AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Del Skrevet 3. november 2013 Vært med samboeren lenge nok til at jeg må gi svigers en julegave. Men jeg kjenner dem dårlig(vi bor i en annen by enn både mine og hans foreldre). Konfekt er så kjip, aner ikke hva de liker av vin. De har hytte og båt da. Anonymous poster hash: 34ac6...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Del Skrevet 3. november 2013 Opplevelser! Bestill opphold på ei hytte ett sted de aldri har vært. Evt personlig shopper, spa for par. Hotell opphold for to en helg. Anonymous poster hash: 11a5d...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Del Skrevet 3. november 2013 Synes det ble lagt opp til dyre gaver her fra forrige bruker. Kan du ikke spleiselag med kjæresten, evt få litt hjelp av han? Vin fungerer jo, få hjelp på polet, de fleste liker å prøve ny vin som er anbefalt. Kombinert det med god kaffe evt te, soekepølse ol til en kurv med julegodter. Evt noe stilren julepynt, Rosendahl har mye fint.Anonymous poster hash: 3ea40...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Del Skrevet 3. november 2013 Soekepølse skal så klart være spekepølse, god sjokolade som trøfler fungerer også. Hør med mannen hva de liker. Anonymous poster hash: 3ea40...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 3. november 2013 #5 Del Skrevet 3. november 2013 Hvis dere er samboere, få ham til å kjøpe gave til dem og skriv begges navn på "fra"-lappen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Del Skrevet 3. november 2013 Synes det ble lagt opp til dyre gaver her fra forrige bruker. Kan du ikke spleiselag med kjæresten, evt få litt hjelp av han? Vin fungerer jo, få hjelp på polet, de fleste liker å prøve ny vin som er anbefalt. Kombinert det med god kaffe evt te, soekepølse ol til en kurv med julegodter. Evt noe stilren julepynt, Rosendahl har mye fint.Anonymous poster hash: 3ea40...85f Ja, er student så ble litt heftig Men for all del, kan jo spinne videre på et forslag:) Problemet med hans foreldre er jo at de har ALT! God råd med hus, flere biler, hytte, båt, hele rukklet. Derfor jeg har tenkt på ting som vin, konfekt etc. men samboeren min aner jo ikke hva de liker og ikke Eneste han vet er at de ikke spiser så mye sjokolade og godterier, blir mest wiener brød og slike ting, helt til de fant ut hvor mange kalorier det var i det Anonymous poster hash: 34ac6...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Del Skrevet 3. november 2013 Få typen din til å skrive på deg på pakken fra han, så slipper du å kjøpe egen gave til de. Det har jeg gjort i alle år. Anonymous poster hash: 503a5...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Del Skrevet 3. november 2013 Få typen din til å skrive på deg på pakken fra han, så slipper du å kjøpe egen gave til de. Det har jeg gjort i alle år. Anonymous poster hash: 503a5...6f0 Jo, men blir litt kjipt:P Vi pleier å gi en fra oss begge, så kjøper han en til dem alene. Gjør det samme med mine foreldre. Anonymous poster hash: 34ac6...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Del Skrevet 3. november 2013 Hvis du er en okei strikker kan du strikke kjærestevotter med initialene deres på! Eller en god bok til hver av dem? Kanskje kjæresten din vet om de liker best krim, romaner, biografier osv. Går jo ann å bare spørre dem om det er noe de trenger, ny kaffekanne, karaffel eller lignende Jeg syns også det er vanskelig med svigerforeldre.. Anonymous poster hash: 80675...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Del Skrevet 4. november 2013 Hvis du er en okei strikker kan du strikke kjærestevotter med initialene deres på! Eller en god bok til hver av dem? Kanskje kjæresten din vet om de liker best krim, romaner, biografier osv. Går jo ann å bare spørre dem om det er noe de trenger, ny kaffekanne, karaffel eller lignende Jeg syns også det er vanskelig med svigerforeldre.. Anonymous poster hash: 80675...9f5 Jeg kan ikke strikke, men det var jo en søt ide da:) Selv om jeg tror den er litt FOR søt for mannen sin del, han er litt over-macho i svingene:P Bøker tror jeg ikke de leser i det hele tatt. Har vurdert å bake noe igjen. Ett år fikk de sjoko-cookies, men da jeg fant ut de ikke spiste så mye sånt så måtte jeg finne på noe anna:P Ååååh, så frustrerende! Har kun møtt dem 2-3 ganger så har liksom bare fått med meg navnene og hva de jobber med Hadde de nå bare spist godteri kunne jeg jo gitt en kurv eller noe med twist, after eight, marsipan, pepperkaker etc. Men neeeida. Må være sær! Anonymous poster hash: 34ac6...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby_Tuesday Skrevet 4. november 2013 #11 Del Skrevet 4. november 2013 Var på glassmagasinet i Oslo for å kjøpe julegave til svigermor for noen år siden, og spurte om råd siden jeg aldri hadde kjøpt noe gave til henne før. Damen bak kassen anbefalte meg en rynkekrem..... En rynkekrem til svigermor? Faen, folk er gærne. Kjøpte en dusjsåpe og en lotion. Hun ble strålende fornøyd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 5. november 2013 #12 Del Skrevet 5. november 2013 En flaske cognac? Ganske fantasiløst, men "alle" synes det er greit å ha litt cognac stående, den holder seg godt, og man får før eller siden bruk for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #13 Del Skrevet 6. november 2013 Gå på en spesialforretning og kjøp en god nykvernet kaffe og en pose julete. Anonymous poster hash: 1da8e...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #14 Del Skrevet 7. november 2013 Foreslår en god rødvin, f.eks. denne eller denne, en pose twist eller konfekt (om ikke de spiser det selv, så kommer det vel godt med når det kommer gjester i jula), nøtter, en god kaffe og evt. et blad til hver av dem (bil, interiør, kryssord, mote alt etter hva som interesserer dem). Evt. også filmer, spekepølser eller kokebok Legg det du velger fint sammen i en kurv og pakk cellofan rundt, så blir det en gavepakke de ikke kan bli misfornøyd med Det falt i smak hos svigers her i gården, hvertfall Lykke til! Anonymous poster hash: 7c5cc...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #15 Del Skrevet 8. november 2013 Noe god fotbehandling. God kaffe,eller tea om de drikker det. Anonymous poster hash: 9f4b6...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 18. november 2013 #16 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Jeg vurderer å gi svigers hjemmelaget gave: marinert ost og kjeks eller kanskje sennep. De er veldig folkelige av seg og jeg tror de har alt de trenger. Jeg er student og de vet at jeg har dårlig råd, så de forventer ikke gave. Har vært sammen med typen i nesten 2 år og fikk gave av dem ifjor, typen fikk også gave av mine foreldre. Høres det ut som en god ide? Typen hadde følgende å si: "ja det er sikkert en fin gave det..." Endret 18. november 2013 av Poserose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå