Gå til innhold

Ingen husket bursdagen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Happy birthday to you!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

greit at man glemmer bursdagen til folk som har passert 20-25, men en 14 åring, det er bare elendig av foreldrene.

Dagens samfunn har blitt altfor avhengig av facebook til å fortelle bursdagene.

• Liker 6
Skrevet

Jeg pleier å minne folk på at jeg har bursdag snart ved å snakke om hvem som skal komme og hva slags kake vi skal ha og hva jeg ønsker meg. Kanskje du kan gjøre det neste år? Gratulerer med dagen!

• Liker 1
Skrevet

:vin::vin::ol::ol::romeo::romeo::roser: :is: :gave::gave::bursdag: :blåse: :gratulerer::skaal:

GRATULERER MED DAGEN

Skrevet

Jeg hadde sagt "Er dere klar over at jeg har bursdag i dag, forbanna dretfolk?! Og det er faktisk vanlig med både gave og kake!"

Anonymous poster hash: 8be6f...121
  • Liker 8
Skrevet

Åh, dokkar e så herlig! Tusen takk alle sammen <3

Anonymous poster hash: a59cb...18a

Skrevet

syns det var ekstremt dårlig av foreldrene dine :( ville sagt til de "dere er klar over at jeg har bursdag i dag eller??" for så å gå en tur eller noe. da får de følt litt på følelsen de får fordi de glemte bursdagen til barnet sitt....

Gratulerer så mye med dagen :hug:

Anonymous poster hash: a6b2f...c72
  • Liker 3
Skrevet

Gratulerer med dagen skjønning!!!!!! :blomst::hug::roser::gave::sjokolade::gratulerer::gratulerer:

Anonymous poster hash: 7513d...2cc
Skrevet

og ville sagt ifra til foreldrene dine ja!

Hva med at du tar deg en tur på cafe i morgen eller noe? Kjøper inn noe godteri og kake! Du kan jo feire den i morgen, selv om du har i dag!! :)

Anonymous poster hash: 7513d...2cc
Skrevet

Hipp hurra!! Gratulerer så mye med dagen!! Varme tanker og klemmer fra meg.

Synes det er veldig trist at dagen din har blitt glemt. :(

Skrevet

Stakkars deg.. 14 år og foreldrene dine husker ikke bursdagen din? Har selv ei datter på 14 år, og jeg hadde fått vondt og dårlig samvitighet så det holder hvis jeg hadde glemt hennes bursdag..noe som er for meg helt umulig å glemme. Man glemmer ikke barna sine bursdager!! Det skal ikke gå an.

Men jeg hadde sagt når kl ble 00.00 Har dere glemt jeg fylte 14 i går??

Men for meg er det helt uforståelig at foreldre kan glemme dattera sin bursdag.

Men gratulerer så mye med dagen :)

Anonymous poster hash: af75d...142
  • Liker 6
Skrevet

Gratulerer så masse med 14 års-dagen din! Hipp hurra og ønsker om alt godt i livet! :herremann:

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen! Her er en liten kar du kan kose med.

nice-jack-russell-terrier-dog-photo.jpg

• Liker 2
Skrevet

Er 14 år og jeg bor hjemme.. :(

Anonymous poster hash: a59cb...18a

Mine foreldre hadde fått høre det i evigheter om de glemte bursdagen min! :klemmer:

Skrevet

Huff!! Høres ikke bra ut! Gratulerer med dagen! :blomst:

Skrevet

Gratulerer med dagen! Jeg har akkurat bakt muffins. Hadde vi bodd i samme land, skulle jeg invitert deg over på nybakte muffins og kakao :)

Anonymous poster hash: c1590...603
  • Liker 3
Skrevet

trur jeg hadde gått til foreldra mine og sagt "nå er det ikke lenge igjen til jeg har bursdag:)" hvis dem hadde svart "nei , hvor lenge er det" så hadde jeg svart "365 dager:)"

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...