Sapientia Skrevet 6. november 2013 #61 Del Skrevet 6. november 2013 hva er nå kjedelige jenter da? Jeg kan sikkert være kjedelig og traust som en gråstein i enkeltes øyne, mens jeg er interessant for andre. Hva er galt med det? og den bokhylla fra IKEA er full av bøker, først og fremst om naturvitenskaplige emner, her i huset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. november 2013 #62 Del Skrevet 6. november 2013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 6. november 2013 #63 Del Skrevet 6. november 2013 Det er så mange varianter. Noen er sammen fordi de oppriktig trives sammen, gjør hverandre bedre og elsker hverandre, andre er sammen fordi det er enkelt og trygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 6. november 2013 #64 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Kall meg gjerne kjedelig. Jeg bruker ikke noen form for sminke bortsett fra litt lipgloss (pga en meget stygg allergi mot sminke) Men til gjengjeld pleier folk jeg konverserer med , lytte til det jeg sier og ta imot kloke råd fra meg. Liker bedre å være ute i naturen med ungene og lære de om fugler og dyr, eller grave meg ned i sofaen med ungene og en god kopp med te og lese eventyr for dem:) Diskuterer gjerne matoppskrifter med venninner:=) Så ikke døm alle kvinner , din stut! Jeg fant meg en snill mann, og lever godt med han, ! Endret 6. november 2013 av Anciol 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 6. november 2013 #65 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Tror du vet svaret på dette veldig godt jeg TS. Du kan jo kanskje svare meg på hvorfor noen liker Troika? Synes en minimalt sminket dame med lite flashy klesstil, loppefritt blod og eier av en bokyhylle fra Ikea høres ut som et supert utganspunkt jeg. Skal det være en Troika ? Endret 6. november 2013 av Beeblebrox 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. november 2013 #66 Del Skrevet 6. november 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #67 Del Skrevet 6. november 2013 Kjedelig over dramaqueen any day.Anonymous poster hash: 3a40f...902 Tror mye av svaret ligger der, ja. En kjedelig dame er kanskje enklere å forholde seg til en ei som skal analysere og problematisere alt? En dame som ikke er så opptatt av sminke kan bli med ut en tur uten å måtte bruke en halvtime på badet først? Osv. Anonymous poster hash: 99ae9...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #68 Del Skrevet 6. november 2013 Det finnes jo mye mellom kjedelig og dramatikeren. Anonymous poster hash: 46adf...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #69 Del Skrevet 6. november 2013 Rettelse: dramaqueen. (Autocorrect) Anonymous poster hash: 46adf...00a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #70 Del Skrevet 6. november 2013 TS: har du fundert at selvom du ikke har noe personlig kjemi med dem, så beyyr det ikke at andre vil kjenne på det samme aom deg? Selvom du liker epler, så kan jeg like appelsiner Anonymous poster hash: 6051a...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 6. november 2013 #71 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke. Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr. Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig. Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig? Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Min kjære falt for smilet mitt. Og det er begrenset med egen stil man kan vise bak kassa på Rema ... Jeg blir forresten nysgjerrig på hvilke definisjoner du har av ordene kjedelig og null humor. Og vet du hva de snakker med sine kjære om når de er hjemme? Hvis disse damene syns interiør og matoppskrifter er rekreasjon og avslapning, har de ikke da egne interesser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2013 #72 Del Skrevet 6. november 2013 De får seg kjæreste pga kjærligheten velger ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #73 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg vet at jeg blir oppfattet som kjedelig av en del folk, og vet du hvorfor? Fordi de kjeder meg noe helt vanvittig, slik at jeg ikke orker å prøve å holde samtalen i gang. Jeg snakker om grytekluter og strikkeoppskrifter og ber om at det skal skremme dem vekk mens jeg tenker inni meg "gå vekk fra meg, du overfladiske, intetsigende menneske"Anonymous poster hash: b02ab...ad3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 6. november 2013 #74 Del Skrevet 6. november 2013 Men så er vi alle mennesker forskjellige da. Alle liker forskjellige typer mennesker, og de du synes er gørr kjedelig kan være morsomme og spennende for andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. november 2013 #75 Del Skrevet 6. november 2013 Man fanger jo opp at man ikke blir likt på en eller annen måte. Ville du pratet om andre ting enn det overfladiske med noen som ikke liker deg? Det er ikke sikkert du kjenner dem så godt som du tror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerasus Skrevet 6. november 2013 #76 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) "Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?" Fordi det finnes minst like mange kjedelige menn. Edit: Og fordi man må kunne anta at "there is more than meets the eye" ved de fleste. Endret 6. november 2013 av Cerasus 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. november 2013 #77 Del Skrevet 6. november 2013 Hva og hvem som er kjedelig er vel ganske så subjektivt, så for andre kan jo de jentene være veldig spennende. Jeg blir også ofte sett på som kjedelig for sjenert=kjedelig tydeligvis. Selv om folk ikke kjenner meg eller noe så bare vet de det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 6. november 2013 #78 Del Skrevet 6. november 2013 Det kan hende de er annerledes sammen med kjæresten. Kanskje de har bedre kjemi enn det du har med de? Alle liker forskjellige trekk ved personligheten til en jente. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #79 Del Skrevet 6. november 2013 En kompis av meg fant ut at han skulle finne seg en dame å bygge hus sammen med og lage barn med. Han fant ut at ei A4 var best til slikt formål. Ja, dette er helt sant, han så praktisk på det. Etter 2 år ringte han til meg å var helt fortvilt! Han sa: Hva gjør jeg? Hun kjeder vettet av meg, hun prater bare om kjendiser og all slags tull hun leser i dameblader og jeg får ondt i hodet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vil ha ei som engasjerer seg i annet enn meg og barnet og gardinene sine! Barnet er nå 3 år og de har ett flott hus, og dama er pen og skikkelig. Og nå sitter han der og vansmektes. Anonymous poster hash: 71f3b...6b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hettemaake Skrevet 6. november 2013 #80 Del Skrevet 6. november 2013 Come on... Hvorfor bryr du deg? Hvis de er så lite interessante skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du interesserer deg. Har du vært i et forhold? Hvis du har det; snakker du om de samme tingene når du er på jobb som når du er med kjæresten? Det gjør ikke jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå