Gå til innhold

Verste fysiske smerten du har opplevd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Medisinsk abort, åtte timers helvete med smerter og oppkast. Jeg kunne ikke stå oppreist og måtte sitte i dusjen med varmtvannet på. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: 95f42...df7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrestein er verre en å føde og født har jeg gjordt syv ganger.

Anonymous poster hash: cf0eb...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekt halebein, klarte ikke sitte på laaang tid. Når det begynte å bli bedre måtte jeg ha med en "badering" rundt omkring hvis jeg ville sitte ordentlig. Har fortsatt store plager med det den dag i dag, 6år etter.

Det gjorde jeg også i mine yngre dager, enda plaget over 10 år etter!

Skaden der sitter godt ..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legene stakk noe greier inn i blodårene mine.

Lå på benken og skrek i timesvis.

Jeg har født forresten..

Anonymous poster hash: 0e857...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødslene var ille, men det kom jo noe godt ut av de.

Menstruasjonsmerter er det verste utom fødslene tror jeg. Men smerte....det er jo så vanskelig å sammenlikne..

Anonymous poster hash: 80644...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødsel er jo så klart høyt oppe på lista.. Men der står den sammen med:

- Betennelse i magesekken. Noe av det jævligste jeg har vært borti. Ble komplett utmattet av det. Smertene ble bare verre og verre. Legevakt, fikk medisin. Det var som en drøm! Hadde enda smerter, men toppen ble tatt bort liksom. Fikk likevel knapt med søvn de beste nettene..

- Ekstrem tannpine over tid og påfølgende rotfylling. Omg. Vil ikke skrive om det en gang.

- Likevel.. den verste av all smerte er migreneanfall. Når huet ikke fungere og man har så vondt at man kaster opp pga smerten , ikke klarer drikke/spise/snakke, er komplett utmattet men får ikke sove, og føler at hele greia kommer til å eksplodere.. Det er så jævlig. Ubeskrivelig. Verste jeg opplever!!

Anonymous poster hash: 30ac5...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være neglerot-betennelsen jeg hadde i tommelen.. Var helt SINNSYKT smertefullt! :S

Var også meget ondt når en vanncyste jeg hadde i underlivet sprakk,men måler seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Regnbuehinnebetennelse. Har født et barn også, men det var ikke like vondt.

Anonymous poster hash: 8164d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste som jeg kommer på akkurat nå, er når jeg hadde fått kuttet av akillessenene og begynte å gå når jeg fortsatt hadde gipset beina. Det var steike vondt det. Ikke fikk jeg lov til å la vær heller.

En sterk nummer to var menstruasjonssmerter før jeg ble satt på p-piller. Jeg var ikke veldig produktiv kan en si når jeg kastet opp av smerte så å si hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Da jeg brant mine nakne rumpeballer og måtte ligge på mage i flere dager. Det verste var da mamma skulle ta av bandasjen som lå fast i brannsårene. Auch.

En god andreplass er nok senestrekk i leggen. Det ga seg ikke før min mor tok tak i leggen og drog den ut, hehe. Helt forferdelig smerte, men varte heldigvis ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg brant mine nakne rumpeballer og måtte ligge på mage i flere dager. Det verste var da mamma skulle ta av bandasjen som lå fast i brannsårene. Auch.

En god andreplass er nok senestrekk i leggen. Det ga seg ikke før min mor tok tak i leggen og drog den ut, hehe. Helt forferdelig smerte, men varte heldigvis ikke lenge.

Hvordan klarte du å brenne deg på rumpa? xD

Anonymous poster hash: d81c6...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny operert livmor og menstruasjonskramper topper lista mi. Lå å kastet opp av smerte, helt jævlig

Endret av Suss81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Hvordan klarte du å brenne deg på rumpa? xD

Anonymous poster hash: d81c6...912

Haha, jeg skulle varme meg foran en (glovarm) varmovn og vips, før jeg visste ordet av det så satt jeg på den... Det var vondt, såklart. Og som mange barn, forsto jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre, så jeg satt der en stund før jeg innså at jeg måtte opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få det tannhjulet på sykkelen rullet inn i akillishælen min.. Satt bakpå sykkelen da jeg var liten, husker ikke helt hvordan det skjedde, men foten min kom borti tannhjulet og så rullet taggene på tannhjulet seg inn gjennom skoen og inn i akillisen min. Jeg husker ikke særlig mye fra det, men jeg blødde noe sykt ihvertfall og kunne ikke gå på en god stund. Like greit at jeg husker noe tror jeg, det må jo ha vært helt forferdelig vondt

Det der gjorde jeg også da jeg var 3,5-4 år. Kunne ikke gå på en god stund jeg heller. Har fortsatt et rimelig stort arr og jeg kan jo bare tenke meg til hvor stort det måtte virke på en liten fot. Har minner om at jeg satt vogna og kjedet meg. Husker den gledesstrålende dagen jeg oppdaget at jeg kunne gå igjen: min lure mor sendte meg inn for å hente noe, mens vi satt ute på et pledd og så fant jeg ut at det tok sånn tid å krabbe ned trappa fra 2 etasje, med en eller annen dings at jeg bestemte meg for å prøve foten. Husker at jeg ropte " Mamma jeg kan gå!! "

Ellers er det verste jeg har opplevd, bortsett fra fødslene som det jo tross alt kom gledelige resultat av, en vond tannpine jeg fikk i en tann som jeg hadde mistet et stort stykke av og som var halvferdig behandlet. Måtte vente ganske lenge for å komme til behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig hard fyllesyke, der jeg spyr 10 ganger i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 3a91d...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ibs`en min stod på som verst. var sengeliggende med hvert smerteanfall i 2-4 timer hver dag i 3 mnd. trodde jeg skulle dø flere ganger og holdt på å ringe ambulansen hver gang jeg fikk anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...