Gå til innhold

Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Trodde menn likte selvstendige jenter med stil og egne interesser jeg.

Anonymous poster hash: 16fb7...2d0
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er vel ville i sengen da :)

Anonymous poster hash: 5ec87...ffc

Men mannfolka skal vel ikke bare ha sex med de heller? Forstår ikke at menn orker høre på uinteressant pjatt om de nye skoene som naboen har kjøpt seg og at det er tilbud på grytekluter.. sånne totalt meningsløse samtaler er det disse jentene jeg nevner har!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fordi folk ikke er som deg, er de ikke nødvendigvis kjedelige. Forøvrig kjenner jeg mange jenter som bruker lite sminke, uten at de er kjedelige av den grunn...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ser på meg som en utrolig kjedelig person, det de ikke veit er at jeg egentlig er svært spennende når du først blir kjent med meg og kommer under fasaden ;)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter ikke å undres over at jenter som har en personlighet like spennende som en bokhylle fra ikea får seg kjæreste. Kan dere gutter svare? For jeg forstår ikke.

Eksempel 1) Pen jente, ja, men har 0 humor og prater bare om TING. Materialistisk så det holder. Fatter ikke at noen menn orker å høre på sånn pisspreik. Og nå skal hun gifte seg.. Stakkars fyr.

Eksempel 2) Traust og kjedelig jente. Lite sminke, kjedelige klær, er 2-barnsmor og er ufattelig kjedelig.

Jeg vet om så mange jenter som er sånn, likevel får deg seg kjærester! Mens alle de fantastiske single jentene jeg kjenner sliter med å møte noen. Er hemmeligheten å oppføre seg så kjedelig som mulig, å kle seg så kjedelig som mulig?

Du har jammen plenty med fordommer!

Anonymous poster hash: 2fb75...f6e

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk skal slutte å henge seg opp i andres privatliv. Heldigvis finnes det noen som passer med de aller fleste, og de som er heldige å treffe en person de passer sammen med, de får seg kjæreste. Resten av dere må lete bedre.

Anonymous poster hash: 072fb...3de
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er så forbaskede mange menn der ute som slår seg til

ro med det første og beste de greier å kapre.

Anonymous poster hash: af05a...91f
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forøvrig også at du ikke egentlig kjenner noen av disse eksemplene og du har vel bare gjort deg opp en mening ved å skumme på overflaten. Slike mennesker som deg gjør meg matt!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hvert innser man at kvinner uansett ikke er selvstendige og har ikke egen stil eller egne interesser, og at de som fremstår som om de har egen stil og egne interesser egentlig bare har kopiert alt sammen fra en bror, en far eller en x-kjæreste. Da lærer man seg også å sette pris på kvinner som ikke prøver for hardt å være menn (les: selvstendige og originale), men som i stedet bare er komfortable med å være sine kjedelige, kvinnelige selv.

Endret av Trapp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bare fordi at jeg bruker NULL sminke, og går i godbukse og hettegenser/hettejakke så og si hver dag, så betyr det at jeg er kjedelig?

Kan jo umulig være såå kjedlig med tanke på at kjæresten har holdt ut med meg sånn ca hver eneste dag i over 2 år:)

Anonymous poster hash: cea32...e26
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forøvrig også at du ikke egentlig kjenner noen av disse eksemplene og du har vel bare gjort deg opp en mening ved å skumme på overflaten. Slike mennesker som deg gjør meg matt!

Jeg henger med disse damene hver dag og har gjort det i flere år pga jobb/kurs så jo jeg føler jeg kjenner de. Men har ingenting til felles med de. Så ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på.

Og flere menn jeg kjenner har sagt det samme, at de forstår ikke at disse damene har kjærester.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Etter hvert innser man at kvinner uansett ikke er selvstendige og har ikke egen stil eller egne interesser, og at de som fremstår som om de har egen stil og egne interesser egentlig bare har kopiert alt sammen fra en bror, en far eller en x-kjæreste. Da lærer man seg også å sette pris på kvinner som ikke prøver for hardt å være menn (les: selvstendige og originale), men som i stedet bare er komfortable med sine kjedelige, kvinnelige selv.

I tillegg kan det bli passe slitsomt med jenter som prøver å være morsomme hele tiden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg kan det bli passe slitsomt med jenter som prøver å være morsomme hele tiden.

Off, det er det verste som finnes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare fordi at jeg bruker NULL sminke, og går i godbukse og hettegenser/hettejakke så og si hver dag, så betyr det at jeg er kjedelig?

Kan jo umulig være såå kjedlig med tanke på at kjæresten har holdt ut med meg sånn ca hver eneste dag i over 2 år:)

Anonymous poster hash: cea32...e26

Det med sminke var bare et eksempel, da. Hun har bare en kjedelig stil og snakker om kjedelige ting.. 0 humor. Begrenset hvor spennende det er å snakke om gardiner og bakeoppskrifter.

Trodde menn likte damer som kunne prate om forskjellige ting? Må jo være like kjedelig for de å høre om skoene til naboen som det er for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen plenty med fordommer!

DU har fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde menn likte damer som kunne prate om forskjellige ting?

Foretrekker helt klart de som ikke på død og liv skal blande seg inn i voksne samtaler, og som ikke absolutt må inneha en mening om ting som politikk og eksistensielle spørsmål.

Endret av Trapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...