Gå til innhold

Utseende på Penis.

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her: Jeg har en penis der bare litt av hode synes når jeg har bennar`n og det er veldig smertefullt å prøve å dra ned forhuden.

Jeg kan fint dra ned forhuden uten problemer når jeg ikke har bennar`n.

Ide om å fjerne forhuden?

Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Som kvinne hadde jeg nok ikke brydd meg så mye om penishodet ikke syntes, men hvis det er smertefullt og vanskelig for deg å ha sex/dra ned forhuden bør du diskutere dette med en lege :) apropos spørsmålet ditt: jeg er sammen med en mann som er omskåret av slike medisinske årsaker, og han har seriøst en veldig estetisk fin penis... som også fungerer veldig bra i senga. En ulempe ved omskjæring kan være at en blir mindre følsom, men han sier selv at han er glad han gjorde det inngrepet.

Anonymous poster hash: 711c5...f29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som kvinne hadde jeg nok ikke brydd meg så mye om penishodet ikke syntes, men hvis det er smertefullt og vanskelig for deg å ha sex/dra ned forhuden bør du diskutere dette med en lege :) apropos spørsmålet ditt: jeg er sammen med en mann som er omskåret av slike medisinske årsaker, og han har seriøst en veldig estetisk fin penis... som også fungerer veldig bra i senga. En ulempe ved omskjæring kan være at en blir mindre følsom, men han sier selv at han er glad han gjorde det inngrepet.

Anonymous poster hash: 711c5...f29

Det er ikke snakk om å omskjære, bare snitte opp litt, vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...