Gjest Elseby13 Skrevet 2. november 2013 #41 Skrevet 2. november 2013 Ts, du har ikke klarert dette: har foreldrene dine virkelig ikke gjort noe som helst på bursdagen din? Det er nemlig mange i denne tråden, inkludert meg som tror det.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #42 Skrevet 2. november 2013 Ts, du har ikke klarert dette: har foreldrene dine virkelig ikke gjort noe som helst på bursdagen din? Det er nemlig mange i denne tråden, inkludert meg som tror det. Nei, de hadde ikke det! Kom hjem fra jobb og alt var bare helt normalt.. Ingen nevnte et eneste ord om detAnonymous poster hash: a59cb...18a
Radon Skrevet 2. november 2013 #43 Skrevet 2. november 2013 Gratulerer med dagen som var! Håper foreldrene dine har verdens svarteste samvittighet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #44 Skrevet 2. november 2013 Nei, de hadde ikke det! Kom hjem fra jobb og alt var bare helt normalt.. Ingen nevnte et eneste ord om detAnonymous poster hash: a59cb...18a Dette synes jeg faktisk er skikkelig ille. Jeg synes du skal si fra til dem, jeg. Gi dem en ønskeliste for 15-årsdagen siden det bare er 364 dager igjen og du synes du fortjener noe ekstra siden ingen husket på 14-årsdagen din. Anonymous poster hash: c1590...603 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #46 Skrevet 2. november 2013 Men i all verden, hvorfor SIER du ikke noe til dem?? Jeg mener det er helt ekstremt sløvt å ikke huske sitt eget barns bursdag, det kunne faktisk aldri hendt meg. Men- det kan jo hende de har hatt så sktremt mye å tenke på på andre kanter at de rett og slett har glemt datoen?? OG når dere ikke har snakket om det i forkant heller... Pleier de å glemme slike ting? eller pleier dere å feire hverandre? Du MÅ gå og si noe til dem med det samme, tipper de kommer til å gremme seg max!!!! GRATULERER MED 14-ÅRSDAGEN DIN!!!! Anonymous poster hash: 71f99...e57 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #47 Skrevet 2. november 2013 Er det mulig?! Vel overstått Anonymous poster hash: 0eaf3...17c
Gjest Elseby13 Skrevet 2. november 2013 #48 Skrevet 2. november 2013 En ting er venner og bekjente, men dine egne foreldre?! Totalt forkastelig, syns jeg. Men har du sagt noe til dem?
Harlekin Skrevet 2. november 2013 #49 Skrevet 2. november 2013 Det kan da ikke være mulig å glemme sitt eget barns fødselsdag?? Gratulerer med dagen, kjære TS! Nå har det gått noen timer, håper det har kommet noen gratulasjoner til deg IRL også
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #51 Skrevet 3. november 2013 Tror jeg hadde sagt "Tenk at vi er kommet til 3 november allerede, jøss så fort tiden går" Ved frokost/middagsbordet og se om det kom en reaksjon. Om ikke, så syns jeg du må si ifra at du syns du har verdens verste foreldre akkurat nå, og du syns du fortjener LITT av en julepresang i år for å kompensere! Gratulerer med overstått bursdag - fjortiss Anonymous poster hash: add63...7a9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #52 Skrevet 8. november 2013 sa du i fra til foreldrene dine? hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 8858e...c53
Gjest kattinka Skrevet 8. november 2013 #53 Skrevet 8. november 2013 Åå nå fikk jeg helt vondt av deg... GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN DIN! Det er en stor dag, fordi det er dagen du ble født! Du er helt unik og bare en av deg finnes, så nok en gang GRATULERER! Håper du fikk litt trøst fra forumet da i hvertfall, også får du bare "unnskylde" verden med at bursdager lett glemmes om man ikke har reminder på facebook. Folk lever i sin egen lille boble nå til dags desverre.
mie23 Skrevet 8. november 2013 #54 Skrevet 8. november 2013 trur jeg hadde gått til foreldra mine og sagt "nå er det ikke lenge igjen til jeg har bursdag:)" hvis dem hadde svart "nei , hvor lenge er det" så hadde jeg svart "365 dager:)" Haha, do that! GRATULERER MED DAGEN<3
minister-mio Skrevet 11. november 2013 #55 Skrevet 11. november 2013 Hvordan gikk det med deg og 14-års-dagen som ble glemt ts? Jeg gratulerte deg tidligere i tråden, men nå lurer jeg på, for foreldrene dine har kanskje merka at de glemte det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå