Gå til innhold

Verste fysiske smerten du har opplevd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når egglederen sprakk som følge av svangerskap utenfor livmoren. Hadde noen tilbydd et nakkeskudd da, hadde jeg takket ja tror jeg :ler:

Anonymous poster hash: 9a265...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første avføring etter hemorride operasjon. Hører også med at jeg ikke tålte medisinen som skulle gjøre ting mykere.. Heller vaginal fødsel og 8 kg baby enn å gjenta det der.

Anonymous poster hash: b2a70...f9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Den aller verste er migrenen, når det ikke er behagelig og verken sitte eller ligge, å det gjør så vondt at man ikke er tilstede overhodet. En gang gikk jeg frem og tilbake i stua og bare hylte.. Det var ikke heller behagelig men jeg ble så desperat. Oppkast og alt som følger med migrenen..Au!

Head and shoulders rett i øyet, sånn typ skulle se opp for og se om flaska var helg helt tom- det var den altså ikke. Fyfan så jævli.

Hemoroider, konstant syk smerte når jeg hadde det..ante ikke at det der kunne være så sinnsykt vondt.

Vondeste til nå. Håper jeg slipper og oppleve mye av det dere har nevnt her.. Utenom fødsel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindtarmen sprakk, plutselig bare falt jeg om og klarte ikke å puste. Besvimte heldigvis så det neste jeg husker er at jeg ligger på sykehuset klar for å bli operert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet etter en STOR operasjon i magen og trodde jeg skulle dø av smerte, nålen i ryggen til morfinpumpen hadde blitt satt inn feil og virket ikke, med en gang de fikk rettet på det så kjente jeg ikke smerten lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migreneanfallet oktober 2013. Helvete, jeg får spader bare av å tenke på det!

Anonymous poster hash: 9c027...a36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kneskål ut av ledd

Visdomstann som satt hardt i

Da jeg fikk en meter lang(føles som)sprøyte inn i ryggmargen for å ta ryggmargsprøve

Da jeg tryna på sykkel og skrubba opp begge knær,albuer,kinnet og fikk forstuet håndleddet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym.

Den første voldtekten da jeg var 5,5år. Besvimte heldigvis ganske kjapt og lærte også å koble ut når overgrepene fortsatte de påfølgende årene.

Etter det kommer da jeg brakk 2 ribbein som følge av at jeg hadde hostet i 2,5 uke ( jeg fikk påvist bronkitt dagen etter de brakk). Hostet så i 3 uker med intense smerter.

Anonymous poster hash: ab5b6...021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyrestein

Fødsel på rundt 30 timer

Avføring en uke etter fødsel med forstoppelse og hemorider på str med en drueklase der bak

Gynokologisk undersøkelse 1 1/2 døgn etter vaginal fødsel på leting etter rester av morkake

Smerter ved fremprovosering av blødning i en betent kjeve etter fjerning av visdomstann. De 14 dagene unner jeg ingen - grøss.

Anonymous poster hash: f7df1...395
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min desidert verste fysiske smerte var da jeg var 3år gammel.

Jeg spurte mamma om jeg kunne spise mat ute på terrassen, noe som hun sa nei til. (Ettersom jeg og tanten min, som er like gammel som meg, hadde kastet mat og brød til hunden til mormor). Likevel hørte jeg ikke på mamma, som mange unge jenter og gutter gjør i den alderen, og valte å gå ut for å sette meg ute. Da satte jeg meg noen få meter unna hunden for å spise maten min, uvitende om at båndet rakk hunden å komme frem til meg. Den rappet så IKKE fra meg maten som jeg holdt i hånden min, men derimot kinnet mitt og rev det ut mens han hoppet tilbake igjen.

Jeg fikk panikk og gikk fort igjennom stuen og inn til kjøkkenet mens kinnet hang halvveis ned (utenfor altså) halsen min i en sene.

Det første mamma gjorde var å ta tak i en kjøkkenklut, for også løfte kinnet mitt opp og inntil slik at jeg ikke skulle blø like mye som jeg gjorde fra starten av.

Det som var mest skremmende var at man kunne se inn til tennene og tungen min... Uff!

Mamma har fremdeles mareritt om denne dagen, den dag i dag! Og jeg synes virkelig synd på henne - jeg husker så godt, til tross for at jeg var så ung, at JEG gikk ut uten hennes tillatelse. Likevel sier hun til meg den dag i dag, når vi snakker om dette, at hun sa jeg fikk lov... Det gjør meg vondt at hun er overbevist at arret på kinnet mitt som, er større enn en bunn av en ølflaske, er hennes feil, da jeg til og med husker at det var min...

Endret av Camilla^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste tømmingene før koloskopi. Jeg skrek mens jeg satt på do. I helvete. At det kan være så vondt å "drite" (vann).

Anonymous poster hash: 426d4...880
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. Når jeg fikk stukket tykke rør opp livmorhalsen og de måtte dytte ordentlig for å føre det inn i en og en eggstokk. Skulle sjekke en betennelse.

2. Når livmora mi prøvde å støte ut spiralen, pågikk flere dager i strekk.

3. Da jeg fikk krampe i brystmuskelen, trodde jeg fikk hjerteinfarkt. Fikk ikke puste.

4. Når jeg danset ballett og ble fysisk presset alle mulige veier for å bli mer tøyelig. Kastet opp såå mange ganger av tøyingen. Tåspiss gjør også drittvondt, du snurrer rundt på gnagsårene dine.

Anonymous poster hash: f58e3...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg med et uhell stakk en høygaffel gjennom foten. Uff, mye fælt her, får vondt av å lese en del ting!

Anonymous poster hash: cfafe...5b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd i halebeinet, og spasmer i nyopererte bein som kom når morfinpumpa ikke virket.

Anonymous poster hash: fe7e9...966
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...