TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2013 #21 Del Skrevet 5. november 2013 jeg undrer meg mer over hvorfor mennesker undrer seg så veldig over andres kjærlighetsliv og "hvorfor de er i forhold". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #22 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg henger med disse damene hver dag og har gjort det i flere år pga jobb/kurs så jo jeg føler jeg kjenner de. Men har ingenting til felles med de. Så ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på. Og flere menn jeg kjenner har sagt det samme, at de forstår ikke at disse damene har kjærester. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 At du henger med de på jobb/kurs betyr ikke at du kjenner de virkelige personene. Det er veldig mange som spiller en rolle på jobb fordi det blir forventet mens de er seg selv fullt ut hjemme. Så problemet er at du er singel og ikke får deg en type og at du er sjalu? hahahahaha.... Anonymous poster hash: 2fb75...f6e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 5. november 2013 #23 Del Skrevet 5. november 2013 Men mannfolka skal vel ikke bare ha sex med de heller? Forstår ikke at menn orker høre på uinteressant pjatt om de nye skoene som naboen har kjøpt seg og at det er tilbud på grytekluter.. sånne totalt meningsløse samtaler er det disse jentene jeg nevner har! Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Tja, hadde jeg sett på de damene jeg kjenner som snakker om slike ting så har jo disse vært i forhold i 40-70 år, så sånnsett er du jo inne på noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #24 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke. Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr. Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig. Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig? Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Kjemi, felles verdier, felles interesser - og kanskje er det sånn at disse mennene ikke deler din smak? Jeg hadde nok havnet i "kjedelig"kategorien din ganske radig tror jeg. Jeg bruker sparsomt med sminke, har helt "normale" klær - men er langt fra oppdatert på siste mote. Og vet du - jeg har aldri opplevd å få nei fra en mann, og har vært sammen med min nåværende i 12 år. Man kommer langt ved å være hyggelig, ha humor og være avslappet og trygg på seg selv. Hvis du tror at menn flest bryr seg fletta om hvorvidt du har den siste it-veska eller ikke, så er jeg redd du vil bli skuffet. Som kvinner flest vil de ha noen de kan føle seg vel sammen med - hva det måtte innebære for hver enkelt. Anonymous poster hash: c8d32...69f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #25 Del Skrevet 5. november 2013 Foretrekker helt klart de som ikke på død og liv skal blande seg inn i voksne samtaler. Ok, men da er du sikkert sånn selv, som syns det er givende å ha samtaler om den nye kolleksjonen til Lindex, eller cupcakes, eller hvilken neglelakk du skal kjøpe Hver sin smak! Som sagt er det flere menn jeg kjenner (som jobber med disse damene) som har sagt det samme som meg. Greeit nok at folk er forskjellig, og at det fins noen for alle, men jeg tenker at det må da være noe mer enn et pent utseende som gjør at menn blir forelsket i noen. Hvis ikke kan vi alle gå rundt som noen blow up dolls med munnen åpen. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 5. november 2013 #26 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Ok, men da er du sikkert sånn selv, som syns det er givende å ha samtaler om den nye kolleksjonen til Lindex, eller cupcakes, eller hvilken neglelakk du skal kjøpe Hver sin smak! Som sagt er det flere menn jeg kjenner (som jobber med disse damene) som har sagt det samme som meg. Greeit nok at folk er forskjellig, og at det fins noen for alle, men jeg tenker at det må da være noe mer enn et pent utseende som gjør at menn blir forelsket i noen. Hvis ikke kan vi alle gå rundt som noen blow up dolls med munnen åpen. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Nei da, men jeg foretrekker å ha de dypere samtalene med andre menn, andre velreflekterte menn, ikke med mer eller mindre hysteriske kvinner. Problemet ditt er åpenbart at du ikke kjenner din plass. Endret 5. november 2013 av Trapp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #27 Del Skrevet 5. november 2013 At du henger med de på jobb/kurs betyr ikke at du kjenner de virkelige personene. Det er veldig mange som spiller en rolle på jobb fordi det blir forventet mens de er seg selv fullt ut hjemme. Så problemet er at du er singel og ikke får deg en type og at du er sjalu? hahahahaha.... Anonymous poster hash: 2fb75...f6e Hvorfor blander du inn mitt privatliv i dette? Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på, vennen Kanskje DU er singel og sjalu? Greit nok, men hold det for deg selv! Jeg har vært på masse reiser og privatfester med disse folka og.. like givende som å se maling tørke. Noen folk har man kjemi med, og andre ikke. Men nå var jeg mest ute etter mannfolk sitt syn på saken så dere som skal være ondskapsfulle psykopater og slenge dritt kan la vær å svare Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. november 2013 #28 Del Skrevet 5. november 2013 Ok, men da er du sikkert sånn selv, som syns det er givende å ha samtaler om den nye kolleksjonen til Lindex, eller cupcakes, eller hvilken neglelakk du skal kjøpe Hver sin smak! Som sagt er det flere menn jeg kjenner (som jobber med disse damene) som har sagt det samme som meg. Greeit nok at folk er forskjellig, og at det fins noen for alle, men jeg tenker at det må da være noe mer enn et pent utseende som gjør at menn blir forelsket i noen. Hvis ikke kan vi alle gå rundt som noen blow up dolls med munnen åpen. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Nå synes jeg ikke du er konsistent. Du starter med spørsmålet om hvorfor menn velger de kjedelige jentene og lar de morsomme jentene være single og nå er pluttselig historien at Trapp er spesiell og de fleste menn ønsker morsomme jenter med meninger om politikk og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #29 Del Skrevet 5. november 2013 Nei da, men jeg foretrekker å ha de dypere samtalene med andre menn, andre velreflekterte menn, ikke med mer eller mindre hysteriske kvinner. Problemet ditt er åpenbart at du ikke kjenner din plass. Ok, så du har ikke behov for å snakke med en kjæreste? Hva skal dere gjøre da? Forstår ikke at det er givende å ha slike overfladiske samtaler.. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 5. november 2013 #30 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) De er ukompliserte? Endret 5. november 2013 av Houdini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 5. november 2013 #31 Del Skrevet 5. november 2013 Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Menn er ingen homogen gruppe. Like lite som at du er en kjedelig usminket jente som bare snakker om ting. Om nummer 1 er materialistisk så har hun kanskje funnet seg en kar som er slik selv eller som liker at jenta er det? Og nummer 2 er kanskje sammen med en som har andre verdier og er opptatt av andre ting enn utseendet og spenning i hverdagen? Er ikke det bra da? Tenk så kjedelig om alle var like. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #32 Del Skrevet 5. november 2013 Tror du heller skal se på deg selv og se hvordan du selv er, endrer du deg så kanskje du og får deg kjæreste... Anonymous poster hash: 5ec87...ffc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #33 Del Skrevet 5. november 2013 Hvorfor blander du inn mitt privatliv i dette? Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på, vennen Kanskje DU er singel og sjalu? Greit nok, men hold det for deg selv! Jeg har vært på masse reiser og privatfester med disse folka og.. like givende som å se maling tørke. Noen folk har man kjemi med, og andre ikke. Men nå var jeg mest ute etter mannfolk sitt syn på saken så dere som skal være ondskapsfulle psykopater og slenge dritt kan la vær å svare Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Jeg tror jammen jeg traff spikeren rett i kisten! Anonymous poster hash: 2fb75...f6e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #34 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg har lurt på det samme, og har vel konkludert med at gutten er like kjedelig som jenta selv. Ergo, de passer sammen. Anonymous poster hash: 46840...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #35 Del Skrevet 5. november 2013 Ok, så du har ikke behov for å snakke med en kjæreste? Hva skal dere gjøre da? Forstår ikke at det er givende å ha slike overfladiske samtaler.. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Det er bare tull, ikke hør på en bitter trist mann. De fleste menn nyter selskapet til kvinner. Vi er omsorgsfulle, bryr oss og kan ha personlige samtaler uten at det er "homsete". Menn elsker det. Innerst inne er alle mennesker like og alle vil ha en venn som bryr seg om dem og forstår dem. Og ikke bare snakker om politikk og været. Anonymous poster hash: 3ab68...099 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #36 Del Skrevet 5. november 2013 Nå synes jeg ikke du er konsistent. Du starter med spørsmålet om hvorfor menn velger de kjedelige jentene og lar de morsomme jentene være single og nå er pluttselig historien at Trapp er spesiell og de fleste menn ønsker morsomme jenter med meninger om politikk og slikt. Politikk? Har ikke nevnt et ord om det. Syns mine spørsmål var veldig konkrete. Lurte bare på fra en manns ståsted, hvorfor han velger en kjedelig jente, som ikke har noe interessant å snakke om. Uansett om det er motorsykler, kaniner eller klimaproblemene i verden. For mine kamerater sier at de ikke takler jenter som skal snakke om sminke, matoppskrifter etc. Derfor lurer jeg på attraksjonen til slike kjedelige, tomme jenter. Ja, jeg syns man er tom når man ikke har andre interesser enn klær, sminke og andre materialistiske ting. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #37 Del Skrevet 5. november 2013 Tror du heller skal se på deg selv og se hvordan du selv er, endrer du deg så kanskje du og får deg kjæreste... Anonymous poster hash: 5ec87...ffc Nå er det ikke meg vi snakker om her vennen Du kan jo registrere deg på sukker og se om du får napp! Lykke til Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #38 Del Skrevet 5. november 2013 Finnes kjedelige gutter, vet du. Anonymous poster hash: 5b919...b86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. november 2013 #39 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg har lurt på det samme, og har vel konkludert med at gutten er like kjedelig som jenta selv. Ergo, de passer sammen. Anonymous poster hash: 46840...a1e Nei, det er erkjennelsen av at de kjedelige jentene i hvert fall kjenner sine begrensninger i stedet for å snakke om alt mulig de egentlig ikke har peilng på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. november 2013 #40 Del Skrevet 5. november 2013 Politikk? Har ikke nevnt et ord om det. Syns mine spørsmål var veldig konkrete. Lurte bare på fra en manns ståsted, hvorfor han velger en kjedelig jente, som ikke har noe interessant å snakke om. Uansett om det er motorsykler, kaniner eller klimaproblemene i verden. For mine kamerater sier at de ikke takler jenter som skal snakke om sminke, matoppskrifter etc. Derfor lurer jeg på attraksjonen til slike kjedelige, tomme jenter. Ja, jeg syns man er tom når man ikke har andre interesser enn klær, sminke og andre materialistiske ting. Anonymous poster hash: 16fb7...2d0 Da er det vel tydelig at de ikke forteller deg sannheten for de velger andre jenter enn de de sier de liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå