AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Del Skrevet 3. november 2013 Hva er den desidert verste fysiske smerten/ubehaget du har opplevd i løpet av ditt liv? Fortell gjerne hva som forårsaket dette, og om det varte lenge. Inspirert av tråden om hva som er verst av fysisk og psykisk smerte. Selv har jeg vært ganske skånet for store smerter, og det eneste jeg kan referere til er en knekt nese forårsaket av et knallhardt skudd fra noen få meters hold i håndball (var keeper). Altså ikke så mye å "skryte" av.. Anonymous poster hash: 3ab8b...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 3. november 2013 #2 Del Skrevet 3. november 2013 Vaginal fødsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2013 #3 Del Skrevet 3. november 2013 Vi har hatt en del sånne "mest vondt"-tråder, kanskje noen fisker frem en link. For meg troner fremdeles gallesteinsanfall som en soleklar ener. Jeg har aldri vært ute for ulykker og sånt no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Del Skrevet 3. november 2013 Må være da lokalbedøvelsen ikke virket og legen plutselig begynte å operere inni hånda mi.Anonymous poster hash: c2f22...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. november 2013 #5 Del Skrevet 3. november 2013 Det må ha vært da jeg ble gjort klar til xenon-behandling på øynene mine (hadde netthinneløsning). De bedøvet øynene mine ved å sette en sprøyte innerst i øyekrokene slik at jeg ikke kjente at de festet strengen som skulle bevege øyet. Det var grusomt vondt og da de satte sprøyten, fikk jeg beskjed om å ikke bevege øyet i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Del Skrevet 3. november 2013 Vi har hatt en del sånne "mest vondt"-tråder, kanskje noen fisker frem en link. For meg troner fremdeles gallesteinsanfall som en soleklar ener. Jeg har aldri vært ute for ulykker og sånt no. Hm, beklager altså. Det viste jeg ikke, og det var ikke meningen å lage "atter en tråd" om temaet! TSAnonymous poster hash: 3ab8b...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 3. november 2013 #7 Del Skrevet 3. november 2013 Bortsett fra fødsel, så er vel noe av det verste tannkjøttbetennelsen jeg hadde i tenårene, og da jeg fikk betennelse i ei visdomstann. Helt grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Del Skrevet 3. november 2013 Står masse i denne tråden! Anonymous poster hash: 3bbd3...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Del Skrevet 3. november 2013 Tarmslyng som en komplikasjon etter operasjon i mageområdet. Startet ca 10 dager etter operasjonen. Begynte med takvise smerter som til alutt ble så ille at tårene spratt og det svartnet for øynene. Tror jeg spøy også (ganske uklar hukommelse). Ble kjørt till sykehus (der jeg skrek og ba mannen min kjøre på rødt), og der fikk jeg et grusomt middel (Phosphoral) som de bruker før tarmoperasjoner, for å tømme tarmen helt (de trodde det var forstoppelse, ikke tarmslyng). Jeg hang på sengehesten og skrek ut i smerte hele den natten, til tross for morfin (ketorax) -injeksjoner og kvalmestillende. Heldigvis slapp jeg enda en operasjon.Anonymous poster hash: 204fc...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2013 #10 Del Skrevet 3. november 2013 Hm, beklager altså. Det viste jeg ikke, og det var ikke meningen å lage "atter en tråd" om temaet! TSAnonymous poster hash: 3ab8b...387 Det var ikke ris, det var simpelthen en opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #11 Del Skrevet 3. november 2013 Trekke ut min egen visdomstann Anonymous poster hash: 5248c...ed7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. november 2013 #12 Del Skrevet 3. november 2013 Gallesteinsanfall er den verste smerten jeg har opplevd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2013 #13 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Brakk kravebeinet. Tiden etter operasjonen der jeg måtte operere inn en plate pga det. Smerten var like jævelig før og etter Endret 3. november 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 3. november 2013 #14 Del Skrevet 3. november 2013 Fødsel. Jeg har aldri vært syk eller skadet meg på en måte som har ført til ekstreme smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #15 Del Skrevet 3. november 2013 Fotfødsel. Anonymous poster hash: 1b1f4...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 3. november 2013 #16 Del Skrevet 3. november 2013 Trekke ut min egen visdomstann Anonymous poster hash: 5248c...ed7 Jesus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #17 Del Skrevet 3. november 2013 Det veste må være når en jeksel bak i munnen min delte seg i to med åpen nerve... Det føltes først som et lynnedslag, for deretter som om hodet skulle eksplodere. Jeg visste helt klart ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, det var TORTUR!! (Og jeg har en kronisk fysisk sykdom, og har vært operert flere ganger, som ikke var noe dans på roser det heller..) Anonymous poster hash: 02047...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 3. november 2013 #18 Del Skrevet 3. november 2013 Kneskålen ut av ledd for min del. Det var vondt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2013 #19 Del Skrevet 3. november 2013 Menssmerter og gynekologundersøkelse med nebb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. november 2013 #20 Del Skrevet 3. november 2013 Å få det tannhjulet på sykkelen rullet inn i akillishælen min.. Satt bakpå sykkelen da jeg var liten, husker ikke helt hvordan det skjedde, men foten min kom borti tannhjulet og så rullet taggene på tannhjulet seg inn gjennom skoen og inn i akillisen min. Jeg husker ikke særlig mye fra det, men jeg blødde noe sykt ihvertfall og kunne ikke gå på en god stund. Like greit at jeg husker noe tror jeg, det må jo ha vært helt forferdelig vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå