikke da egne interesser? Så søtt at du møtte din kjære mens du var på jobb i kassa ! det gjorde jeg også :D Og.... selv om man synes noen er kjedelige, kan noen andre som har mer like interesser som personen synes at de er kjempeinteressante..! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 6. november 2013 #82 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) "Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?" Om det er noe jeg har lagt merke til, i mitt relativt lange voksenliv som singel og mann, er at mange av mine jevnaldrende som var tidlig ute med å finne kjæreste/samboer/ektefelle og etterhvert også barn, fremstår som ubegripelig kjedelige. Og det er kanskje dette du også har sett. Om man som ung voksen lever i et, eller en serie av forhold, så former dette ens personlighet, for store deler av ens liv er viet til andre mennesker. Det er også derfor mange par ofte ender med å ligne på hverandre. Som enslig befinner man seg derimot i et annet forløp, for man har egentlig bare seg selv å ta vare på og egne interesser å dyrke. Dermed modnes man på en annen måte og man kan ofte bli ganske sær, både fordi man har tid og anledning til å fordype seg i seg selv og i mangel av intim personlig kontakt. Som enslig er det dermed sannsynlig at man utvikler en på et vis avvikende personlighet. Jeg tror forøvrig at mennesker som er seriemonogame (sånn omtrent 70% av alle voksne mennesker), lettere kommer inn i nye forhold enn voksne som allerede er enslige. Endret 6. november 2013 av Trygve81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 6. november 2013 #83 Del Skrevet 6. november 2013 Ok, så du har ikke behov for å snakke med en kjæreste? Hva skal dere gjøre da? Forstår ikke at det er givende å ha slike overfladiske samtaler.. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Men du vet jo ikke hvordan de har det hjemme? Eneste måten å finne ut av dette på er faktisk å snakke med kjærestene/samboerne til disse jentene... Det eneste du vet helt sikkert, er jo faktisk bare at du og dine (mannlige) kollegaer synes at de er kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #84 Del Skrevet 6. november 2013 Mann finner kjedelig dame for å få seg ett hjem og avkom, mann finner seg spennede elskerinne for å ikke bli gal av kjedsomhet. Sorry, slik er det desverre. Anonymous poster hash: 71f3b...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #85 Del Skrevet 6. november 2013 De vil ikke ha jenter alt for mange har klådd på ifra før av. Anonymous poster hash: 90465...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 6. november 2013 #86 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke. Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr. Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig. Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig? Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 men du har ikke fått med deg at guttene de blir sammen med ofte er like kjedelige? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2013 #87 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke. Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr. Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig. Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig? Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Kvinnfolk er uansett bare mas, så da er det om å gjøre å finne ei som maser minst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 6. november 2013 #88 Del Skrevet 6. november 2013 Foretrekker helt klart de som ikke på død og liv skal blande seg inn i voksne samtaler, og som ikke absolutt må inneha en mening om ting som politikk og eksistensielle spørsmål.så kvinner er ikke voksne ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2013 #89 Del Skrevet 6. november 2013 Det med sminke var bare et eksempel, da. Hun har bare en kjedelig stil og snakker om kjedelige ting.. 0 humor. Begrenset hvor spennende det er å snakke om gardiner og bakeoppskrifter. Trodde menn likte damer som kunne prate om forskjellige ting? Må jo være like kjedelig for de å høre om skoene til naboen som det er for meg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 hehe De fleste mannfolk hører ikke engang hva kjærringa sier Hovedsaken er å huske på å si "Ja, kjære" til alt hun sier hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #90 Del Skrevet 6. november 2013 hehe De fleste mannfolk hører ikke engang hva kjærringa sier Hovedsaken er å huske på å si "Ja, kjære" til alt hun sier hehe Og omvendt. Etter 10 000 fiskehistorier slutt jeg bare å høre på han og sa jaha, jøss, næh, etter der det passa med ansiktsutrykket hans. Anonymous poster hash: 71f3b...6b9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2013 #91 Del Skrevet 6. november 2013 Og omvendt. Etter 10 000 fiskehistorier slutt jeg bare å høre på han og sa jaha, jøss, næh, etter der det passa med ansiktsutrykket hans. Anonymous poster hash: 71f3b...6b9 Tviler ikke ett sekund! Faktisk så tror jeg på at denne "evnen" er helt nødvendig fra begges side for at et forhold skal kunne overleve over tid hehe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #92 Del Skrevet 6. november 2013 Tviler ikke ett sekund! Faktisk så tror jeg på at denne "evnen" er helt nødvendig fra begges side for at et forhold skal kunne overleve over tid hehe Triste folk og forhold dere havner opp i. Anonymous poster hash: 1c2bb...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2013 #93 Del Skrevet 6. november 2013 Triste folk og forhold dere havner opp i. Anonymous poster hash: 1c2bb...ab3 Det er en viktig egenskap å ikke irritere seg. Da går det fort til helvete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #94 Del Skrevet 6. november 2013 Det er en viktig egenskap å ikke irritere seg. Da går det fort til helvete. Det er også en grei egenskap å finne en partner som ikke irriterer vettet av deg. Anonymous poster hash: 1c2bb...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2013 #95 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det er også en grei egenskap å finne en partner som ikke irriterer vettet av deg. Anonymous poster hash: 1c2bb...ab3 Og da er vi tilbake til det faktum at det ikke er lett å finne kvinnemennesker som ikke maser og skal ha noe unødvendig gjort hele tia Endret 6. november 2013 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spirula Skrevet 6. november 2013 #96 Del Skrevet 6. november 2013 Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Det er "meg" du beskriver her, eller i alle fall den "meg" som overflatiske bekjente ser hvis de ikke tar seg tid til å bli kjent med meg. Mannen min har holdt ut med meg i over 20 år, og det ser ikke ut til at han har gått lei ennå, så noe personlighet eller interessant må vel jeg ha også, selv om jeg er traust, bruker lite sminke, og har kjedelige klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 6. november 2013 #97 Del Skrevet 6. november 2013 Men mannfolka skal vel ikke bare ha sex med de heller? Forstår ikke at menn orker høre på uinteressant pjatt om de nye skoene som naboen har kjøpt seg og at det er tilbud på grytekluter.. sånne totalt meningsløse samtaler er det disse jentene jeg nevner har! Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 De snakker om det med deg da, og det sier jo litt om hva de synes de kan snakke med deg om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #98 Del Skrevet 6. november 2013 Er du bitter og singel, ts? Anonymous poster hash: b3332...14e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 6. november 2013 #99 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke. Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr. Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig. Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig? Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg. Siden jeg er gutt (mann) og du ikke forstår (det er jo åpenbart) så svarer jeg. Jeg slutter ikke å undres over at enkelte rakker ned på andres personlighet bare fordi de er annerledes enn det man selv er.... Mange menn tiltrekkes av jenter som ikke er sprekkferdige av nykker, drama og hysteria. Vi simpelthen digger damer som er beint fram seg selv, ikke tar seg selv så jævlig høytidelig, evner å senke skuldrene og ikke alltid ha noe på gang, er litt "kjedelige" og greier å gire om og opp når det behøves. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #100 Del Skrevet 6. november 2013 Er du bitter og singel, ts? Anonymous poster hash: b3332...14e Nei, er du? Hvis du ikke har noe konstruktivt la vær å svare. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå