missdior Skrevet 3. november 2013 #21 Del Skrevet 3. november 2013 Knust kneskål og brukket ankel troner på toppen for min del. Samme med borring i ei tann som ikke ville bedøves, og tannlegen borra rett i nerven. OMFG 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #22 Del Skrevet 3. november 2013 Rier/fødsel. Med forstuet ankel på andreplass. Anonymous poster hash: 8d5a0...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #23 Del Skrevet 3. november 2013 Noe ganske komplisert som blir omtrent som tarmslyng. Kjerringknute på mage-tarm-systemet. Fy f***. Anonymous poster hash: e361e...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. november 2013 #24 Del Skrevet 3. november 2013 Knust kneskål og brukket ankel troner på toppen for min del. Samme med borring i ei tann som ikke ville bedøves, og tannlegen borra rett i nerven. OMFG Åh, det har jeg og opplevd! Det med borringa i tanna. Jeg fikk litt bedøvelse da, men jeg kjente det godt da han traff nerven i tanna. Fy faen så vondt! Grusomt! Jeg tror faktisk jeg gråt. Og tanna mi var skikkelig sensitiv lenge etterpå, de første ukene kunne jeg ikke tygge på den siden jeg boret på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #25 Del Skrevet 3. november 2013 Nyrebekkenbetennelse, og kom meg ikke til lege før 3-4 dager pga var ute å reiste. Eller smerten timene etter øye-laseroperasjon. Anonymous poster hash: bcc4e...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #26 Del Skrevet 3. november 2013 Fikk sykkelbremsen gjennom leggen når jeg falt på sykkel. Anonymous poster hash: b1012...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 3. november 2013 #27 Del Skrevet 3. november 2013 gallesteinsanfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #28 Del Skrevet 3. november 2013 Fødsel Anonymous poster hash: 07c7e...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wolfpotion Skrevet 3. november 2013 #29 Del Skrevet 3. november 2013 Knekt halebein, klarte ikke sitte på laaang tid. Når det begynte å bli bedre måtte jeg ha med en "badering" rundt omkring hvis jeg ville sitte ordentlig. Har fortsatt store plager med det den dag i dag, 6år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 3. november 2013 #30 Del Skrevet 3. november 2013 Verste smerten er den smerten jeg har daglig pga fibromyalgi. Har knekt både det ene og det andre, blitt skadet på de utroligste måter, men ingenting av det kan måle seg med smerter i hele kroppen, hver dag, hele døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #31 Del Skrevet 3. november 2013 Nyrestein. To stk lå oppå meg for å holde meg i ro mens den tredje jobbet med å sette inn veneflon ( heter det det?). Herregud... Ja til dop! Anonymous poster hash: 6ce60...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #32 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg burde vel si fødsel, for smerten i seg selv var vel verre enn noe annet. Men allikevel så var det på langt nær like ille som når jeg måtte rotfylle den ene jekselen min: Først en tannverk ut av en annen verden, så bedøvelse som ikke funket skikkelig under borring og fylling (satte maaange sprøyter). Når jeg trodde det var over etter et par dager, så kom tannverken igjen siden det ikke var skikkelig gjort, og jeg måtte inn og fikse mer - fortsatt halvveis uten bedøvelse. Nå er heldigvis tanna steindau.. Anonymous poster hash: 62334...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 3. november 2013 #33 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Migrenen jeg hadde fra jeg var 3-18 års alderen er der oppe blant: Flere hjernerystelser, betenelse i visdomstenner, 4 ribbeinsbrudd og knust milt var vondt.. Klarer ikke helt sette ord på hva som var verst. Endret 3. november 2013 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Planken Skrevet 3. november 2013 #34 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg har en betennelse i en skulder som kan plage meg noe voldsomt til tider. Dette i seg selv er vondt som faen, men ikke det verste; det var en av behandlingene. Terapauten stakk en nål rett inn i muskelen oppå skulderen, og beveget den kjempefort opp og ned mange ganger. Denne muskelen går opp mot hodet, og den strammet seg i takt med nålen. Jeg lå på mage med hodet nedi hullet på benken, og gråt, hylte og har helt svett når jeg var ferdig. Ikke hjalp det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #35 Del Skrevet 3. november 2013 Har født tre barn, og det var vondt. Ellers er det nok da blindtarmen sprakk og da jeg brakk håndleddet. Anonymous poster hash: 70a3e...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 3. november 2013 #36 Del Skrevet 3. november 2013 Gallesteinsanfall! Fyttisvarte så vondt. Og på andreplass; Brist i halebeinet etter tryn i en trapp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #37 Del Skrevet 4. november 2013 Knekt halebein, betennelse i visdomstann, sprøyte i ankelen, spasmer etter operasjon fra hofta og ned i begge beina. Anonymous poster hash: fe7e9...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #38 Del Skrevet 4. november 2013 Ut av alt jeg har gjort... fjernet alle visdomstennene samtidig, fjernet mandler,slimposebetennelse i skuldra og stjernekikkerfødsel uten smertestillende og migrene, synes jeg faktisk migrene er det aller vondeste! Men det teller kanskje ikke, fysisk smerte? Da må jeg si slimposebetennelse! Anonymous poster hash: 2fb99...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 4. november 2013 #39 Del Skrevet 4. november 2013 Betennelse i brystveggen (musklene mellom ribbeina). Smerten strålte ut mot ene skuldra mi, ikke engang morfin hjalp. Det var et smertehelvete uten like. Jeg satt mitt i senga, kunne ikke støtte meg mot noe pga betennelsen, hvert åndedrag var et mareritt. Eneste søvnen jeg fikk de 1-2 ukene dette foregikk var da jeg besvimte av smerte og utmattelse.. Håper aldri jeg får dette igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #40 Del Skrevet 4. november 2013 Gallesteinsanfall, helt klart på første plass. Deretter betennelse i en tannrot. Og på tredje plass de to fødslene mine. Fødselssmerte er en helt annen type smerte enn skade/sykdoms-smerte, og derfor (for meg ialle fall) enklere å komme gjennom. Anonymous poster hash: 426b7...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå