Gå til innhold

Utseende på Penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er penis en penis når størrelsen er den samme? ( om dere skjønner)

At penishodet synes er det ett + eller fordel?

Tenker dere jenter noe over om penishodet syns eller ikke?



Anonymous poster hash: a6d84...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker at penis hodet synes, liker også at det er større enn selve skaftet. Men er ikke akkurat noe jeg leter etter eller bort. Er vel et like stort pluss som at han har fine hender, eller er kjæresten min :)



Anonymous poster hash: 9ede6...a48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en penis der penishodet ikke synes.. eller så er det noe jeg misforstår her.. Kan noen linke til et bilde?



Anonymous poster hash: 4641b...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye over det, men tror de jeg har hatt sex med, har hatt et større penishode enn selve penis. Litt som en sopp egentlig



Anonymous poster hash: becff...944
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at penis hodet synes, liker også at det er større enn selve skaftet. Men er ikke akkurat noe jeg leter etter eller bort. Er vel et like stort pluss som at han har fine hender, eller er kjæresten min :)

Anonymous poster hash: 9ede6...a48

Hammerhead. Nammenam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Jeg har en penis der bare litt av hode synes når jeg har bennar`n og det er veldig smertefullt å prøve å dra ned forhuden.

Jeg kan fint dra ned forhuden uten problemer når jeg ikke har bennar`n.

Ide om å fjerne forhuden?



Anonymous poster hash: a6d84...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett en penis der penishodet ikke synes.. eller så er det noe jeg misforstår her.. Kan noen linke til et bilde?

Anonymous poster hash: 4641b...ad6

Jeg kan ta bildet av min og poste ut her???

Hehe. Neida.

Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Jeg har en penis der bare litt av hode synes når jeg har bennar`n og det er veldig smertefullt å prøve å dra ned forhuden.Jeg kan fint dra ned forhuden uten problemer når jeg ikke har bennar`n. Ide om å fjerne forhuden? Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Men da er vel sex smertefullt for deg? Kanskje du burde ta kontakt med en lege for evt operasjon ja.

Anonymous poster hash: 66404...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

TS her: Jeg har en penis der bare litt av hode synes når jeg har bennar`n og det er veldig smertefullt å prøve å dra ned forhuden.

Jeg kan fint dra ned forhuden uten problemer når jeg ikke har bennar`n.

Ide om å fjerne forhuden?

Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Det er bare et lite inngrep som skal til, et lite snitt, for å gjøre forhuden romsligere. Snakk med fastlegen din og få henvisning til sykehus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vel sex smertefullt for deg? Kanskje du burde ta kontakt med en lege for evt operasjon ja.

Anonymous poster hash: 66404...0c9

hhmmmmm.

Jeg har ikke hatt ordentlig sex enda så dette er litt vanskelig, runking er null problem.

Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Jeg har en penis der bare litt av hode synes når jeg har bennar`n og det er veldig smertefullt å prøve å dra ned forhuden.Jeg kan fint dra ned forhuden uten problemer når jeg ikke har bennar`n. Ide om å fjerne forhuden? Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Smør med en hydrokortisonsalve og dra ned og tøy forhuden mens du smører. Gjørmdette to ganger om dagen i 14 dager. Da skulle det hjelpe. Du har nok litt trang forhud. Men ofte hjelper altså steroidekremer, sånn at du slipper operasjon. Mn skal kunne dra ned forhuden også når den er stiv.

Anonymous poster hash: 9ddd8...f73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke smør penis med kortison uten å snakke med en lege i hvert fall. Dette kan i verste fall sette ned følsomheten, og på penis er det litt kritisk. Det vanlige er å gjøre et lite snitt i forhuden, man behøver ikke å fjerne hele. Stikk til legen du.



Anonymous poster hash: 332c5...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var noe nytt. Trodde alle menn hadde penishode?

Men jeg skjønner det, når dere snakker om størrelsen på hodet da. Men ALLE har vel hode uansett. Eller tar jeg helt feil nå?

Anonymous poster hash: 37bd8...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe nytt. Trodde alle menn hadde penishode?

Men jeg skjønner det, når dere snakker om størrelsen på hodet da. Men ALLE har vel hode uansett. Eller tar jeg helt feil nå?

Anonymous poster hash: 37bd8...419

Alle har det, men mange har forhud som dekker den.

Anonymous poster hash: 2f07e...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste penisene er de som ser ut som en liten reke. De har gjerne veldig mye forhud som henger og slenger langt utenfor penishodet.



Anonymous poster hash: 50ebd...2ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smør med en hydrokortisonsalve og dra ned og tøy forhuden mens du smører. Gjørmdette to ganger om dagen i 14 dager. Da skulle det hjelpe. Du har nok litt trang forhud. Men ofte hjelper altså steroidekremer, sånn at du slipper operasjon. Mn skal kunne dra ned forhuden også når den er stiv.

Anonymous poster hash: 9ddd8...f73

Bra svar, dette er å få på apoteket uten resept? (TS)

Anonymous poster hash: a6d84...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjon må være aller siste utvei, liker ikke dette.



Anonymous poster hash: a6d84...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke penispumpe? har dere noe tro på om det skulle funke?



Anonymous poster hash: a6d84...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fimose kalles det der. Kjapp tur til urolog, snipp snapp, og you're good to go.



Anonymous poster hash: ab81c...a66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...