Gå til innhold

Når eksen og venninnen din finner hverandre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg likte minst med situasjonen du er kommet opp i, er at venninnen din ikke har fortalt deg om det. Noe som tyder på at hun ikke synes ting føles helt greit hun heller... Vitner enten om at hun vet at du ikke vil like det og sliter med å prate med deg om det, eller at dere rett og slett ikke er så gode venninner som du tror. :vetikke:

Når det er snakk om så mange år, synes jeg at det bør være greit. Hva hvis de to er perfekte for hverandre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det passivt aggressivt å si til noen som har skuffet deg at du er skuffet?

Anonymous poster hash: 620db...619

Jepp, enten så får man folk til å angre seg på at de køddet med en, eller man gir totalt fanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enten så får man folk til å angre seg på at de køddet med en, eller man gir totalt fanden.

Deg om det :)

Anonymous poster hash: 620db...619

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du tenker. Jeg er selv i samme situasjon. Min venninne gjennom mange år var først utro med min mann. Når vi gikk frahverandre, så fant de sammen igjen. Dette var vel ca 3 år eter vi ble skilt. I grunnen spiller det ingen rolle hvor lang eller kort tid det var etter bruddet.

Vi ble skilt omtrent på samme tid, og holdt mye sammen. Vi har delt absolutt alt. Jeg har delt mitt i en vanskelig tid under skillsmissen. (utroskapen haddde ikke komt for dagen ) Hun støttet meg hele veien.

Dette er en venninne helt fra tenåringstiden. Så finner de tilbake til hverandre, nå har de flyttet sammen.

Min meninger, at slik gjør du ikke. Samtidig tenker jeg at kjærligheten er det ingen som kan stoppe. Jeg kan mene hva jeg vil, men følelsene kan man ikke styre

Verste er at jeg føler meg forrådt. Så jeg gjorde kort prosess. Kuttet kontakten med de begge.

Ingen av de tok opp dette med meg. De kunne i alle fall fortalt det. Nei da,min kjære nabo kom med den nyheten.

Anonymous poster hash: 152d4...9fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de tok opp dette med meg. De kunne i alle fall fortalt det. Nei da,min kjære nabo kom med den nyheten.

Vel, du kan være glad for at naboen slarvet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Skjønner hva du tenker. Jeg er selv i samme situasjon. Min venninne gjennom mange år var først utro med min mann. Når vi gikk frahverandre, så fant de sammen igjen. Dette var vel ca 3 år eter vi ble skilt. I grunnen spiller det ingen rolle hvor lang eller kort tid det var etter bruddet.

Vi ble skilt omtrent på samme tid, og holdt mye sammen. Vi har delt absolutt alt. Jeg har delt mitt i en vanskelig tid under skillsmissen. (utroskapen haddde ikke komt for dagen ) Hun støttet meg hele veien.

Dette er en venninne helt fra tenåringstiden. Så finner de tilbake til hverandre, nå har de flyttet sammen.

Min meninger, at slik gjør du ikke. Samtidig tenker jeg at kjærligheten er det ingen som kan stoppe. Jeg kan mene hva jeg vil, men følelsene kan man ikke styre

Verste er at jeg føler meg forrådt. Så jeg gjorde kort prosess. Kuttet kontakten med de begge.

Du synes ikke det er en viss forskjell på en venninne som er utro med mannen din, og en venninne som blir sammen med ekskjæresten din flere år etter at dere gjorde det slutt?

Å være utro med venninnens partner (eller å være utro i det hele tatt!) er jo noe man ikke gjør. Men det kan ikke sammenlignes med TS sin situasjon.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...