Gå til innhold

Så vondt..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest i dag

:cry: I dag tok jeg enda en negativ graviditetstest. IKM var i går, jeg var så sikker på jeg hadde klart det denne mnd. Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare følte det på meg, i tillegg til at jeg har hatt "alle tegnene".

Jeg skjønner at jeg lurer meg selv, det er vel latterlig å tro man vet noe slikt bare fordi man føler det på seg. Samno er på jobb, så jeg sitter her helt alene, jeg vet ikke om jeg har noe lyst å si noe til han heller, jeg føler meg så mislykket.

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje bare få ut litt frustrasjon, det gjør så vondt. Vi håper hver mnd, men alltid kommer mensen når den skal, denne mnd gjorde den ikke det, kanskje derfor jeg var så sikker? Men testen var så negativ som den kan bli.

Det virker som om det eneste jeg ønsker meg i hele verden er det eneste jeg ikke får..

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Gir deg en skikkelig trøsteklem jeg :trøste:

Vet akkurat hvordan du har det - jeg har opplevd det samme måned etter måned og venter fortsatt på det store underet..

Men ikke gi opp! Plutselig en dag sitter du der med en positiv test!

:trøste: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trøsteklem fra meg også :trøste:

Har det på samme måten selv, har vært sikker på klaff måned etter måned, og brukt en liten formue på graviditetstester.. som alle har vært negative :roll: Selv om jeg får lyst til å gi opp hver gang mensen kommer, så forsvinner skuffelsen litt etterhvert og jeg innstiller meg på at denne måneden, ja da!

Krysser fingrene for at ventetiden din snart er over!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest i dag..

Men tenk om det aldri skjer?

Det er slik det føles nå, vi kommer aldri til å klare det, det er sikkert noe galt med meg.

Samtidig er det ingen som vet at vi prøver, når jeg har mest lyst å gå hjem til mamma og gråte, kan jeg ikke det, for hun vet ingenting. Har vel egentlig ikke noe lyst å fortelle henne det heller, blir så mye press da..

:grine:

Jaja, nytt håp og ny skuffelse neste mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem fra meg også :trøste:

Har det på samme måten selv, har vært sikker på klaff måned etter måned, og brukt en liten formue på graviditetstester.. som alle har vært negative :roll: Selv om jeg får lyst til å gi opp hver gang mensen kommer, så forsvinner skuffelsen litt etterhvert og jeg innstiller meg på at denne måneden, ja da!

Krysser fingrene for at ventetiden din snart er over!

:klem:

Dette var mitt innlegg, glemte å logge inn jeg :oops:

Kommer nok helt sikkert til å klaffe på et vis eller annet til slutt, selv om det absolutt ikke føles slik nå :Nikke: Var på samme sted som du er nå i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Men Gjest i Dag: Hvor lenge har dere prøvd? Det er ganske vanlig at det kan ta tid før det klaffer, gjerne et helt år. Men hvis dere har prøvd over et år uten å lykkes kan det kanskje være lurt å snakke med en lege, og begynne så smått på utredning.

Ønsker deg lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest i dag..

Vi begynte mai 03, så da er det dermed et år etter neste pp.

Er vel på tide å ta kontakt med legen da, ja. :(

Dere er uansett søte, takk for all trøsten, det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Siden mai i fjor ja. Da vet jeg enda bedre hvordan du har det... :trøste: Vi begynte i april 03..

Fornuftig å gå til legen en tur! Lykke til da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet kjempegodt hvordan du har det, Gjest i dag!

Vi begynte prøvingen i august 2001... :roll:

Lykke til!

Gå til lege å få påvist at alt er fint med dere begge - kanskje det kan få deg (dere?) til å slappe litt av i underbevisstheten!

Masse masse lykke til - én dag klaffer det skal du se! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget
:klem: Vil gi deg en kjempeklem og si at jeg gråter nesten med deg! Selv har vi akkurat begynt å prøve, men lengselen etter et barn er kjempestor, og bare tanken på hvor grusomt det må føles når man har prøvd så lenge får tårene mine til å renne! :( Ta kontakt med legen dere, kanskje er det noe som er enkelt å rette på, sånn at dere likevel kan bli med barn snart! :trøste:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest i dag..

Takk, dere er virkelig søte! :klem2:

Sambo kom hjem fra jobb i går og jeg fikk trøst og kos og han gråt litt han også.. Også fikk jeg sjokolade.. hehe

Men jeg har enda ikke fått mensen, så jeg tenker at det kaaaaaaanskje fremdeles er håp.. Kan jo hende det tar lang tid før det slår ut på en test på meg.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husk også at det ikke lønner seg å stresse - psyken er sterk!

Ta tiden til hjelp og prøv å vente med å teste til du er noen dager på overtid (mye penger å spare på det for noen, virker det som)!

Lykke til!

Hilsen ei som har prøvd i 2 år uten hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...