Gå til innhold

Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg.

Anonymous poster hash: 16fb7...2d0

Kanskje hemmeligheten er at vi definerer selv hvilke jenter vi synes er fantastiske, og at de du synes er fantastiske, ikke er dem menn mener er fantastiske.

Endret av .-L-.
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hemmeligheten er at vi definerer selv hvilke jenter vi synes er fantastiske, og at de du synes er fantastiske, ikke er det i menns øyne.

Og nobelprisen går til... :blomst:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de jentene bare prater om slike ting når du er tilstede TS. Når du ikke er i rommet går nok praten om fremtidige sminkeinnkjøp, og hvordan skal løse fattigdomskrisen i verden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

DU syns de er kjedelige, men heldigvis er det ikke du som skal gifte deg med dem. Jeg er sikker på at typene syns de er fantastiske. Det er nemlig ikke meningen at du skal syns de er så himla interessante ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Foretrekker helt klart de som ikke på død og liv skal blande seg inn i voksne samtaler, og som ikke absolutt må inneha en mening om ting som politikk og eksistensielle spørsmål.

Men nå synes jeg du bare fokuserer på hva jenter ikke kan. Det går jo ofte fint an å se på en tv-serie med jenter, der kan de henge med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cytosin

Men mannfolka skal vel ikke bare ha sex med de heller? Forstår ikke at menn orker høre på uinteressant pjatt om de nye skoene som naboen har kjøpt seg og at det er tilbud på grytekluter.. sånne totalt meningsløse samtaler er det disse jentene jeg nevner har!

Der er jeg forøvrig enig med deg, forstår ikke at noen syns det er interessant - men folk er forskjellige! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå synes jeg du bare fokuserer på hva jenter ikke kan. Det går jo ofte fint an å se på en tv-serie med jenter, der kan de henge med.

Det spørs. Snakker vi Carl Sagan's Cosmos her, eller mer Paradise Hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

I tillegg kan det bli passe slitsomt med jenter som prøver å være morsomme hele tiden.

Ikke mindre slitsomt med menn som prøver å være morsomme 24\7!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre og være "kjedelig" enn en fordomsfull bitch..

Anonymous poster hash: 9a7cf...c66

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi de ikke oppfattes kjedelige av sine kjærester? De har andre preferanser? De er kanskje annerledes rundt deg enn sine kjærester? Vi er forskjellige, og det kan være mange grunner til dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kanskje slått deg at folk finner likeverdige partnere, det vil si at den rolige jenta finner seg en rolig gutt og motsatt? At man rett og slett passer sammen i personlighet? :rolleyes:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Det spørs. Snakker vi Carl Sagan's Cosmos her, eller mer Paradise Hotel?

Siste så klart, dokumentarer og slikt hører til i faktasfæren. Paradise er allerede litt i grenseland, satt og så på 16 and pregnant med noen jenter og da merket man at de begynte å mene ting om det å være tenåringsmor, det er igjen i faktasfæren.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste så klart, dokumentarer og slikt hører til i faktasfæren. Paradise er allerede litt i grenseland, satt å så på 16 and pregnant med noen jenter og da merket man at de begynte å mene ting om det å være tenåringsmor, det er igjen i faktasfæren.

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror veldig mange menn er sammen med en jente for og få tilgang på noe som dem ellers hadde måtte gått flere måneder uten hvis dem var singel.

Anonymous poster hash: 19d51...341

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Det er veldig ukledelig å være misunnelig....mennene som velger de jentene du synes er kjedelige, er helt uenige med deg.

Anonymous poster hash: 38a3e...f8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea

Tenk forresten på alt det denne bokhyllen kan inneholde :opplyser:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...